Mitsubishi Club SK
Poradňa => Carisma => Téma založená: dodo111 Máj 02, 2012, 07:23:04 popoludní
-
cavte pri stani na neutrály mi klesajú a narastajú otacky neviete prečo? nedrzia na jednom bode
-
Skus vycistit sktiacu klapku, ale nekrut s nicim! Zaloz a jazdi. Malo by sa to stabilizovat. Inak do buducna blizsie specifikuj vozidlo. Carisma je dost malo.
-
1,8 benzin
rok 1998
92 kw
neviem ci to nerobi kladka ale niesom si isty...
-
Tipujem, ze by mohla byt zanesena skrtiaca byt klapka, ale mohlo by to byt vela veci. Najlepsie by bolo zajst na tester. Podla realnych dat z auta sa da diagnostikovat najlepsie
-
dik skúsim niečo poriesit teda :)
-
Kolísanie otáčok na GDI je snáď najpreberanejší problém na všetkých Mitsu fórach. Na českom napr. nájdeš môj návod na čistenie klapky aj s fotkami...
-
a to pomoze? lebo fakt sa nedá ani pohnut bes plynu ...
-
A prečo by si sa mal pohýnať bez plynu?! :o
-
sak na parkovisku a tak nech všade nehucim stým vyfukomm co tam mam :D
-
(http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif) (http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/chat/smile/9005.gif)
-
8) ;D
-
Nazdar. Presne to aj ja riešim. Mám motor 1,8 GDI. Nikto mi nevie poradiť. Vlani som kúpil jedno auto na ND a vymenil som celé vstrekovanie, lebo pri 2500 ot. začalo vynechávať a do kopca nešlo´. Na diagnostike ukázalo chybu senzora tlaku paliva. Tak som to vymenil, ale otáčky kolísali až do zhasnutia, najmä keď je motor zohriaty, len nešklbalo ako pri tom pôvodnom vstrekovaní. No a od minulého týždňa som tam, kde som bol vlani. Zas mám ten istý problém. Ledva som dnes došiel z RS do LC. Ten senzor stojí cez 200 € - nový. No vieš ako sa mi chce investovať do toho toľko peňazí... keď na AutobazarEU bola slušná Carisma za 1090 € nedávno ... No, ak zistíš čo to ti blblo, ozvi sa. Každá rada dobrá ...
-
... ešte pripomínam, že čistenie klapky ani výmena sviečok ani filtrov (palivového , vzduchového) NEPOMÁHA !!! Ani lambda sondu keď vymeníš nič sa nezlepší ....
-
A čo takto vysokotlaké čerpadlo?
-
Ano, súvisí s tým. Ja som vyskúšal vymeniť senzor tlaku paliva (je na čerpadle z predu 2 šróbami chytený), motor išel bez problémov (kým sa mi to nepokakalo teraz zase). Tak že čerpadlo je asi ok, len ten senzor .... A kvôli čomu kolíšu otáčky, fakt neviem.