Takze uz je to poriesene :wink:
Cely problem, akozto nebol v motorceku stiracov a dobehovom kontakte, ktory je umiestneny v telese motorceka, ale v elektornike prepinacej paky stieracov na volante. Prepnacia paka stieracov \"obsahuje\" aj dosku plosnych spojov, kde je casovac cyklovaca, kde je mimo ineho spinacie rele. Treba cele teleso vybrat von, odpajkovat kontakty a vybrat plosny spoj. To rele, ktore tam je, to je dovod celeho problemu. Takze, bud ho treba vymenit, alebo nasledovnym postupom \"opravit\".
Ja som odrezal jeho puzdro, cca 4mm odvrchu, tak aby som sa dostal ku kontaktom. Jeden kontakt (po pritiahnuti rele) spina impulz do motorku a po ukonceni impulzu sa kotva odtiahne a \"zivy\" 12V, na dobehove kontaky v motorceku, kym sa nedostane do spravnej polohy. A prave tento kontakt (ked rele vypne - horny kontakt rele), je zatazovany velkymi prudmi pri pribrazdeni motorceka.
Cela veda spociva v prebruseni tohto kontaktu a kontaktu jazycka.
Poskladat a finito!
Upozornujem, ze to neni riesenie 100%, pretoze sa to casom vrati. Lepsie je vymenit to rele, ale z nudze to pomoze.
Vela zdaru!