Autor Téma: Chiptunning pre motor 1.6  (Prečítané 13576 krát)

lancerman

  • Hosť
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #15 kedy: September 19, 2014, 02:49:31 popoludní »
Nie neda. bud mas Rockford alebo nie. Jedine ho celý vytiahnut z buracky nejakej

Hali

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 33
  • Karma: +0/-0
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #16 kedy: September 20, 2014, 04:10:53 popoludní »
aha škoda. Ja som si myslel, že to pôjde dať spraviť ako MMCS

Vlado64

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 2
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #17 kedy: September 24, 2014, 10:22:23 popoludní »
Hali: ozaj ja ta 1.6ka taka leniva? Na webe su clanky a videa kde sa prejavuje celkom svizne? ci? Zaujimalo by ma ako sa sprava pri jazde 4 alebo 5 cestujucich a plnom kufri? Mas to odskusane? Dik :)

Hali

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 33
  • Karma: +0/-0
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #18 kedy: September 30, 2014, 09:02:21 dopoludnia »
áno išli sme raz 5ti s batožinou asi tak na týždeň na dovolenku do Chorvátska. Síce auto má skvelú spotrebu, keď s ním jazdím sám, tak mi vystačí aj na mesiac. Najhoršie je to pri prebiehaní. Vtedy to musím vytočiť aby som mohol predbehnúť auto a stihnúť sa zaradiť

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #19 kedy: September 30, 2014, 10:04:53 dopoludnia »
a ako by si chcel jazdiť na atmosfére ? 1500 otáčok, dupnem na plyn, brutálne zrýchlim a pri 2000 otáčkach preradím... ale no ták...

pri bežnom jazdení sa pohybuješ v pásme 1500 - 2500 a ak je treba raz začas predbiehať, alebo pridať do kopca... no tak podradím rýchlosť a točíme, točíme... na to tá atmosféra je... že jej nejakých 5000 otáčok neublíži (kde už dízel ide vyskočiť z kože)

ako hovorí staré zlaté pravidlo: "Kde TDI končí, tam my začíname" (myslené na 4000 ot.)

žiadne bežné auto, je jedno či dízel či benzín, ked bude naložené až po strechu a plne obsadené, ti nebude trhať asfalt... ;-)
as mad as possible

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #20 kedy: September 30, 2014, 10:30:20 dopoludnia »
a ako by si chcel jazdiť na atmosfére ? 1500 otáčok, dupnem na plyn, brutálne zrýchlim a pri 2000 otáčkach preradím... ale no ták...

pri bežnom jazdení sa pohybuješ v pásme 1500 - 2500 a ak je treba raz začas predbiehať, alebo pridať do kopca... no tak podradím rýchlosť a točíme, točíme... na to tá atmosféra je... že jej nejakých 5000 otáčok neublíži (kde už dízel ide vyskočiť z kože)

ako hovorí staré zlaté pravidlo: "Kde TDI končí, tam my začíname" (myslené na 4000 ot.)

žiadne bežné auto, je jedno či dízel či benzín, ked bude naložené až po strechu a plne obsadené, ti nebude trhať asfalt... ;-)


Asi tak,akurat dieselaaaci budu este argumentovat,ze nez benzin stihne zacat ,oni su uz davno prec ;-}

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #21 kedy: September 30, 2014, 11:27:25 dopoludnia »
jasnéééé hlavne tá firemná ochcávia 1,9 TDI vole pitcho brutálníi zátach vocpódu... :D :D :D

benzín zrýchluje uplne rovnako, akurát tam musí mať hodený o 1 rýchlostný stupeň menej...

ono tie testy zrýchlenia na 4ke 50-90 a na 5ke 80-120 sa pohybujú v dolnom výkonom pásme 25-50% schopností motora, kde jasne dominujú dízle (a preto je to tak aj zavedené - ja si myslím, že je to zámerné zvýhodňovanie ropákov), akoby tie isté testy dopadli, keby tam mal benzín zaradenú 3ku a 4ku (stačí vyskúšať...)
as mad as possible

MMirec

Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #22 kedy: September 30, 2014, 03:59:50 popoludní »
ešte som nestretol dízla ktorý by ma odbehol keď si ja podradím a točím keď treba do červeného. To spektrum použiteľných otáčiek pri benzíne je omnoho väčšie. A ako povedal madbugie treba skôr podradiť a nebáť sa to vytočiť!!!, veď nad 4.000 ot. nastáva ten správny záťah a ešte mám k dispozíci ďalších 3.000 ot.(prípadne kým ma nezastavý obmedzovač  ;D). Ináč mám odsledované, že na mojom lancri sa dá krásne ísť na 5-tku 50-tkou a na konci obce keď nepotrebujem nejako rýchlo pridávať tak auto krásne plynule zrýchluje. Toto na súčasnej nafte nieje vôbec možné.
Mitsubishi Lancer 2,0 WAGON SPORT r.v.2004 (99kw / 136k)
Mitsubishi ECLIPSE 3,0 V6 - AT (160kw / 217k) r.v.2003

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #23 kedy: September 30, 2014, 08:40:05 popoludní »
a teraz vážne... u nás na bývalom forďáckom fore chalani zrovna toto testovali... 1,8 benzín aj 1,8 dízel oba 115 koní a rovnaké maximálky okolo 200 km a aj rovnaké zrýchlenie z 0-100 aj proste všetko...

jednoducho autá majú rovnakú dynamiku aj ked na pocit sa to nezdá a druhá vec je, že aby som dosiahol na benzíne takú istú dynamiku ako na dízli, ma to bohužial bude stáť viac prachov... ale zato ten zvuk pri 6000 otáčkach... do dízlák nikdy nepochopííííííí
as mad as possible

Hali

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 33
  • Karma: +0/-0
Re:Chiptunning pre motor 1.6
« Odpoveď #24 kedy: Október 01, 2014, 11:20:02 dopoludnia »
je pravda, že ja som mal pred tým starú Audi A3, ktorá mala benzín 1,8T s tým bola radosť jazdiť len už bola moc stará. V rodine mamé to ASX, ktoré sa mi posunulo a možno to je len fakt o zvyku, že človek jazdil v takom aute a teraz zrazu presadol do úplne iného auta. Ja mám aj zato také auto ako už bolo písané kvôli psovi