Mitsubishi Club SK
Poradňa => Carisma => Téma založená: koza Júl 01, 2007, 01:07:23 popoludní
-
Nema niekto skusenost s klapaním v motore ale res. v pravo dole v smera jazdy neviem na to prist bola spravena vymena hydrostelov, aj remene boli odpojene a ojnicne loziska to asi niesu lebo som uz dost najazdil a nic sa niekto tak skusenost ja som uz vydel res. pocul motor s touto zavadou
-
ako by si popisal ten zvuk, kovovy atd. co tam je vpravo dole, neni tam nahodou este klima? ci vodne cerpadlo? kolko ma motor najazdenych km? napis aj VIN cislo alebo typ motora
Príspevok upravil: Syst, o: 02/07/2007 15:35
-
Ahoj no ma 104000 km, klima to asi nebude boli dole remene a vodne cerpadlo bolo menene pred rokom tak ako kov na kov, premyslal som nad loziskami ale uz som vela na tom nabehal a motor ide v pohode len to klepanie najviac ho pocut pr studenom motore , hydrostely to niesu uz som ich vymenil mynuli rok a asi zbytocne :D tak neviem nemoze to byt nico v tom strekovani lebo potom ked sa motor zohreje sa to trosku upravi tak neviem
Aj tak ïakujem Greèko 0905 348 507
Keby ste nahodou poznali niekoho dobreho v KE dali by ste mi vediet
-
VIN XMCLNDA2AYF031363
typ motora 4G93
1834 cm3 16 ventil
dik
-
pozri sem http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?t=558
-
No chlapy co to tu na to vsetko povedat ?
cital som aj to na tej adrese co dal ali ale s niecim suhlasim a nieco viem vyvratit!je to pravda je ze tie motory boli vyvinute pre cisty benzin,aj to je pravda ze to bol prepadak Mitsubishi si od toho slubovalo ovela viac , a aj s tym olejom to je pravda... ale vykon je myslim v poriadku spaliny tiez vychadzaju
klepanie?hm... vedia tam klepat hydrozdvihatka pokial su neni original alebo ked su neni odskusane na stolici maju ostat v rovnakom tlaku po dobu 50 sec... tak co su vyskusane ? olejovy filter je tiez orig ? preco? predsa udrzuje tlak oleja v motore moze sposobovat unik potrebneho tlaku oleja... a v neposlednom rade ked boli dole rozvody su 100% nadstavene? vyvazovaci hriadel dole vlavo sa da nadstavit na dve doby ale iba jedna je spravna! ked je na ryske nulovania neznamena to ze je v nule!uz som opravoval rozvody aj po velkych opravaroch.. treba to skontrolovat a potom spravit nejake rozhodnutie co s tym.. cau:blink:
-
teraz som si pozrel ze si z KE tak chod do Mitsubishi za veducim servisu on ti
urcite pomoze je velmi znaly problematiky a ochotny , alebo mi zavolaj a ja ti to tam vybavim 0905644430.. :P
Príspevok upravil: Elo, o: 06/09/2007 23:30
Príspevok upravil: Elo, o: 06/09/2007 23:31
-
Mne to klepe tiez a takisto neviem cim to moze byt..Ale co som videl par tychto typov aut na Slonesku myslim motor GDI tak vsetky klepkali....
-
tak to niesom sám, ak ste niekto v okoli PP dajte echom,nahodou Carisma GDI ma dvle lamda sondy ??? Na poèitaèi mi ukazuje dve ale len jedna je aktivna, neviem je to univerzalny program tak to je asi tym. Dik