Mitsubishi Club SK
Poradňa => ASX => Téma založená: Milipi Október 02, 2015, 08:59:23 popoludní
-
Cawte , chcem sa poradit ci musia byt snimace tlaku v pneu na zimnych pneu. Ak tam neni du nebude strajkovat pocitac.
-
Musia byť minimálne kôli policajtom a poistke ;) a keď ich tam nemáš tak ti vyskočí veľký výkričník na palubnom a neuvidíš tam nič iné proste ako keď máš nízky tlak v pneu :)
-
Ahoj!Menil som elektrony +letné gumy a taktiež mi montovali nové tpms snímače ktoré vraj nakonfigurovali na moje auto.V menu by som mal prepnuť medzi tými pôvodnými a tými novými snímačmi ale akosi to nejde.Takže mi teraz stále svieti kontrolka.Máte niekto skúsenosť ako nato?
-
Naspäť a reklamovať!
-
to si bol v mitsubishi servise, alebo inde?
-
Praveže nie.Keď mi začala svietiť kontrolka tak som sa vratil do servisu tam mi to znova nakonfigurovali a povedali že už si to musim len prepnuť v nastaveni medzi 1 a 2 sadou.Alle to mi nejde ako keby tam bola uložena len ta pôvodna sada.Zrejme v tom servise nemaju ani paru ako sa to robi.Tak budem musieť zajsť do mitsu servisu tam to snad vedia.
-
Neviem ako ASX ale pri Lanceri je to tak, ze "bezny servis" to nevie softwarovo osetrit, treba original mitsubishi. Mne sa to stalo pri vymene kolies pred zimou, musel som ist do mitsubishi si to dat nanovo nastavit. Cize bezny servis nech len prezuva kolesa, ale nech nic softwarovo nenastavuje - t.j nech sa sprava ako keby snimace neexistovali.
-
Tak rada pre ostatných čo budú prezúvať nech idú rovno do servisu Mitsubishi.
-
Mozem potvrdit rovnaku skusenost. Isty pneuservis mal reklamu na bilboarde ze vedia konfigurovat TMPS senzory do vsetkych aut, po mojej navsteve zistili ze nevedia robit mitsubishi:)
V autorizaku mi to spravili za poplatok 30e (hodina roboty) a odvtedy si mozem prehadzovat medzi sadami 1 - 2
-
A ešte si pri konfigurácií novej sady kolies dajte pozor aby vám neprepisali v softvéru tu prvú sadu aby ste mohli prepínať medzi dvoma sadami (letna-zimna) ako píše kolega vyšie.
-
Hodina roboty? Zjavne to tam tiež robili prvý krát...
-
Somariny chlapi.. V ČR si to chlapci robia doma sami. Na českom fóre si jeden týpek kúpil senzory za pár korún z ebay a aj tú mašinku a sám si konfiguruje.. No na slovensku sú leniví ľudia!!!
-
Dobre, dajme tomu, ked mas neznackove senzory.
Ale po tom, co uz raz mas original mitsubishi senzory, tak asi si ich sam nenakonfigurujes.
Ked mitsubishi servis nahra obe sady, potom uz nech bezny pneuservis len prezuva a nezasahuje do sw a sam si prepinas v palubnom pc medzi sadou I a II.
-
Jednoduchsie by som to videl tak, ze si to dam uplne vyradit a nech nesvieti kontrolka a mozem si dat zimne kolesa ake chcem.
-
vyradit sa to proste NEDÁ
-
Pokial je to softwarova zalezitost tak sa to musi dat vypnut, otazne je len kto to vie.
-
Nesmieš to vypnúť :) od 1.11.2014 musí mať každé auto vyrobené po tomto dátume TPMS.
-
no mat ich ma, v kolesach, on si len chce zrejme vypnut notifikaciu.
-
Nesmieš to ani vypnúť :) musia byť funkčné :) ak by sa niečo stalo tak ťa poisťovňa pošle do riti :)
-
Koncern to meria nepriamo cez ABS, po vymene kolies si to clovek cez palubny nakalibruje a jazdi. Na kolesa idu obycajne ventily a mozte si tam dat akekolvek kolesa... Nulove naklady, nulova udrzba, nulova poruchovost.
-
Škoda, že to je u koncernu jediná vec bez nulovej poruchovosti a nákladov... :-)
-
Rovnako to ma aj mercedes a bmw, tak len rozmyslam kde udelali inzeniri z japonska chybu.
-
zeby zaspali dobu? :D
-
alebo chcu zarobit na dieloch
-
alebo vymysel Europskych komisii
-
Tak udajne okolo 5 aj viac % nehod na dialnici je sposobene podhustenou pneumatikou, ci defektom. Hlavne v statoch kde neprezuvaju na zimu a na nahustenie kaslu.
-
normálny a priemerne inteligentný vodič si napr. raz mesačne pri tankovaní skontroluje a prípadne dofúka gumy. Tie snímače tlaku sú len zasa trápne nariadenie EU. Alebo je snáď nejaká oficiálna štatistika koľkým nehodám tieto snímače zabránili? Ja zastávam názor - čím menej elektroniky v aute, tým menej problémov s autom.
-
Ak to dokážeš zabraniť nehode alebo zachrániť život tak dobre.Pravda je že skúsený vodič si tie kolesá pravidelne kontroluje ale sú aj taký čo len naštartujú a idú.Ale prečo ak je to nariadenie EU tak to musí stať toľko peňazí a ešte je s tým toľko problémov.