Mitsubishi Club SK
Poradňa => Carisma => Téma založená: Patrik September 22, 2008, 01:08:11 dopoludnia
-
potrebujem poradit mam mitshubyshi carisma 1,8 GDI rok vyroby 1999 a mbam problem s otackamy dost casto mi kolisaju a ked sa us nahreje auto na 90 stupnou tak ich mam dost nisko a us mi par krat aj zdochlo auto ked som zastavil a klasicky som vyhodil richlost napr:na cervenej a otacky isli dole as kym mi auto nezdochlo vie mi nekto stim pomoct cim to moze bit dakujem vopred za pomoc a rady diky.
-
No môže byť toho viac.:( škrtiaca klapka váha lambda skús prejsť všetky konektory či dobre držia daj reset riadiacej a ak to nepomôže tak potom treba skúšať tie veci čo som spomínal alebo to napichni na pc :side: ----check engine ti nesvieti ?
-
prave ze mi to nesviet jeden den mi to svetilo a od vtedi nic ale bolo to us skor a ako sa restartuje riadiaca jednotka:(
-
A bol si z tým niekde na diagnostike ? ináč k tomu resetu - neviem ako Carisma ale Galošovi stači odpojiť baterku ked je kluč v polohe on na nejakých 5 min. Ale najlepšie by bolo keby si to dal nikde na PC a tu baterku skus..........uvidíš čo to povie ...........:dry:
-
jasne skusim ale potrebujem poradid neaki dobri servis blisko levic na mitsubisi lebo v leviciach vraj neje je v nitre mitschubishi
-
No ako to je tam neviem ja som LM :(
-
Mne kolisu otacky, ked jazdim pomaly na spotrebu, vtedy na volnobehu kolisu.....ked jazdim normalne a doprajem mu otacok, tak ziadne kolisanie otacok na volnobehu nebadam, akurat vtedy mi padnu volnobezne otacky okolo 500/min a tam sa drzia :cheer:
-
klisat otacky by nemali..ide zrejme o zanesenu skrt. klapku
doporucene vycistit a resetovat RJ.
vela krat je to pisane na tomto fore:
http://mitsubishi.megaherz.cz/index.php
-
http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?t=105
http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=857
-
Zdravim, posledné 3 dni sa mi akosi po nastatrvani divokejsie rozkolisali otacky, skacu po prvom nastartovani az skoro po 1400 ot/min .... ale zase na druhej strane mi klesla spotreba na trase PP - NR(248 km) som mal pri normalnej jazde (120km/h)spotrebu podla palubneho 5,8 l a z NR do BA (86km) som siel uz rychlejsie okolo 150 km/h a spotreba vstupla na 6,2 l.
Alebo zeby mal Agip l nejaky lepsi benzin?
-
Ahojte.Ako citam tak tie otacky su problem u kazdeho gdi motoru.Vedel by mi nekdo poradit ked zapinam klimu tak mi dost klesnu skoro k vypnutiu motora.Aj to moze byt problem v skrtiacej klapke?dakujem za radu.
-
Tiez som kupil nedavno Carismu a tiez mam problem s otackami, vela ludi tu pisalo, ze treba restartovat RJ a vycistit skrtiacu klapku, skusim to aj ja dufam ze to pomoze ak vie niekto ako to urobyt tak aby to uz nerobilo, tak mi poradte, bolo tu vela odpovedi, poradte mi tu spravnu ak si je niekto isty na 100 percent vdaka
-
najlepsia rada je. Pokial niesi mechanik a v zivote si to nerovil, tak sa do toho nevrtaj! Radsej zajdi do autor. servisu a tam to spravia odborne a tak ze to bude fungovat. Problem zo zanasanim skrt.klapky na GDI nevyriesis. Je to konstrukciou motora. Mal si si radsej kupit klasicku 1,6 ku. A mal by si po problemoch. S tymto motoram budes mat v europe stale problemy. Jednoducho tu mame nekvalitny benzin oproti Japonsku. :-(
-
Je mozne ze som netankoval kvalitny benzin, a preto to aj blbnu otacky? najkvalitnejsi benzin je unas asi shell, tak budem tankovat asi ten vdaka za radu
-
Problem s otackami mam vyrieseny, vycistili mi skrtiacu klapky, bola dost zanesena a povedali aby som tankoval kvalitny benzin, unas je to slovnaft, tak sa drzim uz len teho a je to v poriadku
-
KIKO1987 Napísal:
treba restartovat RJ a vycistit skrtiacu klapku, skusim to aj ja dufam ze to pomoze ak vie niekto ako to urobyt tak aby to uz nerobilo, tak mi poradte
Síce to už máš urobené, ale pre ďalších...:
http://www.mitsubishiclub.cz/msgboard_posts.php?topic_id=61209
A ak má Slovnaft najkvalitneší benzín tak je potom najkvalitnejší všade, keďže všetci ostatní ho berú odtiaľ. Okrem OMV, ktoré si ho vozí z Viedne. A ten by som ti odporúčal viac pretože nie je robený z ruskej ropy (ako ten slovnafťácky), ktorá obsahuje viac síry, ktorá robí najväčšiu zlotu gédéíčkam...
-
Ja tankujem na Agipe, predtym na Slovnaftackych cerpackach, neviem ci aj Agip je od Slovnaftu, ale je lepsi...zasa nieje pumpa ako pumpa :)
-
Tak, tak - konkrétna pumpa (a jej (ne)starostlivosť o nádrže) má na kvalitu oveľa väčší vplyv ako značka čerpačky. A ak si odpovieš na otázku, či sa Agipu oplatí dovážať z Talianska, tak si budeš vedieť odpovedať aj na to odkiaľ ho berú...
-
Je mi to jasne...inac nie len cistota ale mozno aj nieco ine, ked som z nudze tankoval u nas na dedine na Slovnafte, tak to bola jedna velka katastrofa, auto sa nevedelo rozbehnut, skackalo, no hruza. Benzin som vyjazdil a natankoval na inej Slovnaftackej ale v meste, auto islo v pohode, zeby tam nieco pridavali?
-
Ako rýchlo sa vymení obsah tej neviemkoľkotisílitrovej nádrže na čerpačke v dedine a na čerpačke v meste? Jedna z príčin. Ďalšia je tá, že čerpačky neprevádzkuje priamo Slovnaft, ale ich prenajíma (tak ako aj ostatné značky). A nie každý nájomca (či jeho zamestnanci) je poctivý...
-
Problem s otackami mam vyrieseny, vycistili mi skrtiacu klapky, bola dost zanesena a povedali aby som tankoval kvalitny benzin, unas je to slovnaft, tak sa drzim uz len teho a je to v poriadku
co stalo vycistenie ? alebo kdo vie nech poradi :)
-
Mňa to stálo nula celá prd... :-)
-
pozri si môj príspevok "dodo111" som písal. Reset RJ sa na GDI len ťažko dá urobiť, skúšal som X-krát. Nefunguje. Ani automechanici to nevedeli. Váha vzduchu nie je problém v tomto prípade. Vymenil som, nič sa nezmenilo .