Mitsubishi Club SK

Poradňa => Carisma => Téma založená: dodo111 Máj 02, 2012, 07:23:04 popoludní

Názov: otacky
Prispievateľ: dodo111 Máj 02, 2012, 07:23:04 popoludní
cavte pri stani na neutrály mi klesajú a narastajú otacky neviete prečo? nedrzia na jednom bode
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: djbb Máj 03, 2012, 09:08:06 dopoludnia
Skus vycistit sktiacu klapku, ale nekrut s nicim! Zaloz a jazdi. Malo by sa to stabilizovat. Inak do buducna blizsie specifikuj vozidlo. Carisma je dost malo.
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: dodo111 Máj 03, 2012, 02:45:12 popoludní
1,8 benzin
rok 1998
92 kw
neviem ci to nerobi kladka ale niesom si isty...
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: djbb Máj 03, 2012, 07:27:10 popoludní
Tipujem, ze by mohla byt zanesena skrtiaca  byt klapka, ale mohlo by to byt vela veci. Najlepsie by bolo zajst na tester. Podla realnych dat z auta sa da diagnostikovat najlepsie
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: dodo111 Máj 03, 2012, 08:39:09 popoludní
dik skúsim niečo poriesit teda :)
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: Čičo Máj 03, 2012, 09:16:44 popoludní
Kolísanie otáčok na GDI je snáď najpreberanejší problém na všetkých Mitsu fórach. Na českom napr. nájdeš môj návod na čistenie klapky aj s fotkami...
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: dodo111 Máj 04, 2012, 02:42:56 popoludní
a to pomoze? lebo fakt sa nedá  ani pohnut bes plynu ...
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: Čičo Máj 05, 2012, 10:47:20 dopoludnia
A prečo by si sa mal pohýnať bez plynu?!  :o
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: dodo111 Máj 05, 2012, 09:44:07 popoludní
sak na parkovisku a tak nech všade  nehucim stým vyfukomm co tam mam :D
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: Čičo Máj 06, 2012, 10:15:42 dopoludnia
(http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif) (http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/chat/smile/9005.gif)
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: dodo111 Máj 06, 2012, 10:19:22 dopoludnia
 8) ;D
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: StanoLC Máj 22, 2012, 05:28:10 popoludní
Nazdar. Presne to aj ja riešim. Mám motor 1,8 GDI.  Nikto mi nevie poradiť. Vlani som kúpil jedno auto na ND a vymenil som celé vstrekovanie, lebo pri 2500 ot. začalo vynechávať a do kopca nešlo´. Na diagnostike ukázalo chybu senzora tlaku paliva. Tak som to vymenil, ale otáčky kolísali až do zhasnutia, najmä keď je motor zohriaty,  len nešklbalo ako pri tom pôvodnom vstrekovaní. No a od minulého týždňa som tam, kde som bol vlani. Zas mám ten istý problém. Ledva som dnes došiel z RS do LC. Ten senzor stojí cez 200 € - nový. No vieš ako sa mi chce investovať do toho toľko peňazí... keď na AutobazarEU bola slušná Carisma za 1090 € nedávno ... No, ak zistíš čo to ti blblo, ozvi sa. Každá rada dobrá ...
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: StanoLC Máj 22, 2012, 05:30:11 popoludní
... ešte pripomínam, že čistenie klapky ani výmena sviečok ani filtrov (palivového , vzduchového) NEPOMÁHA !!! Ani lambda sondu keď vymeníš nič sa nezlepší ....
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: Čičo Máj 23, 2012, 03:13:05 popoludní
A čo takto vysokotlaké čerpadlo?
Názov: Re:otacky
Prispievateľ: StanoLC Máj 24, 2012, 04:14:58 popoludní
Ano, súvisí s tým. Ja som vyskúšal vymeniť senzor tlaku paliva (je na čerpadle z predu 2 šróbami chytený), motor išel bez problémov (kým sa mi to nepokakalo teraz zase). Tak že čerpadlo je asi ok, len ten senzor .... A kvôli čomu kolíšu otáčky, fakt neviem.