Mitsubishi Club SK
Poradňa => ASX => Téma založená: Dusoko November 04, 2011, 09:52:01 popoludní
-
Ahojte. Máte niekto nachipovanú 1.8 diesel?
http://www.chiptunning.eu...i-asx-18-di-d-150-hp.html
http://www.tuningstyling....-d-150-bhp-tuning-styling
http://www.racechip.de/ra...-ASX-1-8-DI-D-3863-r.html
hovorí vám to niečo?
-
predpokladam, ze nikto. Tie linky co si zavesil nepovazujem za chiptuning, ale za likvidator motora.
Jediny chiptuning ktory je overeny Mitsubishi a hlavne schvaleny je o Ralliartu. Smola, ze zatial nie pre ASX.
www.rallitronic.com
-
neviem preco neurobia offi chip na 1,8 mivec, ved to by slo na dracku, 120kW to by bola nadhera
-
no to by som aj ja privital taky chip aj na 130kw to by bolo este krajsie.. treba napisat inzinierom do Ralliartu ;)
-
Na tento typ motora žiaden chip ani chipsy nebude. ::)
bude Vam staci to co je alebo si treba kupit Outlander ;)
-
ani chipsy?? kurna to uz je taka kriza? ;D
-
ani chipsy?? kurna to uz je taka kriza? ;D
Tak kava by mala stacit ;D
-
no tak aspon to , ked uz inac nedas.. ;D
-
Offic. zvýšení výkonu už je od Rallitronicu dostupné i pro ASX.
Pro silnější naftu to dělá nově krásných 132kW/360Nm ;).
-
hovori niekomu nieco http://www.d-racing.sk/index.php?l=sk&p=1 (http://www.d-racing.sk/index.php?l=sk&p=1)
-
Na ASX MIVEC http://www.autofaszination.de/motors/item/1366/?model=Outlander&year=2011&motor_type=diesel&manufacturer=17&country=CZ&countryName=Czech%20Republic#.UQvg7qV2Quc (http://www.autofaszination.de/motors/item/1366/?model=Outlander&year=2011&motor_type=diesel&manufacturer=17&country=CZ&countryName=Czech%20Republic#.UQvg7qV2Quc)
Outlander MIVEC http://www.autofaszination.de/motors/item/1432/?model=Outlander&year=2011&motor_type=diesel&manufacturer=17&country=CZ&countryName=Czech%20Republic#.UQvhzKV2Quc (http://www.autofaszination.de/motors/item/1432/?model=Outlander&year=2011&motor_type=diesel&manufacturer=17&country=CZ&countryName=Czech%20Republic#.UQvhzKV2Quc)
nie je to žiaden prídavný odpor, nezvyšuje tlak na turbo, a všetky sledované funkcie sú zachované. je to zložené z čipov - mikroprocesorov http://www.swiss-box.eu/produkt.html (http://www.swiss-box.eu/produkt.html)
-
Offic. zvýšení výkonu už je od Rallitronicu dostupné i pro ASX.
Pro silnější naftu to dělá nově krásných 132kW/360Nm ;).
A to mas odkial? :o
Zatial len Outlander 3G je oficialne.
-
Outlander som doniesol z DE, kupoval som ho od dielera (predajcu) Mitsubishi v DE a ten mi to odporučal vyskúšať.
-
tieto napodobeniny bez zaruky by som radsej neskusal. Ak uz chipovat tak originalne zo zarukou.... 8)
www.rallitronic.com (http://www.rallitronic.com)
-
neviem ale 15 rokov vývoja ťažko niečo odkopírovali od Ralli..., ale určite príjmem všetky názory, nie som až taky odborník, aby som to vedel posúdiť sám. Snáď nechať to odskúšať v chiptunin.... servise. Viem len to čo si niekde prečítam trebárs : http://www.autofaszination.ch/tuning/test-certificates/ (http://www.autofaszination.ch/tuning/test-certificates/) , http://www.autofaszination.ch/tuning/questions-and-answers/ (http://www.autofaszination.ch/tuning/questions-and-answers/) ,
8.2 Eurotrade Engineering AG grants the customer, on the delivered performance elevation products, a warranty of up to 2 years or 100,000 km for engine, drivetrain or gearbox damages caused by a defective chip or faulty installation by Eurotrade Engineering. Afterwards, the warranty period is for two years. The warranty period on sales of used systems is for one year.
Určite je ťažko sa rozhodnúť - nepoužívam to. Snažím sa získať čím viac informácií aj na tomto fóre.
-
neviem ale 15 rokov vývoja ťažko niečo odkopirovali od Ralli...
kto hovori o kopirovani. Rallitronic je jedine oficialne chipovanie pre Mitsubishi so zarukou.... Ktore chipovanie si to moze dovolit pokial je dobre??? Ziadne, lebo su to len obycajne vraky...
-
Je mi jasné, že je to jediné schválené zariadenie, ale niekedy je to aj z dôvodu obchodného, určite by sa našli aj iné zariadenia, ktoré by prešli testami a aj pre iné značky. Určite sa prikláňam k ralli . . z dôvodu záruky. Na druhej strane netvrdím, že LET11 je bezpečný. Snažím sa len získať informácie.
-
Je mi jasné, že je to jediné schválené zariadenie, ale niekedy je to aj z dôvodu obchodného, určite by sa našli aj iné zariadenia, ktoré by prešli testami a aj pre iné značky. Určite sa prikláňam k ralli . . z dôvodu záruky. Na druhej strane netvrdím, že LET11 je bezpečný. Snažím sa len získať informácie.
Zhorené auto od inecho (naozaj renomovaného) chipera sme už na dvore mali >:(
Budu tvrdit že je vsetko ok a ked sa nieco stane, tak si svoje pokazene auto možes akurat dobre poistit a poslat dole kopcom
-
Tiez som uz pocul hlasku... Zalohovali sme Vam Vas originalny software pre pripad ak by sa nieco stalo. Ak sa nieco pokazi, vratime ho spat a v servise nic nezistia a opravia to v zaruke... Smola, toto uz je vyriesene.
-
Nerozprávam o softvérovej úprave riadiacej jednotky, preprogramovanie a pod. Ale nič to aj tak vďaka za radu. Už sa tým nebudem zaoberať. Čakal som odborné názory a nie typu zhorené auto z kopca dole a pod. Nejdem na poľský či čínsky trh kupovať power box _ alebo niekde do drevenej garáže upravovať v záruke výkon auta s namontovaním nejakého predradeného odporu v krabici. !!!! Ten výkon čo mám je pre mňa maximálne postačujúci a to mi stačí, nie som žiaden závodník.
-
Ver mi ze to boli nazory z praxe. Noro este pre Mitsu pracuje a ja som pracoval. Takze vieme o com hovorime... 8)
-
Preto som sa pýtal a určite dam za pravdu niekomu kto sa zaoberá servisom jedného dvoch výrobcov. Stotožňujem sa s tým, že väčší odborník je ten kto servisuje jednu dve značky a nie servis, ktorý tvrdí, že opraví všetky značky a to ešte vo vysokej kvalite. Sám poznám z praxe, pokiaľ chcem niečo robiť kvalitne tak to neurobím pokiaľ sa budem zaoberať viacerými druhmi práce. :-\