Mitsubishi Club SK

Poradňa => Lancer => Téma založená: Peter Pesta Január 09, 2011, 10:48:17 popoludní

Názov: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 09, 2011, 10:48:17 popoludní
Ahojte


Viem ze podobna tema tu uz bola zalozena a boli tam aj nejake posty a odpovede na nu.
Momentalne som v situacii ked sa chystam menit vozitko a momentalne mam silny zaujem o Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D. Bolo uz co to popisane kolko to papalo v meste ci mimo a od cisiel okolo 6 6,5 som sa docital az na 9+trava okolo cesty. Viem ze to nie je klasicky DI-D motor od Mitsubishi, ale ze je to klasicne TDI od VW ktory sa montoval ci do passatov, audin ale aj skodovic.

Doteraz som pocul viac nepekych slov ako peknych a moc chvaly na adresu toho motora nepada.
Ak mate nejake skusenosti s tymto motorom o jeho spolahlivosti, efektivnosti, poruchovosti,
bol by som vam vdacny za poskytnute info. Viac menej by som chcel vediet ake je to napriklad
s poruchovostou (kedze je to od VW) ci tam neodchadzaju sondy a snimace ako na beziacom pase a pod.

Rocne najazdim od 20 do 30 000 km na nasich cestach, preto by bolo pre mna asi viac vyhodne
zamerat sa na dieslovu variantu.
Kazdy den vidno stovky takych motorov na nasich cestach pod roznymi logami automobiliek,
takze az take poruchove alebo nekultivovane byt nemozu, kedze stale behaju.
Bola tam mozno nejaka uprava motora od roku 2007 resp. 2008? Zeby boli niektore muchy vychytane?

Vyhliadnuta varianta je rocnik 2/08, 103KW(140PS) najazdenych 47 000km vo verzii sedan Intense.

Alebo by som sa mal skor priklonit k verzii 1.8 MIVEC a platit mozno o kus viac na spotrebe,
ale o to menej na servise a nahradnych dieloch?

Za vsetky informacie budem velmi vdacny.

Dik...:blush:
Názov: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Čičo Január 10, 2011, 08:38:21 dopoludnia
O tomto motore naozaj nájdeš na webe veľa, chvála to zrovna nie je... :laugh:  Je to jeden z najmenej podarených motorov poslednej doby! Skús si zadať 2.0 TDI do vyhľadávania napr. na http://forum.autobazar.eu a nájdeš veľa o vstrekovačoch, praskajúcich hlavách a pod. Skús. napr. aj toto: http://77.247.224.52/cicmanec/AO/Autoojetiny-VW_Passat_B6.pdf

1. Tie novšie by už mali byť lepšie.
2. V Mitsubishi či Dodge o nich až tak veľa negatívneho nepočuť.
Názov: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Majki Január 10, 2011, 09:27:31 dopoludnia
ak naftu, tak urcite ten novy 1,8 diesel (150 koni),alebo potom 1,8 benzin...
Názov: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 10, 2011, 09:35:51 dopoludnia
V prvom rade dakujem za odpovede.

Clanok som si este nestihol precitat, no pozrel som sa na forum, ako si ale pisal, niet asi co na tom motore chvalit. Cudujem sa ale ze v spojitosti s japonskou znackom som sa k podobnym problemom nevedel nikde docitat.

Rozmyslal som aj nad novou naftou, resp 1,8 litrovym agregatom. Hladam ale jazdenku a nie nove auto, kedze financie mi to moc nedovoluju. Tym padom je ten motor pre mna pase.

Bola by volba benzinoveho MIVEC motora tym padom lepsia? Ako som spominal hore vyssie, rocne najazdim vela km.

Mate niekto skusenosti s 6 stupnovym automatom s radenim pod volantom?

Dik.
Názov: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: pedrof Január 10, 2011, 11:09:06 dopoludnia
No az mozem tak sa ktomu vyjadrím....ale na zaciatku musím upzornit na pisatelov ktorí nebudu suhlasit lebo maju ine skusenosti..ja napisem skusenost moju..a ty si vyberies...Ako som uz niekde uvadzal vlastnil som Mitsubishi carismu 1,6.GL..benzín...bol som velmi spokojný a auto sluzilo 9 rokov..bez jedinnej opravy..lenze prisiel cas na kupu noveho..opet som poskuloval po benzíne..opet1,6..benzín...mne to staci..nejazdím vela,tak..16 tis..rocne..ale co cert nechcel,dal som sa nahovorit na Seat Alteu 1,9TDI.nafta..clasicka pumpa..auto bolo krasne v neskutocnej vybave..no proste pecka...kupoval som ojazdenku..a tu je kamen úrazu...s pociatku som bol velmi spokojny a benzínove agregaty som zatratil pod ciernu zem..niekde blízsko pekla..auto malo silu,tah od spodu..a ta spotreba..neuveritelne hodnoty..no proste rozprávka....rozprávka sa zacala menil na tragediu v momente ked som v noci s partiou kamaratov ostal visiet pred Brnom..roztrhlo Turbo..cakali sme celu noc na odtah na Slovensko....auto som dal do kopy....cca30.000sk.ale este stale v pohode..ved kazdy vravel..turba zvyknu odchadzat...o par mesiacov mi odislo nejake blbé relatko...aj to bolo este v pohode...ale ked som ostal visiet v Chorvátsku s celou rodinou v paradnom daždi....posledna kvapka..vsak?aj bola....10.000sk oprava...senzor paliva v prdely...do oprav tohoto nestastneho auta som investoval cca 50000sk za dva roky...takze na zaver......ked vela jazdíš určite kup Naftu..ale nove vozidlo...naftove auta..ojazdené su mačka vo vreci..benzin 1,8mivec je proste uzasny motor..no v tvojom pripade budes tankovat v jednom kuse..7,5 litra je spotreba mimo mesta ked jazdis ako bezny clovek..predpisovo..a ked sa da tak troska po pridavas,povytačaš motor..da sa aj za menej ale budes spomalovač premávky...Moj nazor nikdy uz nekupim ojazdene naftove vozidlo..nikdy..nove ano..najazdim 120tis..a predam ho takemu hlupakovi ako som bol ja...       spominal si ze momentalne nemas na nove naftove..hmm...ked sa neda tak sa neda....skus este pouvazovat o tej 1,5mivec..
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 10, 2011, 03:24:57 popoludní
Dakujem ze odpoved, i ked pre teba to asi nebola najkrajsia skusenost s dieslovymi motormi.

@cico_zh:
Dik za material o jazdenom motore 2.0TDI z passatu.
Vsetko co som prehladal, boli chyby motora u dieslov u \"konkurencie\", inymi slovami nestretol som sa s clankom o praskajucej hlave ci oleji v chladiacej susteve pod kapotou mitsubishi. Docital som sa ale ze to prevazne robia motory s oznacenim BMP, BKP a BMR.

Od predajcu som si nasiel VIN-ko a z neho som vylustil par info, no bohuzial to nie je nic zavratne. Motorove oznacenie pri tomto vozidle je BWC 2.0 T/C I/C.

Ak to niekomu co i len kusok hovori, vie toho viac ako ja :blush:

Kontaktoval som predajcu Mitsu v BA, mozno sa mi k tomu este podari ziskat nejake info.

Kazdopadne dakujem vsetkym za odpovede, ak by ste mali ovsem este nejake pripomienky, smelo do toho.

Dik.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Čičo Január 10, 2011, 03:34:32 popoludní
Týka sa to prvých dvojlitrov PD, tie novšie (2007- ) sú lepšie, 2,0 TDI CR (rovnako 103 kW, aby ich laik nemohol hneď rozlíšiť) sú úplne iná trieda...
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: djbb Január 10, 2011, 03:49:37 popoludní
ked uz hovorite o dieslovom Lancri 2.0DI-D, na ten motor vela dobreho nikto nepovie. Vsak preco ano ked je to skur...VW. Chvala bohu Mitsu dostalo rozum a postupne nahradza aj VW aj PSA svojimi vlastnymi motormi na ktore ma patent. Uz sa montuju do ASX a Outlanderu a predpokladam, ze sa budu aj do Lanceru. Treba len pockat a potom si kupit 150k 1.8L.  Inak MIVEC je oznacenie ktore hovori o casovani ventilov a to je na novych diesloch od Mitsu uzasne oproti konkurenci, ze tento system dokazalo pouzit v svojich novych motoroch ako prvy na svete.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: pedrof Január 10, 2011, 03:55:33 popoludní
Ano..ano..suhlasím..ako keby som to napísal ja..
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 10, 2011, 06:38:03 popoludní
Dakujem Pani,

Ak by padla volba na 1,8 MIVEC benzin, mal by som tam zaujem o 6 stupnovu prevodovku.
Mate s tym nejake skusenosti? Ovladanie padlami pod volantom.

Ak k tomuto mate co prihodit, budem vdacny.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: djbb Január 10, 2011, 06:57:02 popoludní
kludne mozes mat (az ked bude v ponuke)aj 1.8DI-D Mivec, ale tam sa asi bude dat iba TC-SST prevodovka, co je dvojspojkova technologia pouzita v Evolutione. Je to pecka a poriadne sa s nou vyblaznis. Tie padla pod volantom su dost crazy, ale zvyknes si. B)
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 10, 2011, 07:06:51 popoludní
Tie modely uz v ponuke su, 1.8DI-D MIVEC 116 a 150PS motory. Aspon podla oficialnej straky mitsubishi motors slovakia. Jediny problem je cena, silnejsia verzia vo vybave Intense sa zacina pri sume 22 200 EUR, zakladna vybava slabsieho agregatu od 18 900 EUR a obe tieto sumy su nad ramec moznosti.

Keby boli prostriedky, tak nezakladam tuto temu ;) ale bez vahania by som bral tu 1.8 DI-D MIVEC verziu vo vybave Intense :)
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 D
Prispievateľ: djbb Január 10, 2011, 07:30:48 popoludní
to mi je luto. Urcite by si prisiel na svoje. Tak mozno len pockat a potom doniest z vonku.
Názov: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Xaltotun Január 10, 2011, 08:35:10 popoludní
Posledna sanca kupit dobre auto so 105kw motorom:
http://www.tridiam.mitsubishi.sk/ggjo6cip/:/vozidla-na-odber/skladove-mitsubishi.xhtml

skoda ze nema to audio co intense

z 0 na 100 za 9,8s, tie nove maju za 10,4

skoda ze sa ta nova 1,6 nerobi vo vybave intense lebo dynamika je skoro ako u novej 1,8 a spotreba vyborna.
Názov: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 10, 2011, 08:46:48 popoludní
Citácia: \"Xaltotun\" post=6779
Posledna sanca kupit dobre auto so 105kw motorom:
[url]http://www.tridiam.mitsubishi.sk/ggjo6cip/:/vozidla-na-odber/skladove-mitsubishi.xhtml[/url]

skoda ze nema to audio co intense

z 0 na 100 za 9,8s, tie nove maju za 10,4

skoda ze sa ta nova 1,6 nerobi vo vybave intense lebo dynamika je skoro ako u novej 1,8 a spotreba vyborna.


Sprav cenu a posledna sanca moze byt vyuzita. Audio dolezite nie je, vybava, spotreba a par malickosti.
Názov: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Xaltotun Január 11, 2011, 06:25:32 dopoludnia
Tak ja ti cenu nespravim, nie som predajca, ona je uz aj tak hodne dobra, spotreba je dost vysoka u 1,8 takze to je minus, vybava je tam dostacujuca. Inak 1,6ku v tej vybave invite mas za 15 litrov, to je tiez solid, zas take zasadne rozdiely oproti intense tam nie su, ked ti nechyba 700W audio.
Názov: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 11, 2011, 07:10:43 dopoludnia
Neviem preco mam ten pocit ze rockford system sa hodi do 2.0DI-D, nieco predsa musi prehlucit ten motor.
Radsej by som si aj priplatil na postrebe, ako byt sponzorom servisov a mat profil verneho klienta u predajcu nahradnych dielov.
Cas ukaze pre ake vozitko padne rozhodnutie, pretoze nie len ten Lancer je v ponuke, aj ked popravde, najviac ma to auto uchvatilo.
Názov: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: 1norbert Január 11, 2011, 07:13:18 dopoludnia
Citácia: \"Peter Pesta\" post=6780
Posledna sanca kupit dobre auto so 105kw motorom:
[url]http://www.tridiam.mitsubishi.sk/ggjo6cip/:/vozidla-na-odber/skladove-mitsubishi.xhtml[/url]

skoda ze nema to audio co intense

z 0 na 100 za 9,8s, tie nove maju za 10,4

skoda ze sa ta nova 1,6 nerobi vo vybave intense lebo dynamika je skoro ako u novej 1,8 a spotreba vyborna.


Sprav cenu a posledna sanca moze byt vyuzita. Audio dolezite nie je, vybava, spotreba a par malickosti.


Cena je v suskromnej sprave
Názov: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: SELM Január 21, 2011, 09:21:15 popoludní
2.0 DI-D (TDI PD) Spapkajú síce menej nafty ako 1.8 MIVEC benzínu, ale 2.0 DI-D sa ľúbi prikrmovať olejom. Takže k spotrebe nafty treba prirátať aj spotrebu oleja :)
Sused má Passata s týmto motorom a v pivnici ma nachystaných 8 litroviek na dolievanie.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: satanusko Január 23, 2011, 08:14:13 dopoludnia
HAF !
 Len malú poznámku s mojou skúsenosťou - zatiaľ som počas 8 mesiacov ,čo ho mám ,nemusel doliať ani kvapku ,dúfam ,že to aj tak ostane .
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: SELM Január 23, 2011, 10:36:14 dopoludnia
No môže byť. Aj keď je to ojedinelé.
A tých 8 mesiacov predstavuje koľko kilometrov? A jazdíš prevažne krátke trasy, alebo dlhé, alebo 50/50?
Garážuješ auto v nejakom priestore, kde sú aj v zime plusové teploty?
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: satanusko Január 23, 2011, 10:54:41 dopoludnia
HAF !
 Tie jazdy pol na pol a parking vonku ,s kilometrami ,kuknem sa po práci ,napíšem.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: pedrof Január 23, 2011, 01:54:05 popoludní
Chudák sused..nieco ma s autom na 100%..použival som 1,9 tdi..pumpa diesel....auto bolo seat altea..motor shodny s Pasatom.za bezmála 3 roky používania som dolial cca 3deci oleja
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: SELM Január 23, 2011, 04:11:09 popoludní
No to nie len ten sused. Viem o viacerých prípadoch. Či už v Passate, alebo v Audi A4. 1.9TDI je trochen iný motor ako 2.0 TDI. Čo ja viem, tak spotreba 0,5-1L oleja na 5.000 km nieje nič neobvyklé pre 2.0 TDI. Aj výrobca udáva, ako normal spotrebu oleja tušim 1L na 2000km? Tak nejak. Ale veľa záleží od štýlu jazdy a od toho či ste auto kupovali nové. Toto čo ja mám info, to boli kupované jazdené. Ale písal som to sem, lebo Peter Pesta - zakladateľ tohto príspevku sa chystal kúpiť jazdenku.

satanusko: tie kilometre stacia orientacne.

Pedrof: A to si 3 roky nemenil olej? Či inak si to myslel?
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 23, 2011, 09:10:31 popoludní
@SELM:
Diki moc za info. 0,5 az 1 liter oleja na 5.000km nie je horybilna suma, je to mnozstvo s ktorym sa zit da. Kazdopadne este stale som sa nerozhodol pre kupu, aj ked vela k nej uz nechyba. Vie niekto z Vas aky obsah oleja ide do 2.0 TDI motora?

K tym 1.9TDI som si precital dost, su to ovela lepsie a spolahlivejsie motory ako tie 2.0 TDI. Bohuzial moc na vyber nemam, bud 2.0 TDI-PD alebo ine auto, kedze za taku cenu 1,8DI-D MIVEC lancera v Intense vybave nedostanem.

@pedorf: Na tu otazku by som aj ja rad pocul odpoved. :)
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: SELM Január 24, 2011, 07:57:54 dopoludnia
Do 2.0 TDI by malo ísť okolo 3,8L oleja pokiaľ viem. Pre istotu je dobre kúpiť 5L balenie.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: satanusko Január 24, 2011, 06:50:08 popoludní
HAF !
no kukal som to a na moje prekvapenie je tam až 4620 km !

Denne síce najazdím cca 150km ,ale to je na služobných autách.Až potom je Mitsušo.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: SELM Január 25, 2011, 07:07:23 dopoludnia
satanusko: Tak zrejme tam bude pes zakopaný. Ak máš za 8 mes. 4620km tak prakticky s tým autom takmer vôbec nejazdíš. 2.0 TDI mávajú po 8 mes. prevádzke za sebou bežne aj 20-30.000 km a tam sa ta spotreba oleja potom prejavuje.
Názov: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Xaltotun Január 25, 2011, 10:57:35 dopoludnia
kupovat diesel pri rocnom najazde 6-7 tisic kilakov je riadna kravina. Pre zaujimavost, kolegynin dedo teraz predaval 8 rocnu fabiu s najazdom len 18 tisic.
Názov: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 25, 2011, 11:03:36 dopoludnia
tolko prejazdim za necely rok, nie za 8... :(
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: pedrof Január 25, 2011, 01:32:00 popoludní
No ano..zle som sa vyjadril..myslel som to tak,ze som menil 3,8litra oleja po 15000 kilometroch...kupoval som 4litre...a dolial som v priebehu jedneho roka ten zostatok...cize 1-2dcl oleja..za 3 roky...tak cca 3dcl-nech nezerem..6 dcl.oleja.menil som olej raz do roka

auto bolo ojazdene..vazne som nemal problem s olejom..na druhej strane turbo,senzor paliva ,relatko...no hrôza
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 25, 2011, 01:37:07 popoludní
mozes prosim ta tuto cast:

..na druhej strane turbo,senzor paliva ,relatko...no hrôza

lepsie popisat???
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: SELM Január 25, 2011, 02:07:19 popoludní
pedrof: ano, ale v tvojom prípade to bolo 1.9 TDI. 77kW predpokladam... Lebo tých 1.9 TDI bolo dosť variánt.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: pedrof Január 25, 2011, 05:19:28 popoludní
No Peto asi takto....Turbo mi doslova roztrhlo pred Brnom na ceste domov..tak okolo 21.00hod..posadka este 3 kamarati..dlhe cakanie az do rana na odtahovku zo Slovenska..

Relatko:2 tyzdne auto nepojazdne..v 3 servisoch nevedeli co je autu..dokonca aj v servise origos Seat.problem vyriesil Seat.Banska Bystrica.prašivé relatko..nesvietila palubovka,nestartovalo...no proste elektricka závada..

Senzor dodavky paliva:v daždi s celou rodinou som ostal na pospas osudu v Chorvátsku..


Za dva roky som dal cca 100.000sk pocitam aj 2 krat odtah...a to som mal cenu po kamaratsky.

Mal som Mitsubishi Carismu 9 rokov,1,6benzín...len olej a brzdové obloženie..nič viac..100% tné auto.Olutoval som ten den,ze som sa dal nahovorit na diesel..som  spet u Mitsubishi a v benzíne..chvala bohu aj Márií a co ja viem komu ešte aj Budhovi.

Na druhej strane viem si predstavit novy diesel od Mitsubishi..var.casovanie ventilov..znie to perfektne..mal su tu cest..150 konovu verziu..uzasne,dynamicke,a ta spotreba..parada

Pokial niekto kupi novy diesel..a pocas zaruky  sa nieco vyskytne..tak v pohode..moze sa stat..O pet rokov to preda a je zase v pohode..ale az sa clovek chysta mat auto 10 rokov..tak moj nazor..nemusí to byt pravidlo ale diesel zacne pokryvkávat..

Aj napriek tomu co som napísal

...do nového diesla by som isiel..a do toho od Mitsubishi urcite...ojazdenka v zivote ani Lancer..Mačka vo vreci
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: 1norbert Január 26, 2011, 07:01:27 dopoludnia
poznámka k tomu vsetkému.

1,8 DI-D MIVEC 150 k tu stojí už skoro 1/2 roka a este nikto o neho ani nezavadil, :angry:
zato 1,6 a 1,8 benzínových sa predalo za ten cas co je tu ten diesel asi 50.

problem bude v cenovom odskoku auta v diesli a benzíne :blush:
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 26, 2011, 08:14:16 dopoludnia
Citácia: \"1norbert\" post=7003
poznámka k tomu vsetkému.

1,8 DI-D MIVEC 150 k tu stojí už skoro 1/2 roka a este nikto o neho ani nezavadil, :angry:
zato 1,6 a 1,8 benzínových sa predalo za ten cas co je tu ten diesel asi 50.

problem bude v cenovom odskoku auta v diesli a benzíne :blush:



Norbert, mat na noveho diesla 1,8 MIVEC v Intense vybave, tak ver tomu ze by som o neho uz davno zakopol.
No cena uvadzana na mitsibishimotors.sk je akosi dost vysoka. Ako pises, cenovy rozdiel je tam dost markantny.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: 1norbert Január 26, 2011, 08:58:26 dopoludnia
Citácia: \"Peter Pesta\" post=7005
poznámka k tomu vsetkému.

1,8 DI-D MIVEC 150 k tu stojí už skoro 1/2 roka a este nikto o neho ani nezavadil, :angry:
zato 1,6 a 1,8 benzínových sa predalo za ten cas co je tu ten diesel asi 50.

problem bude v cenovom odskoku auta v diesli a benzíne :blush:



Norbert, mat na noveho diesla 1,8 MIVEC v Intense vybave, tak ver tomu ze by som o neho uz davno zakopol.
No cena uvadzana na mitsibishimotors.sk je akosi dost vysoka. Ako pises, cenovy rozdiel je tam dost markantny.


presne také tu stojí a este k tomu cervené a nist. aj cena je znížená na nákup
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: Peter Pesta Január 26, 2011, 09:12:04 dopoludnia
Citácia: \"1norbert\" post=7006
poznámka k tomu vsetkému.

1,8 DI-D MIVEC 150 k tu stojí už skoro 1/2 roka a este nikto o neho ani nezavadil, :angry:
zato 1,6 a 1,8 benzínových sa predalo za ten cas co je tu ten diesel asi 50.

problem bude v cenovom odskoku auta v diesli a benzíne :blush:



Norbert, mat na noveho diesla 1,8 MIVEC v Intense vybave, tak ver tomu ze by som o neho uz davno zakopol.
No cena uvadzana na mitsibishimotors.sk je akosi dost vysoka. Ako pises, cenovy rozdiel je tam dost markantny.


Poprosil by som ta, ak sa da, poslat cenu cez SS. Ak je uz auto vyrobene, da sa k nemu dokupit kridlo?

presne také tu stojí a este k tomu cervené a nist. aj cena je znížená na nákup
Názov: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: satanusko Január 26, 2011, 01:52:04 popoludní
HAF !
pokiaľ sa dá jazdiť na služobných ,treba svoje šetriť
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: mitsuX Január 26, 2011, 09:42:57 popoludní
Caute ... trochu tu do toho skocim od veci / citam ze tam mas novu 1,6 benzin / ja mam 1,5 a vykon ma moc neoslnuje / tak ma zaujima ako je na tom ta nova 1,6 ?? je citit nejaky rozdiel ? resp. co spotreba voci 1,5 ? je ten motor odlisny nejak technicky alebo je to len 10 deci viac ?
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: 1norbert Január 27, 2011, 08:16:42 dopoludnia
Citácia: \"mitsuX\" post=7017
Caute ... trochu tu do toho skocim od veci / citam ze tam mas novu 1,6 benzin / ja mam 1,5 a vykon ma moc neoslnuje / tak ma zaujima ako je na tom ta nova 1,6 ?? je citit nejaky rozdiel ? resp. co spotreba voci 1,5 ? je ten motor odlisny nejak technicky alebo je to len 10 deci viac ?


je to o poznanie iný motor, pruznejsí, uspornejsí...
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: muffin7 Február 01, 2011, 06:18:30 popoludní
 (http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&aid=159)
[attachment=299]Bez nzvu2.jpg[/attachment]

[attachment=298]Bez nzvu1.jpg[/attachment]


Cena je znizena na nakup???:laugh: :laugh: :laugh:

su to nove auta vo vybave Intense.samozrejme v nizsich vybavach je cena nizsia.

Je tam navod ako postupovat pri prihlaseni noveho auta.
Dost podstatna vec z ceny na obrazkoch siodpocitajte 16% dan.
No po prichode na SR budete musiet zaplatit dan 20% z kupnej ceny vozidla.(t.j 15792 pre diesel)
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: muffin7 Február 01, 2011, 06:20:24 popoludní
 (http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&aid=159)


http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&aid=159
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: 1norbert Február 03, 2011, 10:19:24 dopoludnia
Ten spodný je Invite, teda slabsí.
Ten cervený s DPH vychádza 19.449,- + papiere + doprava(cca 1.000,-) je 20.500,-.
Zaruka len 2 roky bez možnosti predlzenia a asistencné služby cudzej krajiny 2 roky, takže pri probleme treba vediet Nemecky.
A povod auta?  nevies nikdy. ;)

Takže neviem ci kvoli nejakej tisícke to stojí za to.
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: muffin7 Február 03, 2011, 10:24:27 popoludní
ten spodny je tiez intense je to tam popisane aj vo vybave.ak si pon pojdes tak ta 1000 je trochu privela.
ten cerveny vychadza 18950 s DPH.
co sa tyka zaruky tak mame EU. ak vies po nemecky zavolaj on vysvetli.
povod ? to fakt nemozes vediet ale beru od neho auta rozny predajcovia je tam login pre velkopredajcov.
co sa tyka ceny tak sa s nou samozrejme da hybat ako vsade.

tym som ale nechcel reagovat na to aby to ludia isli kupovat to nech sa rozhodnu oni ale na prispevok kde bolo pisane ze auto sa predava za nakupnu cenu.co je na stranke 22000.
chcel som tym povedat ze to nieje tak celkom pravda.to je vsetko.

inac tu je stranka na ktorej najdete vsetky auta daneho predajcu.
je tam napr lancer instyle za 19.300. v celku zaujimava cena
su tam aj vsetky informacie pise sa tam ze vsetky papiere spojene s autom su v cene t.j ostava zaplatit poplatky na SR

http://www.euro-automobile-fichtner-direct.de/index.php
Názov: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
Prispievateľ: peter3000 Február 06, 2011, 04:13:04 popoludní
Ja som dal už 47000 km 2x service a všetko ok. Zatial nedolievam. Dufam, že to tak zostane inak spokojnosť lebo tiež nabeham moc na aute a aj 1 liter na spotrebe ušanuje.