Mitsubishi Club SK

Poradňa => Galant => Téma založená: Herkules Apríl 01, 2005, 05:58:33 popoludní

Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Herkules Apríl 01, 2005, 05:58:33 popoludní
Chcel by som sa opytat ostatnych clenov alebo navstevnikov ci nahodou niekto nevlastni tento model auta. Je to modelovy rok 1988 a vyrabal sa do roku 1992. Moj motor je este karburatorovy. Zhanam nejake manualy a hoci co ine co sa tyka tohto typu motora. Ak niekto o niecom viete dajte o tom prosim vediet.
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Apríl 04, 2005, 12:06:47 popoludní
Zdravim mal som toto auto skoro 7 rokov takze o on viem docela dost.Co by si potreboval vediet?  ja som mal docela velku spotrebu skoro 11 l v meste :(
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Herkules Apríl 04, 2005, 06:45:06 popoludní
no, mna by zaujimalo na kolko stupnov ma byt nastaveny predzapal a pri akych otackach, potom ako su riesene rozvody a vsetkomozne okolo toho (nic konkretnejsie ma teraz nenapada) nemas to nahodou v papierovej forme alebo v kompe?
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Rocco_Dylan Apríl 05, 2005, 08:11:44 dopoludnia
zdravim, mozes tie otazky nejak skonkretizovat?
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Herkules Apríl 05, 2005, 05:45:05 popoludní
- aka je predpisana spotreba?
- aky je presny zdvihovy objem valcov? (vsade citam 1755cm3 ale v       papieroch mam 1738cm3)
- ake tlmice su na nom? (typ, ci pasuju z nejakeho ineho auta)
Momentalne ma viac veci nenapada predo by sa mi hodil manual kde by som sa o vsetkom docital.
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Rocco_Dylan Apríl 08, 2005, 09:33:02 dopoludnia
ja mam 1,8 karburator, rv 90,spotrebu mam okolo 8.5, presny obsah neviem, ani tabulkove hodnoty, lebo to mam postavene na papieroch z dvojlitra. pokusim sa zohnat nejake manualy.
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Herkules Apríl 15, 2005, 05:47:59 popoludní
No co Rocco? Zohnal si nejake manualy? Ja nemam stastie ani na nete.
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Apríl 18, 2005, 02:10:12 popoludní
ja som mal r.v. 88 a spotreba nanom bola aj 10l. Pokial sa ti ale zda ze mas tiez taku velku tak mas pravdepodobne zlu lamda sondu. Horsie natom je ze ti to pocitac nijako nehlasi lebo sa prepoji do nudzoveho rezimu a dojdes nato az na TK ked ti nameraju vysoke CO. Inac to bolo velmi spolahlive auto, nic sa natom nekazilo. Nezabudni ale vymenit rozvodove remene to je dolezite. Kladky napinacie pokial su dobre tak nemusis. Obsah som mal urcite tych 1755cm3. Jednine co ma sralo bol stale deravy vyfuk, len co som ho zavaril hned sa urobila diera inde bol ako emental a samozrejme ta spotreba tiez nic moc v meste :(
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Herkules Apríl 18, 2005, 06:55:14 popoludní
Ja mam klasicky spadovy karburator bez pocitaca a pokial viem tak mam neriadeny katalizator (prave som ho menil) a ten nema lambda sondu. Na TK mi namerali zle hodnoty so starym katalizatorom.  Co sa tyka rozvodov tak tie by som rad vymenil ale chcel by som nejaky manual ako to vyzera a tak lebo doposial mam skusenosti len so starou skodovkou a jej rozvodovou retazou. Je to komplikovane alebo trosku viac ako priemerne zrucny motorista (za akeho sa povazujem) to dokaze urobit sam? Rad sa v aute sprtam ale kedze ho potrebujem nemozem si dovolit rozobrat ho na blind bez toho aby som vedel co mam ocakavat a aka moze byt priblizna doba opravy.
Názov: Mitsubishi galant IV 4g37
Prispievateľ: Apríl 20, 2005, 03:51:20 popoludní
To je aky rok vyroby? Ja som mal tiez karburator v podstate jednobodove vstrekovanie na ktore aspon troska PC potrebujes, ale pokial nemas lamdu tak asi mas klasik karburator a to ani neviem ze sa take vyrabali. Vymenu rozovodovych remenov mi robil kamarat co robil v autodami mam nanho kontakt mozem mu povedat, vie to spravit dobre a lacno. Nieje to totiz ziadna sranda, ale pokial si trufas tak su tam take rysky pri kazdom drazkovom koliesku a tie musia by nastavene presne ako su na motore v podstate ziadna vada. Remene stali oba 2600Sk + kladky 1600Sk pokial ich teda treba vobec menit. Odbornikovy to trva cca. 1h a amaterovy aj 4h. Ale robi sa to velmi tazko ked nemas auto uplne v lufte. Rozvody su vlastne ked otvoris kapotu na pravej strane. Aspon aj uvidis v akom stave su simeringy a ci to cez ne tece. Mne cez jeden tieklo rovno pri rozvodoch takze ziadna sranda este dobre ze sa to vtedy urobilo. Vela zdaru