Autor Téma: Kúpa Lancera  (Prečítané 55154 krát)

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #15 kedy: Máj 24, 2015, 07:59:10 popoludní »
Vďaka :) neskôr budú aj nejaké foto a  podobne :)

Chipso9

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 20
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #16 kedy: Máj 29, 2015, 08:10:06 popoludní »

shark013

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #17 kedy: Jún 02, 2015, 01:20:13 dopoludnia »
Tak dvojliter je na prd(som sa slusne vyjadril)....čo kamos usetril na nafte ta vrazil do opravi a este viac a hlucny je jak zetor. A ten zvysok je o peniazoch a pasovat by ti to malo len či to aj sediet bude presne :)

Povedz mi prosim Ta ake poruchy sa pri 2,0 D vyskytli, ja mam na tom aute odnova najazdene 155 tis a nemal som ziadnu poruchu. Preco si myslis ze dfojliter je na prd. Ak mozes, presne zadefinuj.

shark013

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #18 kedy: Jún 02, 2015, 01:28:36 dopoludnia »
Zdravím. Chcel by som kúpiť Lancer r.v 2008-11 , 1.8 benzín s MMCS vo výbave, no je veľký problém ho zohnať a tak sa chcem opýtať či ten motor 2.0 DI-D je vážne tak kazový a hlučný ako všade čítam ?  + ďalšia otázočka auto by som si chcel upraviť na Evo vzhľad bude to pasovať ?

http://www.tuning-in.sk/mitsubishi-lancer-08-11-predny-naraznik-styl-evo.html
http://www.tuning-in.sk/mitsubishi-lancer-08-11-zadny-naraznik-styl-evo.html

Čo sa týka auta tak najviac ma zaujalo toto:
http://mitsubishi-lancer.autobazar.eu/20-di-d-intense-id7255707.html

Vaše názory, rady, skúsenosti ? Ďakujem


Kamarat, pred tym nez sa nechas odradit, vyskusaj si nejakeho benzinoveho lancera a potom prid vyskusat moj diesel chipnuty rallytronikom. Ja ked som auto kupoval, sadol som do benzinaka 1,8, isiel som obehnut aviu, oproti auto a som myslel ze neobehnem :D.  Vyskusal som diesel a bolo rozhodnute. Pri mojom diesli mas diametralne odlisny vykon a krutiaci moment. Ak potrebujes auto s vyssim vykonom na dlhe trasy je to ok. Ten motor 2,0 D od volkswagenu maju v sebe aj oktavie, pasaty, supeb. Spotreba mimo mesta pod 5,5.  To benzinaci mozu len snivat.

shark013

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #19 kedy: Jún 02, 2015, 01:32:55 dopoludnia »
1,8 s MMCS t.j. vybava instyle je extremna rarita, mam to stastie ze jednu vlastnim, na buduci rok ho chce odkupit otec odo mna.
Mas este moznost kupit intense a dokupit nejaky DIN2 system trebarz od alpine, ale stejne nebudes mat xenony napr.
2,0DID je klasicky TDI PD motor od VW ktore maju extremne zlu povest.
Tie narazniky sediet budu, ale rataj s tym ze s lakovanim ta to vide pekne cez tisicku a este bude problem trafit farbu ku 5-6 rocnemu zvysku.

Inak za ten 7 rocny lancer je 9000 vela, za taku cenu sa da kupit trebarz bmw 320D  pre porovnanie, alebo kolega teraz kupil za 9300 mondeo kombi 2,0TDCi r. 2011, 160 tisic najazdene.
pripadne nieco taketo: http://audi-a4.autobazar.eu/27-tdi-premium-style-id5827407.html (neodhovaram ta od lancera, len pre porovnanie)


V aute je dodatocna vybava za 3000. K tomu zimne pneu na 16 lektronoch, co niektori nemaju ani na letnych. Auto je jazdene na dlhych trasach po dialnici. Pre mna ma vyssiu hodnotu.

shark013

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #20 kedy: Jún 02, 2015, 01:35:28 dopoludnia »
Ten lancer je na predaj už dosť dlho a aj keď vyzerá super je tam ten posr.tý 2,0 DID od VW!! A 9000€??? tak to radšej to audi ako bolo spomenuté. Ak chceš Lancer tak jedine BENZÍN!!! A MMCS je ti načo ak sa môžem opýtať? To len preto že ten display dobre vyzerá? Ako už spomenuli kolegovia pokojne si môžeš kúpiť iný "display"

Na predaj je len 2 mesiace, to je dlho? :D   Aj teba sa opytam, preco je podla teba tej dvojliter zly? Mne ide bez poruchy 155 tis km.

shark013

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #21 kedy: Jún 02, 2015, 01:40:29 dopoludnia »
Tak dvojliter je na prd(som sa slusne vyjadril)....čo kamos usetril na nafte ta vrazil do opravi a este viac a hlucny je jak zetor. A ten zvysok je o peniazoch a pasovat by ti to malo len či to aj sediet bude presne :)

Povedz mi prosim Ta ake poruchy sa pri 2,0 D vyskytli, ja mam na tom aute odnova najazdene 155 tis a nemal som ziadnu poruchu. Preco si myslis ze dfojliter je na prd. Ak mozes, presne zadefinuj.

Chod ho vyskusat, tak prid vyskusat moj diesel a uz nikdy nebudes chciet sadnut do toho leniveho benzinaka :)

MarcelX

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #22 kedy: Jún 02, 2015, 07:43:38 dopoludnia »
Tak podľa mňa je to síce subjektívny názor a záleží hlavne na majiteľovi auta ale veľa ľudí sa sťažuje na 2,0 l od VW. Ale to je jedno.. A nájazd 155000 km je akože veľa?? Viem o x prípadoch kedy presne tento motor kľakol po hranici 200 000 km. Ale netvrdím že je to aj tvoj prípad veď ak sa o auto ukážkovo staráš tak by nemal byť problém.. A ja verím že to auto má pre teba hodnotu vyššiu ako 9000€ ale bohužiaľ situácia na trhu je taká že je to za to auto veľa.
A že je benzín lenivý?? To máš odkiaľ? Veď zrýchlenie dvojlitra je porovnateľné s 1,8-mičkou. Ja mám 1,6 a autá obieham bez problémov stačí poriadne podradiť a vytočiť motor do vyšších otáčok nakoľko je to atmosférický benzín a nič mu v nižších otáčkach nepomáha ono to totiž zaberá až pri nejakých 4000 rpm ( to sú presne tie otáčky na ktorých tvoj diesel končí  ;) )
A hlavne ide o to že diesel je nekultivovaný motor ale nech si kúpi kto chce čo chce.
A k tej spotrebe tak mimo mesto jazdím pod 6 litrov na diaľnici za 6,5 l.
Ja proste milujem benzín a nemôžme porovnávať TURBO diesel a benzín lebo len vďaka turbu má diesel lepší kruťák v nižších otáčkach. Dúfam že nerozpútam žiadnu hádku ani nič ale chcel si reakciu tak tu je :)
A ešte jedna vec aj keby som sedel v najrýchlejšom dieslovom aute tak by som stále chcel benzín. Mne a aj mnohým ďalším koluje v žilách benzín  :D

duun

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 167
  • Karma: +3/-0
  • Pohlavie: Ženské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #23 kedy: Jún 02, 2015, 07:46:18 dopoludnia »
On diesel všeobecne nemá rád krátke trasy... na prd sa môže javiť ľuďom, čo na ňom jazdia hlavne po meste
Mitsubishi Lancer CY 1.6 MIVEC Inform 2017

duun

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 167
  • Karma: +3/-0
  • Pohlavie: Ženské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #24 kedy: Jún 02, 2015, 07:47:52 dopoludnia »
A že je benzín lenivý?? To máš odkiaľ? Veď zrýchlenie dvojlitra je porovnateľné s 1,8-mičkou. Ja mám 1,6 a autá obieham bez problémov stačí poriadne podradiť a vytočiť motor do vyšších otáčok nakoľko je to atmosférický benzín a nič mu v nižších otáčkach nepomáha ono to totiž zaberá až pri nejakých 4000 rpm ( to sú presne tie otáčky na ktorých tvoj diesel končí  ;) )

súhlas ;)
Mitsubishi Lancer CY 1.6 MIVEC Inform 2017

hawkeye

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #25 kedy: Jún 02, 2015, 08:25:52 dopoludnia »
To ze ma pre teba vacsiu hodnotu je jasne (tak isto ako nase lancre pre nas) ale to proste nemoze zdvihat tolko cenu.
Ja svoje by som za trhovu cenu alebo pod cenu nepredal ,radsej by som si ho nechal....

Btw asi si ten benzin na skusobnej jazde netocil a ked si jazdil styl diesel (max 3000ot) tak si mal realne k dispozicii okolo 70k

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #26 kedy: Jún 02, 2015, 09:01:53 dopoludnia »
hmmm... možno trošku matematiky... k tomu zátahu vocpódu...

1,6 benzín 117 k váha 1300/1750 (prázdny/ložený)
1,8 benzín 140 k váha 1400/1850
2,0 dízel 140 k váha 1500/1950

1,6 ku 1,8 ku 2,0

89 k/t ku 100 k/t ku 93 k/t v prázdnom stave

67 k/t ku 76 k/t ku 73 k/t v plne loženom stave...

to len toľko k tej pocitovej dynamike... nie je nad ten kráááásny zvuk motora keď na 3ke ťaháš vpred od 50 do 130 :D :D :D
as mad as possible

shark013

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #27 kedy: Jún 02, 2015, 11:31:33 popoludní »
hmmm... možno trošku matematiky... k tomu zátahu vocpódu...

1,6 benzín 117 k váha 1300/1750 (prázdny/ložený)
1,8 benzín 140 k váha 1400/1850
2,0 dízel 140 k váha 1500/1950

1,6 ku 1,8 ku 2,0

89 k/t ku 100 k/t ku 93 k/t v prázdnom stave

67 k/t ku 76 k/t ku 73 k/t v plne loženom stave...

to len toľko k tej pocitovej dynamike... nie je nad ten kráááásny zvuk motora keď na 3ke ťaháš vpred od 50 do 130 :D :D :D

Daj este porovnanie krutiaceho momentu. Tam je ten priepastny rozdiel.

shark013

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #28 kedy: Jún 02, 2015, 11:36:06 popoludní »
To ze ma pre teba vacsiu hodnotu je jasne (tak isto ako nase lancre pre nas) ale to proste nemoze zdvihat tolko cenu.
Ja svoje by som za trhovu cenu alebo pod cenu nepredal ,radsej by som si ho nechal....

Btw asi si ten benzin na skusobnej jazde netocil a ked si jazdil styl diesel (max 3000ot) tak si mal realne k dispozicii okolo 70k

Pred tym som mal hondu accord 2,5 benzin. Viem jazdit aj na benzine aj na TDI. S tou hondou sa to da vykonovo porovnavat,  povedal by som ze honda lepsia. Ale spotreba 9 litrov kombinovana.

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #29 kedy: Jún 03, 2015, 06:54:20 dopoludnia »
krutiaci moment... áno rozdiel je priepastný... ale priepastný rozdiel je aj v prevodovke, ktorá ten krútiaci moment "redukuje"... v podstate je prevodovka dízla o polovicu ťažšia ako pre benzín takže z 300 Nm akokeby 200 Nm na benzíne... čo je pravda že tam benzín zaostáva 155 Nm a 180 Nm pre 1,8 motor...

ešte na bývalom fore - ford - robili chalani pokusy s rovnakými autami 1,8 benzín 125 koní a 1,8 dízel 125 koní... a predstav si všetko bolo na vlas rovnaké... zrýchlenie 0-100, pružné zrýchlenie atd. akurát benzín musel mať vždy zaradenú o rýchlosť nižšie... to je všetko...

europa je nastavená na "diesel" (aby bol trošku zvýhodnený)... preto sa testy "pružnosti" robia na 4 a 5ke čo je ale pre benzín blbosť... načo točiť 5ku (rýchlobeh) z 80 na 120 ked najrýchlejšie to benzín dá na 3ke... a pravdepodobne aj rýchlejšie ako dízel ;-) ale lepšie to na papieri pre dízel vyzerá...

áno krútiaci moment sa prejaví viac pri plne naloženom aute... to je pravda... vtedy treba benzín viac podusiť aby podal výkon a tým pádom vyššia spotreba... ale ked budeme jazdiť obaja v meste, tak verím že s mojou 1,6 budeme na tom so spotrebou veľmi podobne...

kamarát má 140k mondeo v dízlu... a vždy sa čuduje, že máme na chlp rovnakú spotrebu ked ideme s rodinami do tatier a spiatky ;-) okolo 6 litrov... (a to častokrát ja v tých horách a zákrutách si trošku zablbnem... )

o dízlovom motore by som začal uvažovať až v tedy ak by som denne dochádzal do práce minimálne 20 km a viac... nehovoriac o tom že v zime sa ti rozkúri tak po 10 km... benzín po kilometri kúri full ;-) (pre mňa podstatný argument nakoľko sú malé decká)
« Posledná zmena: Jún 03, 2015, 07:05:47 dopoludnia od madbugie »
as mad as possible