Mitsubishi Club SK

Poradňa => Lancer => Téma založená: Vrabec Jún 08, 2020, 12:40:06 popoludní

Názov: Lancer 2009 pružiny, tlmiče
Prispievateľ: Vrabec Jún 08, 2020, 12:40:06 popoludní
Zdravím, otázka skvor pre znalcov, fanatykov. Liši sa tvrdosť,výška pružin podľa výbavy auta?
Názov: Re:Lancer 2009 pružiny, tlmiče
Prispievateľ: Čičo Jún 08, 2020, 12:56:52 popoludní
V prvovýrobe podľa motora áno, podľa výbavy skôr nie, aftermarket väčšinou ponúka jeden typ na všetko. Ale napr. VAG má na jeden model v ponuke aj 20 druhov...
Názov: Re:Lancer 2009 pružiny, tlmiče
Prispievateľ: Jax Jún 09, 2020, 01:21:19 popoludní
Zdarec, odlisnost je jen mezi sedanem a hatchbackem, ale spis nez kvuli stylu je to kvuli vaze, jelikoz hatchback je tezsi nez sedan. Ale co se tyka rozdilu mezi INFORM, INVITE, INTENSE, INSTYLE tak ne neni zadny rozdil v pouziti typu tlumicu a pruzin. Jen u INTENSE, INSTYLE je pouzita stabilizacni rozpera v motoru jako bonus navic.
Názov: Re:Lancer 2009 pružiny, tlmiče
Prispievateľ: Vrabec Jún 09, 2020, 08:53:51 popoludní
Ďakujem za odpovede, da sa dať sportovy podvozok na hatchback? Alebo tvrdšie pružiny na seriovy.
Názov: Re:Lancer 2009 pružiny, tlmiče
Prispievateľ: Čičo Jún 10, 2020, 04:04:41 dopoludnia
Tvrdšie pružiny sú väčšinou aj kratšie. A to so sériovým tlmičom radšej nekombinuj.
Názov: Re:Lancer 2009 pružiny, tlmiče
Prispievateľ: insider Jún 10, 2020, 08:48:05 dopoludnia
INTENSE a INSTYLE maju iny a hlavne tužši podvozok. O 1 cm nizsie k zemi je položene auto.
Názov: Re:Lancer 2009 pružiny, tlmiče
Prispievateľ: Jax Jún 10, 2020, 10:04:41 dopoludnia
Insider: Diky za osvetu, v tom pripade nechapu, proc me v Ceskem Mitsubishi AutoPalace tvrdili, ze rozdil v tlumicich neni zadny, kdyz jsem se tenkrat ptal kolik by stal novy originalni tlumic u nich.

Inu a ted k "sportovnim" pruzinam. Prvni vec je, jestli do toho opravdu chces jit. Auto bude tvrdsi, obzvlast, kdyz budes chtit prejit na vetsi kola, popripade jestli uz 18" mas. Lancer je hravy uz i se seriovym podvozkem.
Ale pokud do toho chces jit, tak jak rika Cico, doporucuju k tomu koupit alespon nove tlumice, nejlepe sportovneji ladene, takze aspon aby meli nastaveni tuhosti.
Seriovky muzes pouzit, ale zkrati se jejich zivotnost aspon o tretinu. Ja teda na seriovkach najel cca 150tkm a jeste by pry neco zvladli.

Ale doporucil bych pokud mas trosku vic penez, tak jit do komba KoniSport tlumice + Eibach nebo HR pruziny, pak to bude pecka dotazena tak jak ma byt.
Posledni vec, kterou neni je dobre uvazit jsou pneumatiky, jelikoz se chovani vozu trosku zmeni, tak bych zvolil "sportovneji" ladene pneumatiky a rozhodne na nich nesetrit.

Ja mam na sedane tento set.
Nove tlumice KYB Excel-G
Eibach pro-kit pruziny
Nove letni pneu GoodYear Eagle F1 Asymetric 3 215/45 R18
Jelikoz jsem zvykli, ze auto uz je aj na tech 18" tvrdsi, tak me tento prechod nijak neodradil a neni to tak spatne, jelikoz s autem je ted fakt radost jezdit svizne a ano auto vypada lepe. Tento set mam uz rok a pul
Tot moje zkusenosti a postrehy.
Toz drzim palce pri vyberu.