Mitsubishi Club SK
Poradňa => ASX => Téma založená: pucho Január 27, 2021, 11:40:30 dopoludnia
-
ahojte,
Poprosil by som o radu.
Mam Mitsubishi ASX kupovane 2016 s benzinovym motorom 1,6 kde po najazdeni cca 40 000km som dal prerobit na LPG (od BRC).
Aktualne mam najazdenych cca 80 000km a z casu na cas sa mi rozsvieti oranzova kontrolka motora (check engine) pri starte a nezhasne pocas celej jazdy.
Nezbadal som pokles vykonu pripadne ziadne divne zvuky pocas jazdy autom. Auto startuje na benzin a po potrebnom zohriati sa automaticky prepne na LPG.
Prevazne tankujem LPG aj benzin na Slovnafte. Diagnostika poukazala na to, ze nie vzdy sa aktivuje 4. valec (ostatne valce su v pohode).
Skusal som jazdit len na benzin, ale kontrolka sa aj napriek tomu sporadicky rozsvietila.
Mechanik skusil prehodit cievky medzi valcami a nepomohlo, tiez som dal vymenit vsetky sviecky a nepomohlo. Budem vdacny za kazdu radu.
-
Treba zmerat kompresiu valcov. Tieto motory nie sú stavane ba LPG. Mozes mat podpalene ventily. Plyn patri do sporaka a nie do motora
-
Nafta do kachlí a benzín do kosačky, že? Od moderátora by človek takéto sra.ky nečakal...
-
Možno sa trochu zastanem djbb. Je to tu slobodné fórum a každý môžeme mať svoj názor a kedže žijeme v demokracii môžeme ho aj slobodne vyjadriť. Ja mám tiež názor a to že je dobré si kúpiť auto ktoré je už z výroby postavené na LPG/CNG pretože väščina prerábiek vždy vykazuje problémy. Taktiež si myslím že aj taký diesel patrí len tým ktorí na ňom najazdia aspoň 50 tisíc ročne a som za prísnu regulaciu emisií hlavne pokutovať všetkych čo si vykuchajú z diesla EGR, DPF a pod.....Tiež môžem tvrdiť že od teba by som nič iné ako rýpavý komentár nečakal :D
-
Môj komentár je rýpavý? Vážne?! Zato ten jeho je úplne v pohode, že? Názor mu nikto neberie, ale že plyn patrí do sporáka nie je názor, to je pokus o flame, ktorý inde moderátori mažú a odmeňujú!
LPG patrí do motora, ktorý je na to uspôsobený, montáž treba zveriť renomovanej dielni a problémy nebudú! Tisícky ľudí ho používajú aj stovky tisíc kilometrov a nie, že väčšina vykazuje problémy! To sú také krčmové reči ľudí, ktorí nikdy plyn v aute nemali!
A pre pucha: toho čo nazývaš mechanikom už kvôli tomuto problému nenavštivuj, ale radšej navštív niekoho, kto sa plynu venuje denne a nie raz za 2 roky a má aj nejaké výsledky v odstraňovaní závad motorov s plynom. Teda Hlohovec, Zvolen alebo Ladomírová, podľa toho čo máš najbližšie.
-
Čičo ma pravdu, mne 2x vypisalo chybu na neodpalenie valca 1, vymenil som cievky a nič nepíše, no dnes som naštartoval zdochlo, znovu a znovu a už ani nejde naštartovať. Tak neviem čo stým zatiaľ ale je to lancer 1,8... Lpg robene v zv pán hatiar.
-
Ahoj ja mám presne ten istý problém aj take iste auto.Môžeš mi napísať či sa ti to podarilo opraviť?
-
Môj problém vyriešený bol prerušení kábel k snímaču teploty a prepinalo to hneď do LPG a motor bol zimný preto to zdochlo... Takže skontrolovať kablovačku... Ideálne dajte iba na benzín a či sa objaví problém