Mitsubishi Club SK

Poradňa => Galant => Téma založená: t.j.silence Január 29, 2008, 08:53:19 popoludní

Názov: Spotreba
Prispievateľ: t.j.silence Január 29, 2008, 08:53:19 popoludní
Keï idem z kopca so zaradeným rýchlostným stupòom, tak by sa malo palivové èerpadlo odpája a spotreba by tak mala by nulová že? Mohol by mi to niekto nejak bližšie vysvetli ako to funguje?
Názov: Odp.:Spotreba
Prispievateľ: autocepko Január 30, 2008, 01:01:29 dopoludnia
palivove èerpadlo stale ide. to riadiaca jednotka riadi palivo vo vstrekoch kedy ma da a kolko ma da. a pri zatvorenej škr. klapke èiže ked nedržíš plyn a otáèkach nad 1800 palivo nedáva vôbec lebo to ani nema zmysel. Preto je el. vstrekovanie úspornejšie. Keï klesnu otáèky pod 1800 alebo pridáš plyn palivo ide
Názov: Odp.:Spotreba
Prispievateľ: t.j.silence Január 30, 2008, 07:36:22 popoludní
Takže ak som to pochopil správne, tak keï idem dole z kopca na rýchlosti tak palivo zaène ECU podáva až keï otáèky klesnú pod 1800. Kým sú nad 1800 tak palivo nepodáva.
Názov: Odp.:Spotreba
Prispievateľ: autocepko Január 30, 2008, 07:59:59 popoludní
ano ale len kym nedržíš plyn.A tie otáèky som pnapísal priemer lebo každe auto vypina pri inych otáèkach. rozsah od 1500-1800 nizkootáèkove motory napr. 2,5i a rozsah 1650-1950 vysokootáèkove napr 2,0i
Názov: Odp.:Spotreba
Prispievateľ: autocepko Január 30, 2008, 08:08:45 popoludní
ano ale len kym nedržíš plyn.A tie otáèky som pnapísal priemer lebo každe auto vypina pri inych otáèkach. rozsah od 1500-1800 nizkootáèkove motory napr. 2,5i a rozsah 1650-1950 vysokootáèkove napr 2,0i