Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: Kargo Október 28, 2009, 09:42:27 popoludní
-
Motor točí naprázdno, zdá sa že nedostáva benzín. Môže byť aj iná závada ako čerpadlo ? (Tým nemyslím prázdnu nádrž :)
-
poistky si pozrel? check engine kontrolka nesvieti?
-
Nesvieti.( Štartujem vždy až keď zhasne )
-
Skús vykrútiť sviečku a pozrieť či je mokrá, ak nie problém v dodávke paliva, ak áno problém v zapaľovaní...
-
Sviečka suchá.Na konektoroch vstrekovacích ventilov som nameral po cca 3V (ale to bude zrejme Uf keďže impulz je veľmi krátky )
-
Keď otočíš kľúčik do polohy kedy svietia kontrolky počuješ cvakanie čerpadla v nádrži (pod zadnými sedačkami)?
Alebo skús odpojiť hadičku vedúcu palivo do vstrekovačov a skús štartovať či z nej pôjde benzín (ale toto je len taká moja laická metóda).
-
Na tú hadičku som myslel aj ja, ale som ju zatiaľ nechcel demontovať. Neviem totiž ako je tá jej príruba tesnená. Čerpadlo som nikdy nepočul, mám dojem že ide len pri štarte a keď je motor naštartovaný. No a pre hluk pri štarte ho nepočuť. Zvrchu sa nedá ani odmerať ani vybrať. Musím demontovať nádrž a TOMU SOM SA CHCEL VYHNÚŤ !!!
-
Cico_ZH napísal:
Keď otočíš kľúčik do polohy kedy svietia kontrolky počuješ cvakanie čerpadla v nádrži (pod zadnými sedačkami)?
Alebo skús odpojiť hadičku vedúcu palivo do vstrekovačov a skús štartovať či z nej pôjde benzín (ale toto je len taká moja laická metóda).
Ja ani ináč neštartujem. Niekedy je ten interval dlhkší, inokedy kratší kým sa ozve to \"cvaknutie\".Na začiatku som štartoval rýchlim otočením klúčika a štartér mal čo robyť. Po \"cvaknutí je to jedna báseň, na prvú šupu.
-
Touto otázkou som síce smeroval k tomu, či je to čerpadlo vôbec funkčné, ale toto by mal byť správny postup pri štartovaní - počkať, kým zhasnú všetky kontrolky. Ja si napr. zatiaľ zapnem pás. A na mojom motore je štartovanie bez zhasnutia kontroliek a hlavne docvakania EGR ventilu istá cesta k jeho rýchlemu koncu...
-
ahoj...hlavne napis akz rok vyroby .. potom sa da predpokladat aj zavada ..lebo motor 4g13 bol od roku 1973 do 2003 a je to len kod bloku --cize obsash-- ale elektronika je vzdy ina.....
caff Elo B)
-
96 , 1300
-
je to model do 96 ci od 96.. tam sa to lamalo....B)
-
ten novší - myslím že model sa menil v máji 96