Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: ingMarian Apríl 23, 2014, 02:09:37 popoludní
-
Zdravim Lanceristi.
V blizkej buducnosti zvazujem kupu auta. Zaujal ma okrem ineho aj Lancer. Vela som o nom pocital , prezrel som si fora , nejake info , katalog atd. Kamos asi pred rokom kupil ASX 1.6 , pytal som sa ho na nazor, vyjadril sa pozitivne vo vsetkych ohladoch az na vykon motora. Nebolo to nic hanlive alebo podobne , len ze ASX s 1.6kou je trosku nemotorne, Ohladom spotreby som bol prekvapeny ked mi povedal ze v meste u nas a po Kosiciach jazdi za 6,5-7l/100km. Ale s5 k lanceru. Mam niekolko otazok na ktore by som chcel vediet nazor majitelov.
Motor: Je 1.6 dostatocny ? - nechcem sa pretekat chcem sa dostat z bodu A do bodu B , sem tam si pridat nad zakonom povolenu rychlost (ak sa da a nemeraju ;D ) a predbiehat Fabie 1.2HTP ;D
Prevodovka: Staci 5st ? ... Nechyba tam ta 6ka ? Je to v pohode aj na dialnicu ( 2-3x za rok :-[ )
Interier/Miesto: Je v tomto aute dostatok miesta pre 4 ludi (180cm / 90kg - nie nebudu sa v tom vozit stale 4ludia ;) ) ? Ako hodnotite spracovanie a material ?
Kufor: Ako by ste zhodnotili kufor? Chcem si zalozit rodinu takze toto auto by teoreticky sluzilo ako "rodinne". Vojdu sa do kufra "potrebne" veci ako je velka taska , velky nakup popripade kocik (samozrejme nejaky/nejako zlozeny)?
-
Ahoj. Takže moj nazor : 1.6 je slaba lebo lancer je tažky ved ma skorro 1400kg. samozrejme že na presun z bodu a do bodu by aj stacil ale to je tak asi vsetko. Ja mam 1.8 a kluuudne by som bral aj viacej konikov. Prevodovka by mohla mat 6 ale nema takže stym nič nenarobis. hlavne na dialnici by ta spotreba sla dole ale nieje to nič tragicke. čo sa tyka interieru tak ten je v poho. je velky a priestranny a to aj vzadu . kludne sa tam posadi aj clovek s 185cm. ja mam tolko takze viem :) čo sa tyka kufra aj ten stači , ja mam tri deti a do chorvatska som sa zbalil v poho. a aj nakup ti vojde aj kočik ti vojde :)
-
Suhlasim so vsetkym co napisal mato. A myslim ze za 13900 tazko kupis lepsie auto a krajsie uz vobec nie.
-
Tak ako písal Maťo. Dodám len že ako vodič ktorý ma 200cm a 98kg - pohodička absolutný relax :) A ešte sa posadím aj sám za seba - len to už ma trošku tlačia kolená a hlavu keď dám dozadu tak si ju neopriem. Ale.... 200 a 200 za sebou je extrém ale zvládnuteľný :)
-
Ahoj. Takže moj nazor : 1.6 je slaba lebo lancer je tažky ved ma skorro 1400kg. samozrejme že na presun z bodu a do bodu by aj stacil ale to je tak asi vsetko. Ja mam 1.8 a kluuudne by som bral aj viacej konikov. Prevodovka by mohla mat 6 ale nema takže stym nič nenarobis. hlavne na dialnici by ta spotreba sla dole ale nieje to nič tragicke. čo sa tyka interieru tak ten je v poho. je velky a priestranny a to aj vzadu . kludne sa tam posadi aj clovek s 185cm. ja mam tolko takze viem :) čo sa tyka kufra aj ten stači , ja mam tri deti a do chorvatska som sa zbalil v poho. a aj nakup ti vojde aj kočik ti vojde :)
No ano to som sa docital vsade ze je to pomerne tazke auto a ze je lepsia 1.8micka ale ide mi aj o ekonomiku jazdenia ... a co som si tak presiel tuna fora tak je ten rozdiel medzi 1.6 a 1.8 cca tych 1.5-2l / 100km co sa mi vidi uz dost vela ... preto by ma skor zaujimala ta 1.6tka ci je to fakt AZ tak lenivy motor...
-
Nie je az taky lenivy ale na dnesnu dobu samych turbomotorov je ta dynamika tazko podpriemerna a to aj u 1,8 co sa teraz predava, vdaka euronormam.
Na to aby bolo to auto svizne potrebujes aspon 100 koni na tonu a to ta 1,6 nesplna, ovsem na bezne kazdodenne jazdenie bohate staci.
-
Dneska alebo zajtra to auto pride s tymto motorom.
Pod ho vyskušat skor ako ho opat predam :-)
-
Nie je az taky lenivy ale na dnesnu dobu samych turbomotorov je ta dynamika tazko podpriemerna a to aj u 1,8 co sa teraz predava, vdaka euronormam.
Na to aby bolo to auto svizne potrebujes aspon 100 koni na tonu a to ta 1,6 nesplna, ovsem na bezne kazdodenne jazdenie bohate staci.
Hmm skusal som preratavat ten pomer co si tu napisal a porovnat so s autami na ktorych som jazdil tak je tonto pomer niekde okolo Skoda Octavia II combi 1.9TDi a ta ma dynamiku pre mna uplne v poriadku a postacujucu... Len tamto je Diesel s turbom co je dost rozdiel v tom od akcyh otacok zabera motor
-
no tu sa budes tesit zo zaberu okolo 4000ot :) s miestom som v kufri aj v aute nemusis mat starost da sa v tom odviezt barsco, napriklad na zadne sedacky som natrepal sporak ked sme sa stahovali :D a bezne lietam na stavebniny s nim
-
POMOOOOOC
ked čítam takétok príspevky, tak len krútim hlavou... ludia kedysi jazdili na škodovkách s 40 koňmi kua... jasné viac koní, je vždy lepšie, ale... popíšem môj postoj... na mišáka som presedlával z Ford Focusu 1,6 100k zrýchlenie z 0-100 za 11,8 s a váha 1275 kg... a aj o tom aute tvrdím, že je rýchlejšie ako 75% áut na našich cestách...
problém je jedine v tom, že ludia nevedia s benzínami jazdiť... každá hladká atmosféra sa k životu preberá nad 3000 otáčkami, teda ak treba výkon no a do 3000 sa jazdí na "spotrebu", takže keď potrebujem raz za čas predbiehať, tak tam treba šupnúť 3ku a plný kotel... (ťahá do 130 km-h takže na bežné medzimestské predbiehanie uplne že v pohode...)
MIVEC motor 1,6 117 koňový a 5 rýchlostný hodnotím velmi kladne v rámci kategorie... a bezproblémov konkuruje litrovým turbohrnkom ktoré síce udávajú výkony okolo 120-125 koní 6 rýchlostným, ale ked si človek porovná aj iné paramtre vychádza to nastejno aj so spotrebou podla sprintmonitora.de... a výkon je v pohode postačujúci na bežné jazdenie, mierne sa zadýcha až ked je auto plne naložené 4 osobami a kufrom ale aj tak stačí podradiť a ťahá aj hore kopcom bez problémov... prispievajú k tomu 2 veci variabilné časovanie ventilov a prepracovaná 5 rýchlostná prevodovka mierne robená naťažko... zrýchluje z 0-100 za 10,7 sekundy a pružné zrýchlenie z 50 na 100 je na 3, či 4 stupni je velmi dobré... ono sa to v testoch robí na 4 a 5 stupni, ale to je kvôli dízlom benzín treba podradiť... pamätajme že platí:
"Kde TDI končí, my len začíname" ;-)
najväčšou devízou tohoto motora je podľa mňa slušný výkon na hladkú atmosféru a prevodovka aj ked iba 5 stupnov je odstupnovaná naťažko takže napr oproti tomu mojmu bývalému fordu točí o 600 otáčok menej na každej rýchlosti... (ford na porovnanie v zátvorke)
pri 50ke v meste na 4ke točí 1500 otáčok (2100)
pri 90ke mimo mesta na 5ke točí 2300 otáčok (2900)
pri 130ke na dialnici točí na 5ke 3300 otáčok (3900)
a to mu robí dobrú spotrebu... my vela jazdíme po meste a na forde som mal dlhodobú spotrebu 9 litrov teraz na mišákovi ktorý je o 50 kg ťažší je to 7 litrov na dlhších trasách som robil 6 litrovú spotrebu na mišákovy sa dá aj pod 5,5 litra a to pri obsadenom aute 3 osoby a 1 dieťa plus nejaká tá batožina... teraz sme spravili Trnava-Tatry a spátky za 6 litrov plne naložené auto a vonku ráno 0°C poobede 15°C, som zistil že je dosť citlivý na teplotu (ked je teplejšie ide rapídne spotreba dole) kamarát čo išiel s nami má 2 litrové mondeo v mazute - 140 koní a spotreba tých istých 6 litrov nafty... ;-) (jazda poctivých 130 na dialnici a 90 cez Donovaly, na Focuse som jazdil 115-120 kmh, lebo pri 130 to žralo o liter viac)
nieje to žiadny trhač asfaltu a pri bežnom jazdení s aurčite cez 2500 otáčok ani nedostaneš, ale ked treba tak skočíš mu na krk, on to má rád a ten dunivý zvuk ktorý sa zhruba pri 3200 otáčkach ozve je k nezaplateniu :D
dalšia drobná výhoda je že rozvody sú reťazové, takže niečo by mali vydržať... jasné že by som bral 1,8 a vyšší výkon auta nakoľko rád tomu v zákrutách naložím, ale zasa ako rodinné auto jazdíme vela po meste a tam by ma ten motor zožral aj s trávou vedla cesty... ale oproti moderným turbohrnkom, tam nieje žiadne turbo, medzichladič, komplikované vstrekovanie a podobne, čo sa môže akurát tak posrať... koncerňácke 1,2 TSI by vedeli rozprávať...
a kufor úplne že nechápem ako to japonci merajú... focus hatchback má 385 litrov (teda tá predchádzajúca generácia, teraz je to neskutočných 315 :D :D :D ) a sedan má oficiálne 400 litrov, ale pritom podlahová plocha je neporovnatelne väčšia, ja to odhadujem na minimálne 450 litrov, akurát teda že ten nakladací otvor je limitujúci, ale to sa dá zvládnuť...
takže za mňa ja výbava invite a 1,6 ideálne rodinné riešenie (tomu motoru chýba len jediná vec - turbo aby sa využili kapacity podvozka :D :D :D a tempomat na dialnicu, toho je škoda...)
pochválim aj rádio a audiosústavu - hraje celkom slušne akurát, že to USB si treba dať domontovať za nekresťanské peniaze... i ked ja som si mobil prepojil cez tie cinch káble a ide to... prípadne napáliš MP3ky na cdčko a je to... ale to sú japonci, sú proste iný... ;-)
a ak sa "nebojíš" tak kúp auto v ČR (ja som kupoval v Prahe) za 13000 € kúpiš strednú výbavu aj s metalízou, ktorá je u nás za 14500€ + 400 za metlu - invite 1,6 stojí s metalízou 350 000 Kč čo je cca 13 000 € a prihlasovacie poplatky a iné procedúry sú tie isté akokeby si kupoval nové auto v SR akurát zaplatíš cca 100 € za prevozné značky a 30 € za zákonné poistenie na 1 mesiac plus a 50 € za "dokladovú" kontrolu originality a 167 € ekologickú "DAŇ" ktorú presne na kW spadáme do nižšej kategorie + cesta do čiech pre auto... toť vsjo... a ušetrených oproti SR cca 1500 € (je to vdaka tomu, že češi devalvovali korunu z 25 korún na 27,5 za 1 € čiže 10% z ceny) takže neváhaj a ber...
-
No ked čitam ten tvoj roman tak si zas napisal len to čo mi hore :)....
-
tak šak okej, neviem teda ako ty, ale ja som tam čítal vety ako slabý, podpriemerný a lenivý motor ???
napríklad taký 1,0 EcoBoost od Forda (svetový motor roka 2013 a 2012) so 6 stupňovou prevodovkou má na papieri 125 koní... a je to fakt dobrý motor, turbo zabudované v tele motora, chladené vodou, dobrý priebeh a chod motora atd. chvýlku som ho jazdil...
ale napríklad také zrýchlenie focusu sedan, ktorý váži rovnako ako lancer sedan z 0 na 100 je o 0,7 sekundy pomalejšie... na papieri má priemernú spotrebu 5,1 so štarstop systémom ale sprintmonitor.de hlási že reálny priemer sa pohybuje na 7,3 litroch...
ako hladká atmosféra 1,6 je priamym konkurentom 1,0 a 1,2 turbohrnkom... výkon má rovnaký, zrýchlenie má rovnaké a aj reálnu spotrebu má rovnakú, tak v čom je slabší ? jedine v tom že nemá turbo, medzichladič, drahé vstreky a podobné serepetičky ktoré sa môžu a aj sa určite pokazia... 5 stupnová prevodovka vôbec nevadí, jediné kde by na turbomotorčeky strácal 6ty stupeň je dialničné cestovanie pri plnej obsadenosti a rýchlosti okolo 150-160 km, ale to u nás a vo väčšine EU nie je povolené...
túto istú cestu zatial razí aj mazda so "skyactive", neverím, že tieto mikroturbo motory sa po 5-10 rokoch prevádzky nebudú srať jedna radosť... zvlášť ked budú jazdiť prevažne po meste... vdaka poradcom radenia sa brutálne aj pri záťaži podtáčajú a majitelia turbobenzínou zvyknutý z hladkých benzínov nebudú sledovať stav a hladinu oleja... ja vravím, že ešte bude veselo...
a pri nákupe nového auta treba popremýšlať nad tým dovozom z čiech (odpadá problém s prekladom dokumentov) ušetriť 1500 € sa fakt oplatí... a teda dobre už ten motor toľko nebudem ospevovať... ono to že sa nám zdá slabý je tým, že podvozok a karoseria toho auta je tak dobrý, že sa to proste zdá málo... na zákrutách sa mi ešte nestalo, že by mi nejaké výkonné auto utieklo... naposledy ma obehol superb f tdičku vole pitcho a valil si to 160 mimo mesto... tak som sa naňho nalepil a nie a nie sa ma striasť ;-)
-
Ale neviem prečo tu miešaš ford motori, ved mi sa tu bavime že 1.6 čo ma lancer postačuje pokial nechceš niečo viac. Ale ta 1.8 je silnejsia a každy kto ma lancer s tymto motorom ti poviel že by za 1.6 nemenil ale radsej by prial par konikov naviac :)....a ešte sa vratim k tomu že je silnejsie ako 75% ostatnych aut...ja by som povedal že 75% aut už ma tak vykonny motor ako ta 1.6 :)
-
miešam preto lebo ingMarian vyberá nové auto... sám som si tým prešiel pred 3 mesiacmi...
a proste ked si dnes postavíš pred seba autá nižšej strednej triedy pripadajúce do úvahy, naštuduješ si k nim čo to z netu, zájdeš si do predajne popozerať, prípadne aj zajazdiť a ideš sa rozhodnúť, ale ako... viacmenej je to všetko ako cez kopírák, aj cena aj výbava aj vlastnosti plus mínus autobus...
jedna vec je čo dobre vyzerá na papieri a v novinárskych testoch (určite objektívnych ako ináč) a druhá vec je ako sa to reálne v živote chová... tým som chcel povedať, že turbomotor, viac koní a viac rýchlostí ešte vo výsledku neznamená aj niečo viac oproti klasickej konštrukcii s 5 rýchlosťami... dnes sa všetci oháňajú turbovýkonom, turbokrútiacim momentom 6 či 7 rýchlosťami a bla bla bla
verím, že na normálne rodinné jazdenie aj tá 1,6 bude v pohode... samozrejme že 1,8 je na tom lepšie ale niekedy aj fakt že stojí o 1500 € viac a má o 1 - 1,5 litra vyššiu spotrebu hraje tiež svoju rolu... (a teraz trošku podrypnem, stojí to zrýchlenie z 0-100 lepšie o 0,3s za tie prachy ?... aj tak sa mi tých 10,7 na 1,6ke nezdá... jasné, že pružné zrýchlenie pri reálnom predbiehaní bude niekde inde)
keby som kupoval jazdenku tak jasné že 1,8 lebo cena bude plusmínus rovnaká ako 1,6ka...
bohužial dnes je všetko o peniazoch... to je celé nič viac nič menej... aj ja by som zobral lepší motor, lepšiu výbavu ale holt to vyšlo len tak tak na 1,6ku...
-
Aj ja som kupoval nove auto a tiež som chcel vtedy este bola len 1.5 a sam predajca ma odhovaral od nej a este aj majitelia predajne že to auto vyzera a ta 1.5 sa k tomu nehodi tak nakoniec som kupil 1.8 a dobre som urobil :)...samozrejme že vsetko je o peniazoch ale ta 1.8 je proste lepsia oproti tej 1.6 :)
-
tak tá 1,5 s 90 koníkmi bola fakt mimo misu... do focusov kedysi montovali 1,4 motor s 80 konmi ako základ a to bolo auto asi len do mesta... to by jeden neveril... aj tých 100 koní je len tak tak na aké také jazdenie mimomesto...
-
Aj ja som kupoval nove auto a tiež som chcel vtedy este bola len 1.5 a sam predajca ma odhovaral od nej a este aj majitelia predajne že to auto vyzera a ta 1.5 sa k tomu nehodi tak nakoniec som kupil 1.8 a dobre som urobil :)...samozrejme že vsetko je o peniazoch ale ta 1.8 je proste lepsia oproti tej 1.6 :)
Jasne Matko že sme ťa odhovárali, ale terajšia 1,6 je uplne ina, akoby znova ožil ten motor.
1,8 som predal naposledy v 2011 ;D
-
tak tá 1,5 s 90 koníkmi bola fakt mimo misu... do focusov kedysi montovali 1,4 motor s 80 konmi ako základ a to bolo auto asi len do mesta... to by jeden neveril... aj tých 100 koní je len tak tak na aké také jazdenie mimomesto...
pokial viem tak 1,5 ma 80 kw a to je 109 koni. Ak ma neoklamali pri kupe....
-
1,5ka pôvodne bola 90 koňová, čo je na takéto auto naozaj málo...
-
POMOOOOOC
ked čítam takétok príspevky, tak len krútim hlavou... ludia kedysi jazdili na škodovkách s 40 koňmi kua... jasné viac koní, je vždy lepšie, ale... popíšem môj postoj... na mišáka som presedlával z Ford Focusu 1,6 100k zrýchlenie z 0-100 za 11,8 s a váha 1275 kg... a aj o tom aute tvrdím, že je rýchlejšie ako 75% áut na našich cestách...
problém je jedine v tom, že ludia nevedia s benzínami jazdiť... každá hladká atmosféra sa k životu preberá nad 3000 otáčkami, teda ak treba výkon no a do 3000 sa jazdí na "spotrebu", takže keď potrebujem raz za čas predbiehať, tak tam treba šupnúť 3ku a plný kotel... (ťahá do 130 km-h takže na bežné medzimestské predbiehanie uplne že v pohode...)
MIVEC motor 1,6 117 koňový a 5 rýchlostný hodnotím velmi kladne v rámci kategorie... a bezproblémov konkuruje litrovým turbohrnkom ktoré síce udávajú výkony okolo 120-125 koní 6 rýchlostným, ale ked si človek porovná aj iné paramtre vychádza to nastejno aj so spotrebou podla sprintmonitora.de... a výkon je v pohode postačujúci na bežné jazdenie, mierne sa zadýcha až ked je auto plne naložené 4 osobami a kufrom ale aj tak stačí podradiť a ťahá aj hore kopcom bez problémov... prispievajú k tomu 2 veci variabilné časovanie ventilov a prepracovaná 5 rýchlostná prevodovka mierne robená naťažko... zrýchluje z 0-100 za 10,7 sekundy a pružné zrýchlenie z 50 na 100 je na 3, či 4 stupni je velmi dobré... ono sa to v testoch robí na 4 a 5 stupni, ale to je kvôli dízlom benzín treba podradiť... pamätajme že platí:
"Kde TDI končí, my len začíname" ;-)
najväčšou devízou tohoto motora je podľa mňa slušný výkon na hladkú atmosféru a prevodovka aj ked iba 5 stupnov je odstupnovaná naťažko takže napr oproti tomu mojmu bývalému fordu točí o 600 otáčok menej na každej rýchlosti... (ford na porovnanie v zátvorke)
pri 50ke v meste na 4ke točí 1500 otáčok (2100)
pri 90ke mimo mesta na 5ke točí 2300 otáčok (2900)
pri 130ke na dialnici točí na 5ke 3300 otáčok (3900)
a to mu robí dobrú spotrebu... my vela jazdíme po meste a na forde som mal dlhodobú spotrebu 9 litrov teraz na mišákovi ktorý je o 50 kg ťažší je to 7 litrov na dlhších trasách som robil 6 litrovú spotrebu na mišákovy sa dá aj pod 5,5 litra a to pri obsadenom aute 3 osoby a 1 dieťa plus nejaká tá batožina... teraz sme spravili Trnava-Tatry a spátky za 6 litrov plne naložené auto a vonku ráno 0°C poobede 15°C, som zistil že je dosť citlivý na teplotu (ked je teplejšie ide rapídne spotreba dole) kamarát čo išiel s nami má 2 litrové mondeo v mazute - 140 koní a spotreba tých istých 6 litrov nafty... ;-) (jazda poctivých 130 na dialnici a 90 cez Donovaly, na Focuse som jazdil 115-120 kmh, lebo pri 130 to žralo o liter viac)
nieje to žiadny trhač asfaltu a pri bežnom jazdení s aurčite cez 2500 otáčok ani nedostaneš, ale ked treba tak skočíš mu na krk, on to má rád a ten dunivý zvuk ktorý sa zhruba pri 3200 otáčkach ozve je k nezaplateniu :D
dalšia drobná výhoda je že rozvody sú reťazové, takže niečo by mali vydržať... jasné že by som bral 1,8 a vyšší výkon auta nakoľko rád tomu v zákrutách naložím, ale zasa ako rodinné auto jazdíme vela po meste a tam by ma ten motor zožral aj s trávou vedla cesty... ale oproti moderným turbohrnkom, tam nieje žiadne turbo, medzichladič, komplikované vstrekovanie a podobne, čo sa môže akurát tak posrať... koncerňácke 1,2 TSI by vedeli rozprávať...
a kufor úplne že nechápem ako to japonci merajú... focus hatchback má 385 litrov (teda tá predchádzajúca generácia, teraz je to neskutočných 315 :D :D :D ) a sedan má oficiálne 400 litrov, ale pritom podlahová plocha je neporovnatelne väčšia, ja to odhadujem na minimálne 450 litrov, akurát teda že ten nakladací otvor je limitujúci, ale to sa dá zvládnuť...
takže za mňa ja výbava invite a 1,6 ideálne rodinné riešenie (tomu motoru chýba len jediná vec - turbo aby sa využili kapacity podvozka :D :D :D a tempomat na dialnicu, toho je škoda...)
pochválim aj rádio a audiosústavu - hraje celkom slušne akurát, že to USB si treba dať domontovať za nekresťanské peniaze... i ked ja som si mobil prepojil cez tie cinch káble a ide to... prípadne napáliš MP3ky na cdčko a je to... ale to sú japonci, sú proste iný... ;-)
a ak sa "nebojíš" tak kúp auto v ČR (ja som kupoval v Prahe) za 13000 € kúpiš strednú výbavu aj s metalízou, ktorá je u nás za 14500€ + 400 za metlu - invite 1,6 stojí s metalízou 350 000 Kč čo je cca 13 000 € a prihlasovacie poplatky a iné procedúry sú tie isté akokeby si kupoval nové auto v SR akurát zaplatíš cca 100 € za prevozné značky a 30 € za zákonné poistenie na 1 mesiac plus a 50 € za "dokladovú" kontrolu originality a 167 € ekologickú "DAŇ" ktorú presne na kW spadáme do nižšej kategorie + cesta do čiech pre auto... toť vsjo... a ušetrených oproti SR cca 1500 € (je to vdaka tomu, že češi devalvovali korunu z 25 korún na 27,5 za 1 € čiže 10% z ceny) takže neváhaj a ber...
Presne taketo nieco som potreboval precitat :-) dakujem pekne . Vahy sa uz dost naklanaju k Lanceru :-) Ta kupa v CR, etse tiez pouvazujem.
-
Jedno male upozornenie.
Lancer sportsedan 1,6 Invite je za akciovú cenu v CR a SR vypredaný..... 8)
možno sa najde pod pultom este jeden v Prahe.
Jediný kto mal odvahu ich vsetky objednat som ja. mam posledné 3 kusky ;D
-
hehe že jaký direkt - marketing... ;-)
-
Jedno male upozornenie.
Lancer sportsedan 1,6 Invite je za akciovú cenu v CR a SR vypredaný..... 8)
možno sa najde pod pultom este jeden v Prahe.
Jediný kto mal odvahu ich vsetky objednat som ja. mam posledné 3 kusky ;D
Hmm pozeram ze Kosice , to mi vyhovuje ja som z TV a kupu som prave zvazoval v MI alebo v KE. Otazka je termin , a financovanie (neviem ci Mitsubishi ma moznost na 1/3 , 1/4 , 1/5) /ak sa da mozes mi nejake info ohladom toho poslat na maila ? ing.novak.m@gmail.com/ tak neviem kedy sa dostanem priamo ku kupe, ale pocitam ze v najblizsich mesiacoch (aj to ze ten Lancer este nieje moja 100% volba ... ale veeeelmi pravdepodobna samozrejme)
-
hehe že jaký direkt - marketing... ;-)
To bolo iba upozornenie, lebo volaju ludia z celej SR že ci mame a kedy možu dojst že nikto nemá :P
A trochu marketingu nezaskodi, ked už ukazali nasu reklamu na elektricke ;)
-
1,6mivec je dobry motor za 12500 a 13900,- nic viac, nic menej
co u lancru ale za tie prachy dostanes je dizajn a spolahlivost ktore ti ziadna ina automobilka neda
-
:):)
-
a zabudol som este na tie cinche, to uz tiez nikto nedava ;D
-
Ja osobne by som sa na bežné jazdenie nebál ísť do tej 1,6-ky, kde je vydarený úsporný nadštvorcový motor. Treba brať do úvahy, že 1,8-ka je aj o 50 kg (staršia verzia o takmer 100 kg) ťažšia a motor je naopak podštvorcový (má väčšie vŕtanie ako zdvih), krátka kľuka, dosť slabý krútiaci moment, motor treba na také ťažké auto vytáčať, stúpa aj spotreba. Takže tých 105 kW u 1,8-ky je pekných, pokiaľ je ich možné aj využiť.
-
zaujímavý výraz, že podštvorcový, nadštvorcový... to som ešte nepočul, ale keď už sme pri tom, tak to že je "nadštvorcový" má aj inú výhodu a to, že je podstatne úspornejší... hlavne v mestskej premávke... treba využívať dojazdy so zaradenou rýchlosťou, ktorá oproti podštvorcovému motoru menej brzdí auto... takisto na 4ke rýchlosti pri 50ke cca 1500 otáčok je tiež pekná hodnota...
určite je to aj vdaka dlhšej prevodovke, priemerná spotreba podľa sprintmonitor.de sa pohybuje okolo 7-7,5 litra a u 1,8 je to 9-9,5 litra... čo sú 2 litre benzínu povedané ináč 3€ na 100 km a to už je určite zaujímavý údaj... bežne sa dajú pri mimomestských trasách dosahovať hodnoty okolo 5-5,5 litra
-
chlapi, ako to vyzera s dostupnostou akciovej 1.6? Ale vo vybave INFORM. V BB mi zac. maja povedali, ze je vypredana a ze sa da len objednat - zadat do vyroby a cakat teda 4-5 mes. Co sa tyka INVITE, nevidim pre seba vyznam invite oproti inform, stacilo by mi dokupit predne hmlovky. Na automaticku klimu nie som zvyknuty, neviem ci je to taky prinos oproti manualnej.
Je lancer 2014 lepsie odhlucneny oproti 2010? Pri ktorom sa mi to zdalo na dialnici (cca 130) vcelku hlucne.
Lancerman: fakt sa tak dlho nepredal Lancer 1.8, od r. 2011? Ako to?
vylucil som uz vsetkych japoncov ako konkurentov lancera (subaru som sa nezaoberal), no laka ma este jedno vozidlo: novy opel astra 1.6, 85 kw
http://www.opel.sk/content/dam/Opel/Europe/slovakia/nscwebsite/sk/13_Tools/01_Pricelists/SK_Astra%20Smile.pdf (http://www.opel.sk/content/dam/Opel/Europe/slovakia/nscwebsite/sk/13_Tools/01_Pricelists/SK_Astra%20Smile.pdf)
-
ahoj.
Fakt su vypredané vsetky Informy......Mne dojdu na konci septembra.
Kvoli spotreby radsej kupia 1,6
-
neviem ako na tom bol ročník 2010 ale 2014 je na tom podľa mňa s odhlučnením velmi dobre, na danú triedu a kategoriu auta...
určite k tomu prispieva aj spodný kryt motora a horná "deka" na kapote motora (to sa skôr dáva na dízláky kvôli unikaniu tepla) ... neviem či predtým boli... ale hlavne asi to bude aj tými nízkymi otáčkami motora... po meste pri 50ke 1500 ot. ani nevieš že ten motor tam je... výraznejšie sa začne ozývať nad 3000 ot. ale to sa pri bežnej jazde nestáva... na dialnici pri 130ke dáva 3300 ot a tých 600 ot oproti iným benzínom ktoré točia 3900 je ozaj počuť...
ak tých 1400 € nemáš tak jasné neinvestuj, ale ak to nie je problém, tak ber invite... automatická klíma je okrem iného aj úspornejšia - reguluje si výkon, senzor svetla a stieračov to by sa dalo oželieť, hlinníkové disky a hmlovky sa dajú poriešiť, čo sa mne osobne páči sú kožený volant a hlavica riadiacej páky... v informe je to také plastoidné, prosto nepekné... ale asi by si na to človek zvykol... a chromové serepetičky na grile a oknách či lakované zrkadlá...
chcelo by to vidieť naživo...
ono tá hlučnosť bude hlavne závisieť od kvality pneumatík a hlavne kvality povrchu po ktorom sa ide... toto pozorujem na tých nových yokohamách advan čo mi tam dali... ak je hladký povrch sú úplne tiché, ale ak je hrubý asfalt tak to začne viac hučať...
-
Ved toto, nazivo... inak dakujem za odpovede... vcera som bol pozriet, mali vystavene INVITE, ale stacil by INFORM + 300 E za predne hmlovky. Predne zrkadla a klucky vo farbe auta su fajn, ale da sa byt bez toho. Tonovane skla to nemalo, resp. vyzerali uplne priehladne.
Spodny kryt motora je tam taky plastovy, spredu (teda nie uplne cely zakryty).
Potom - ale uz mimo vybav - 250 E za ochranne listy dveri, 200 E za foliu na prednu kapotu (dodatocny ochranny nater podvozku dalsich cca 300 E).
Personal ochotny, termin dodania 4 mesiace.
Ako je na tom motor so spotrebou oleja?
Len som sa dozvedel ze to ma priame vstrekovanie, co ma trochu mrzi, najradsej by som co najjednoduchsie - mpi (i ked vraj za tych 5 r. s tym nebol ziadny problem a ani tu na fore som necital ze by bol).
A vzadu sa strecha dost zvazuje, tzn. ked sa chce clovek (1.80 m) vystriet vzadu, tak hlava je na strope. Sedan je na tom tak isto?
Nic, este skusobna jazda, pozriem aj ten Opel a uvidim...
-
sedan ma trochu viac miesta vzadu nad hlavou a mpi v dnesnej dobe riesit - neblbni, mivec je neznicitelny
ked uz chces konkurenciu tak chod pozriet leon, ople su strasne tazke preto su lenivejsie a zeru + nemaju prave najlepsiu povest, ja som mal astru a sralo sa na nej kadeco uz od nova
-
Ano poruchovost je oproti lanceru vyssie, aj podla recenzii.
Ale o vahe by som nehovoril - astra vaha 1300 kg a 115k, lancer 1300 kg a 115 k (vaha bez 75 kg vodica)
Niekde som cital, ze podla vybavy lancera je ine pruzenie, je to pravda?
A co olej, straca sa?
-
Neviem ti k oleju nic povedat nakolko moj bol meneny kazdych cca 13 tisic a medzitym som ho nekontroloval
ano astra ma 1300 lebo je rovnako tazka ako auta z roku 2007 napr. lancer
konkurencne nove modely (2012 a vyssie) maju okolo 1200kg, skor menej - 10% hmotnosti dole pri rovnakom pocte koni znamena o 10% sviznejsie auto a o 10% nizsiu spotrebu - to je jednoducha matika
pruzenie je u vybav ktore sa teraz predavaju rovnake, u dvoch najvyssich je sportove, ale tie uz na slovensku nie su v predaji
-
V sportbacku sa da Intense kupit.
-
talbott - pri hladkých benzínoch všeobecne platí, že spotreba oleja nula celá nula ništ... teda pokial niekto "neprepriekol" krúžky a spol...
a na toto majitelia nových nízkoobjemových benzínových turbohrnkov zabúdajú... a sem tam sa stane, že aj po "pár" tisíc km zrazu pohroma... si začínam myslieť, že tie snímače hladiny oleja tam podaktorí výrobcovia nemontujú zámerne... dávajú len snímač tlaku oleja, ale ten ked začne blikať to už minimálne polovica oleja chýba a je "neskoro"
-
to je sice pekne, aj ked to neplati vseobecne a dnes moderne male turba su uz niekde uplne inde ako boli 5 rokov dozadu. A ruku na srdce, vobec by ti nevadilo mat pod kapotou micaka turbomotor .)
-
:-)
tak mne osobne by stačila aj 1,6 turbo... dvojliter by som asi neuživil ani spotrebou benzínu ani pneumatík a iných komponentov...
turbá staré či nové... jednoducho žerú olej a ked bol užívatel hladkej atmosfery zvyknutý olej iba meniť, tak dnes to neplatí a po 10 tis. km mu môže v motore kludne 1-2 litre oleja chýbať a na prúser je zadeláno... a platí to pre všetky značky aj prémiové... je to jednoducho "stratové" mazanie
takže pri turbomotoroch a zlvášť tých malohrnkoch platí, že hladinu oleja treba kontrolovať minimálne raz za štvrťroka ak nie aj častejšie...
my máme vo firme jednu ochcáfku f tédéíčku ktorá žerie liter oleja na cca 1 až 2 tisíc km, a podla vyjadrenia výrobcu je to v norme... haluz...
-
Takze , Bol som v KE na skusobnu jazdu. Uzil som si to celkom poriadne poocumoval a musim povedat ze ma ta jazda prijemne prekvapila.
Auto pekne zabera, povedal by som tak akurat a ta vaha nieje vobec citit. Sedi na ceste ako prilepene. Cudoval som sa ked som zistil ze Lancer je dlhsie auto ako ASX (a o par kg tazsie) a predsa ma ovela lepsiu dynamiku jazdy. Sedi sa v tom velmi dobre. Nakoniec som sa rozhodol pre cierny sportsedan, uz len cakam na finance , potom sa sem pochvalim s foto 8) hehe
-
prevádzkovú hmotnosť majú tuším rovnakú 1335 kg
avšak o cca 10% menšia čelná plocha a aerodynamika sedanu spraví asi svoje... odpor vzduchu je velká "kvadratická" sviňa...
koniec koncov to je vidieť aj pri lancer hatchbacku, ktorý má karosársky najhoršiu aerodynamiku a to isté auto má zrýchlenie o 0,4 sekundy horšie oproti sedanu...
-
Naša uprava v showroome.
-
Až na tie disky :D
-
zbytocne by sa navýsila cena auta keby som ich menil za 18
-
Ale ked si už ho tak zrobil tak tam daj aspon tie Jurove :)
-
prevádzkovú hmotnosť majú tuším rovnakú 1335 kg
avšak o cca 10% menšia čelná plocha a aerodynamika sedanu spraví asi svoje... odpor vzduchu je velká "kvadratická" sviňa...
koniec koncov to je vidieť aj pri lancer hatchbacku, ktorý má karosársky najhoršiu aerodynamiku a to isté auto má zrýchlenie o 0,4 sekundy horšie oproti sedanu...
tam ide hlavne o to ze hatch je o 40kg tazsi
-
Ale ked si už ho tak zrobil tak tam daj aspon tie Jurove :)
Iba so suhlasom majitela ;D
-
Ale ked si už ho tak zrobil tak tam daj aspon tie Jurove :)
Iba so suhlasom majitela ;D
Nikdy si sa ma nepýtal ;) Samozrejme že súhlasím :)
-
prevádzkovú hmotnosť majú tuším rovnakú 1335 kg
avšak o cca 10% menšia čelná plocha a aerodynamika sedanu spraví asi svoje... odpor vzduchu je velká "kvadratická" sviňa...
koniec koncov to je vidieť aj pri lancer hatchbacku, ktorý má karosársky najhoršiu aerodynamiku a to isté auto má zrýchlenie o 0,4 sekundy horšie oproti sedanu...
nie je lancer sedan a hatchback spredu to iste? kde je ta vacsia celna plocha? a preco ma byt hatchback aerodynamicky horsi, robi to ten kufor sedanu?
-
prevádzkovú hmotnosť majú tuším rovnakú 1335 kg
avšak o cca 10% menšia čelná plocha a aerodynamika sedanu spraví asi svoje... odpor vzduchu je velká "kvadratická" sviňa...
koniec koncov to je vidieť aj pri lancer hatchbacku, ktorý má karosársky najhoršiu aerodynamiku a to isté auto má zrýchlenie o 0,4 sekundy horšie oproti sedanu...
nie je lancer sedan a hatchback spredu to iste? kde je ta vacsia celna plocha? a preco ma byt hatchback aerodynamicky horsi, robi to ten kufor sedanu?
Mam dojem ze tych 10% bolo myslene na moj prispevok ohladom porovnania jazdy Lancer vs. ASX
-
da sa ist este dole s cenou ako 12500?ked chcem inform 1.6
ked tak na velkepeni@gmail.com ak by neaky dealer vedel o niecom soolidnom.
chcem len sportback, nie sedan
-
inak staci sa opytat raz :o
na slovensku momentalne asi ani ziadny inform nebude, s cenou pochybujem ze niekto pojde dole. ak chces nizssiu cenu jedine zahranicie a to so vsetkym co to obnasa.
-
Tak a Lancerik uz je doma :) ... fotky upnem dneska , este som si ho od dej radosti nestihol ani pofotit :D ...
-
nech ti dlho a dobre sluzi a prinasa radost :)
-
Tak nech dobre slúži :)
-
Takze slubovane fotky :)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/849/ht27.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/843/0daig.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/850/gdbo.jpg)
-
Jednoznacne najkrajsie auto ake sa ze tie prachy da kupit
-
Paráda! Teším sa spolu s Tebou!
-
Super! nech slúži...
a ešte treba tutoka takú "drobnosť"
http://www.autovybava.sk/spojler-lancer-sedan-2008r-lista-ml5l-p-6953.html (http://www.autovybava.sk/spojler-lancer-sedan-2008r-lista-ml5l-p-6953.html)
alebo
http://www.autovybava.sk/spojler-lancer-sedan-2008r-kridlo-wrc-ml4l-p-6952.html (http://www.autovybava.sk/spojler-lancer-sedan-2008r-kridlo-wrc-ml4l-p-6952.html)
;-)
-
ne e, netreba tam nic...:)
-
tak ja mám takýto sedaník akurát červený... a rozmýšlam len nad tou decentnou "líšťičkou"...
krídlo bych tam dával, len ak by aj pod kapotou bola zodpovedajúca "porcia" koníkov...
-
Od styla ani plasttuningshop nikdy viac. >:(
nesedi, krive, hrbolate a nekvalitné
-
dobre vedieť... takže keď tak iba origoš... ?
-
dlhé a velké plasty (krídla bočné prahy a maska) určite iba originál.
-
IngMarian,
na začiatku tejto témy bola Tvoja otázka o výkone a dostatočnej sile motora 1,6.
Tak čo na to hovoríš? Už si niečo najazdil?
-
IngMarian,
na začiatku tejto témy bola Tvoja otázka o výkone a dostatočnej sile motora 1,6.
Tak čo na to hovoríš? Už si niečo najazdil?
no to je pravda, mohol by zodpovedat svoje otazky 8) :P :P
-
žerem svoje autooooooo...
dnes som si urobil osobný rekord... pravidelne jazdíme trasu cca 15 km z dediny do mesta (víkendové "sťahovanie")... a spotreba býva tak okolo 5,2-5,5 litra (4 ludia na palube a batožina) pár krát som zajazdil 4,9 a do dnes bol TOP 4,7 litra...
a dnes pohodička, 22°C, bezvetrie, 3 ľudia bez batožiny, taká malá EKO-rally a že 4,5 litra na 100 km... bauuuuuuuuuuuuuuu to čo jeeeee, že benzín... 8)
-
a dnes pohodička, 22°C, bezvetrie, 3 ľudia bez batožiny, taká malá EKO-rally a že 4,5 litra na 100 km... bauuuuuuuuuuuuuuu to čo jeeeee, že benzín... 8)
Po rovine?
-
viacmenej... Trnafsko je jedna velká placka... jazdíme stále rovnako a oproti predchádzajúcemu Ford Focus II mám celkovú priemernú spotrebu o rovné 2 litre nižšiu...
som to proste nečakal a to má o 17 koníkov viac... a sem tam si zašantíme...
5,5 litrové spotreby pri plne obsadenom aute uplne bežne pri medzimestských cestách (ale aj to znamená že cca 30% je mesto, dediny)
edit: tak mi to teda nedalo a som to pregúglil... :D
trasa presne 17 km z toho 7,6 km obec a 9,4 mimomesto čiže 45% ku 55% a štart je 187 metrov nad morom a ciel je 155 metrov nad morom čiže "klesanie" cca 2 metre na kilometer...
tuším sa budem musieť previezť hore dole len tak aby to bolo exaktne presne :D :D :D
-
To sa musis len tak gulat na 5tke 80-90 a este je to mierne dole kopcom, mna by taka jazda nebavila, ja tomu proste rad podkurim.
-
štart je 187 metrov nad morom a ciel je 155 metrov nad morom čiže "klesanie" cca 2 metre na kilometer...
Jasné. Tak to si nemusím lámať hlavu, že prečo mne to na ceste domov z roboty žere 7 - keď mám prevýšenie 300 metrov %) Dolu kopcom žere 5,7 a to sa na nízku spotrebu pri jazde príliš nezameriavam %). A chýba ešte cca 2,5 tisíc km zábehu ...
-
ten zabeh je kolko km asi podla vas osbne ? kedy tak badate ze auto uz je zabehnute a okrem spotreby podla coho? dik
-
nerobte zo mňa lenochoda... normálne som išiel 50-90... akurát som využíval dojazdy na rýchlosti, prípadne neutrále pred križovatkami, obcami a podobne... akurát, že v podvečer je plynulá premávka, to bude asi najväčší plus...
duun ? dole kopcom 5,7 ? šak ked je zaradená rýchlosť tak 0, ked neutrál tak je to cca 1-1,5 na 100 a ak sa ide dolekopcom na rýchlosti tak to pláva niekde okolo 3 litrov, to bude dakde chyba...
no nič... ked bude víkend a čas tak spravím test... urobím tú trasu pekne hore - dole, aby sa vedelo, kolko to žerie "dolekopcom" a kolko "horekopcom" a z toho bude priemer :D :D :D (prevýšenie 30 : 17 000 = 0,0018 t.j. 0,18 % je myslím, že zanedbatelné...)
:o šak čistý buázen... celý ja... ;D
PS: mne sa spotreba viacmenej ustálila po 500 - 1000 km... dnešné autá netreba nejak extra zabiehať, v knižke Lancera sa tuším píše o 1500 km neprekračovať 4000 otáčok...
-
duun ? dole kopcom 5,7 ? šak ked je zaradená rýchlosť tak 0, ked neutrál tak je to cca 1-1,5 na 100 a ak sa ide dolekopcom na rýchlosti tak to pláva niekde okolo 3 litrov, to bude dakde chyba...
Chyba bude najskôr u mňa, ja si na spotrebu nedávam ani trochu pozor a teším sa z nového auta ;) A ten náš dolekopec je prestriedaný horekopcami, celkove však cesta klesne po trase asi o 300 metrov. Jasné, že na začiatku trasy, na tom kuse, kde je len dolekopec, mám aj ja spotrebu do tých troch litrov ;)
Kdesi som čítala (na viacerých miestach), že do 4-5.000 km sa má zabiehať, v knižke od Lancera píšu aj hodnoty, po akú rýchlosť sa v zábehu smie ísť na jednotlivých prevodových stupňoch, ale to sú dosť vysoké čísla, ja tak nikdy nejazdím. Nášmu tých 2 a pol tisíca chýba do celých 5. Takže nemám už čakať nijaké zásadné zmeny, čo sa týka jeho apetítu?
-
Tak to sme dopadli :D sa to tu deli na lancer čo nič nežerie a lancer čo žerie....:D....ja ked sa nepohnem tak mne fakt skoro nič nežerie :D
-
Počkaj Maťko keď zistia koľko žerú EURO4 105kw ;D
-
taktok zasa... šak :D celková priemerná spotreba za celé obdobie od kúpy je 7,0 litra na 100 km (s tým že 80% jazdy je po meste, krátke úseky... 100 k Ford žral rovných 9,0)
sa zasa nebojde, ja ho rád popreháňam... milujem na výpadovkách frajerov v TDIčkach a podobne , ktorý ma pred koncom mesta zúrivo obiehajú... netušia že ja tam mám už vytočenú trojku a jak sa dostane predo mňa, tak ťahám s ním ako drak... jemu ten optimizmus vydrží po prvé zákruty :D a tam si ho vychutnám... (naposledy predvčerom blondínka v Tuaregu V6 TDI, na zákrutách pri 130ke to vzdala)
to len proste občas ma prepadne taká EKO zúrivosť... ono keď sa ide s ženou, detmi a sem tam k tomu aj svokra, tak sa krotím... :o
proste taký Jing a Jang... má dve tváre, vie ísť aj na minimum, ale keď sa vytočí... jaká radosť...
PS dunn : "zabiehať" motor dnes už nejako nemá extra zmysel, výroba je presná, čiže po cca 1000 - 1500 km sa tam nemá čo viac zabiehať... netráp benzín nízkymi otáčkami, aj ked tento motor v pohode funguje medzi 1500 - 2500 a na bežnú jazdu naozaj viac netreba... z času na čas treba prevetrať aj to variabilné časovanie a neboj sa pekne do 5000 - 6000 potiahnuť otáčky a vymiesť pavučiny... ;-) (samozrejme po zahriatí motora)
-
Tak rozmýšľam, aké tam na tej trnafskej placke môžete mať zákruty.... ::)
... jemu ten optimizmus vydrží po prvé zákruty :D a tam si ho vychutnám... (naposledy predvčerom blondínka v Tuaregu V6 TDI, na zákrutách pri 130ke to vzdala)
-
neboj sa... pod Karpatmi sa toho nájde... kopečky, horizonty, tiahle zákruty, ostré zákruty.. ;-) a to práve láka, tie dlhšie rovinky, kde by to každý valil a potom príde jedna dve zákruty a zrazu 70 na tachometri... :D
ja vravím tak... po rovnej ceste vie ísť každý blbec 150... na zákrutách sa ukáže, kto je aký šofér a na čo má auto...
neboj tu to nevypadá ako v amerike, že 100 km rovno... potom doľava... :D
taká cesta na Bukovú... kde často bývajú autozrazy, je parádny adrenalín...
-
a máme výsledky mojej EKO rally.... zmeral som aj spiatočnú cestu :D a výsledok je 4,8 kurňa 200 m pred cielom mi to skočilo z 4,7 "hore"
takže celková priemerná (4,5 + 4,8) : 2 = 4,65 povedzme teda že 4,7 na úseku 34 km (45% obce, 55% mimomesto) čo podlieza písanú kombinovanú velice že slušne... na aute ktoré má najazdené 6000 km...
celkovo mi príde, že japonci nejak všetko "podceňujú"... aj ten kufor sedana má určite viac ako 400 l
ale uznávam, že jazdiť týmto štýlom je hrozné mrhanie potenciálu... bežne to dávame tak za 5,5 litra ;-)
-
Zdravim Lanceristi.
V blizkej buducnosti zvazujem kupu auta. Zaujal ma okrem ineho aj Lancer. Vela som o nom pocital , prezrel som si fora , nejake info , katalog atd. Kamos asi pred rokom kupil ASX 1.6 , pytal som sa ho na nazor, vyjadril sa pozitivne vo vsetkych ohladoch az na vykon motora. Nebolo to nic hanlive alebo podobne , len ze ASX s 1.6kou je trosku nemotorne, Ohladom spotreby som bol prekvapeny ked mi povedal ze v meste u nas a po Kosiciach jazdi za 6,5-7l/100km. Ale s5 k lanceru. Mam niekolko otazok na ktore by som chcel vediet nazor majitelov.
Motor: Je 1.6 dostatocny ? - nechcem sa pretekat chcem sa dostat z bodu A do bodu B , sem tam si pridat nad zakonom povolenu rychlost (ak sa da a nemeraju ;D ) a predbiehat Fabie 1.2HTP ;D
Prevodovka: Staci 5st ? ... Nechyba tam ta 6ka ? Je to v pohode aj na dialnicu ( 2-3x za rok :-[ )
Interier/Miesto: Je v tomto aute dostatok miesta pre 4 ludi (180cm / 90kg - nie nebudu sa v tom vozit stale 4ludia ;) ) ? Ako hodnotite spracovanie a material ?
Kufor: Ako by ste zhodnotili kufor? Chcem si zalozit rodinu takze toto auto by teoreticky sluzilo ako "rodinne". Vojdu sa do kufra "potrebne" veci ako je velka taska , velky nakup popripade kocik (samozrejme nejaky/nejako zlozeny)?
Takze po cca 840km odjazdenych musim povedat ze:
Motor: absolutna spokojnost, po zohriati krasne taha aj od nizsich otacok (zatial ho netocim nad 4k podla rady ;) )
Tuto sobotu som si dal TV-KE-Celovce-TV-TV(mesto) cca 150km a za blokom som parkoval s priemerkou 5,5l ...
tyzden pred tym som urobil TV-HE-TV za 5,4. a TV-MI-TV za 5,2 takze bomba. (na par usekoch som si ho poriadne roztiahol aby nebol chlapec lenivy 8) )
Interier: Viezol som svokra na letisko do KE ... odviezli sme sa 4ja pohodlne s kopou miesta.
Kufor:Velky kufor, taska, vak atd. stale dostatok miesta na dalsie veci.
Ludia sa za nim otacaju. Ale odkedy som ho kupil tak mam fobiu ze vsade stretavam Lancre :-D strasne :-D
-
Ty mas fobiu že všade vidiš lancre ? :)...a čo mam ja povedat že v mojej dedine kde byva 300ludi su 3 lancre. :D
-
len ste si ich zacali viac vsimat 8)
-
Najlepšie na tom že bliknem na lancra a on nič,... To je mi ale kamarát :'(
-
Najlepšie na tom že bliknem na lancra a on nič,... To je mi ale kamarát :'(
Takym soferom by mali tie auta brat :-)
-
tiez mam niekedy pocit ze lancre su zacarovane auta, ktore vidi len ten kto ho vlastni ;D
-
na mňa v Prahe už 2x lancre zatrubili :-)
takže odteraz zatrubim aj ja vždy...celkom milé sa zdravit takto
-
tiez mam niekedy pocit ze lancre su zacarovane auta, ktore vidi len ten kto ho vlastni ;D
len ste si ich zacali viac vsimat 8)
To je demagógia - to auto sa nedá nevšimnúť... keď mi vyšiel jeden červený naproti v meste (ešte pred kúpou nášho, kým sme čakali naň) - išla som pešo, tak som zostala stáť a dívala som sa za ním, kým sa nestratil, proste to nešlo ignorovať ;) .. Pravidelne sa mi stáva (veď aj Vám!), že pešiaci pri ceste alebo na parkoviskách ostávajú stáť v štronze a kukajú ako na zjavenie... Vrátnik v robote mi vravel, nech si dám za sklo ceduľu s menovkou, lebo už ho unavuje všetkým vysvetľovať, čie je to auto 8) Nespomínam si, že by sa toto stávalo iným kolegom, keď si priviezli niečo nové %)
-
Presne ako píše dunn - toto autíčko má "hypnotické" účinky. Aj ja som sa za ním toľko otáčal, až som si ho musel kúpiť.
-
jasne otocit sa ludia otacaju, ale ked som kupil auto a hovoril ludom ze lancer, tak kukali na mna jak na zjavenie :)
tak isto som sa natahoval s kolegami na tom ze ich predsa beha po slovensku kopec, len do vtedy dokym pri sluzobkach som pri kazdom stretnuti nezacal hovorit : dalsi lancer ;D
ludom sa jednoducho pacia ale vobec ich neeviduju
tiez mam niekedy pocit ze lancre su zacarovane auta, ktore vidi len ten kto ho vlastni ;D
len ste si ich zacali viac vsimat 8)
To je demagógia - to auto sa nedá nevšimnúť... keď mi vyšiel jeden červený naproti v meste (ešte pred kúpou nášho, kým sme čakali naň) - išla som pešo, tak som zostala stáť a dívala som sa za ním, kým sa nestratil, proste to nešlo ignorovať ;) .. Pravidelne sa mi stáva (veď aj Vám!), že pešiaci pri ceste alebo na parkoviskách ostávajú stáť v štronze a kukajú ako na zjavenie... Vrátnik v robote mi vravel, nech si dám za sklo ceduľu s menovkou, lebo už ho unavuje všetkým vysvetľovať, čie je to auto 8) Nespomínam si, že by sa toto stávalo iným kolegom, keď si priviezli niečo nové %)
-
Myslim ze hlavne vdaka tridiamu (dobry predajca) je v Kosiciach strasne vela lancrov. U mna v robote na parkovisku teraz zacinam vydat uz stvrty (cierny). Tri parkuju len v okoli mojho bloku.
Ludia tie auta eviduju, len su dost sklamani ked zistia co maju pod kapotou a ako lenivo sa zbieraju na 100 vzhladom na vyzor auta kazdy caka nejakych 7-8 sekund.
-
Myslim ze hlavne vdaka tridiamu (dobry predajca) je v Kosiciach strasne vela lancrov. U mna v robote na parkovisku teraz zacinam vydat uz stvrty (cierny). Tri parkuju len v okoli mojho bloku.
Ludia tie auta eviduju, len su dost sklamani ked zistia co maju pod kapotou a ako lenivo sa zbieraju na 100 vzhladom na vyzor auta kazdy caka nejakych 7-8 sekund.
Co ja viem, samozrejme to nieje 200hp+ monstrum ale vzhladom na to co jazdi po slovenskych cestach je toto auticko v pohode dynamicke.
-
kazdy caka nejakych 7-8 sekund.
Myslím že väčšina "pravých" 105kw je za vodou a ten kto si to ešte aj upraví... :)
-
Myslim ze hlavne vdaka tridiamu (dobry predajca) je v Kosiciach strasne vela lancrov.
Dakujem za kompliment. mas u mna prezent ;)