Mitsubishi Club SK

Poradňa => Lancer => Téma založená: Majo333 December 04, 2019, 04:22:16 popoludní

Názov: Ozubené kolečko
Prispievateľ: Majo333 December 04, 2019, 04:22:16 popoludní
Ak rozvodova reťaz nepreskocila, ale je vytahana, treba meniť aj ozubené kolecka?  Stretol som sa z názorom že ak po nich jazdila vytahana reťaz a na staré kolecka sa nahodí nová reťaz tak to kolečko ju do 50-60tis zničí. Čo vy nato? (Lancer 1.8 mivec, 2009)
Názov: Re:Ozubené kolečko
Prispievateľ: Čičo December 04, 2019, 06:36:57 popoludní
Aj skôr...
Názov: Re:Ozubené kolečko
Prispievateľ: MAREK74 December 07, 2019, 10:42:34 popoludní
Aj skôr?
Tak potom treba meniť aj na obidvoch vačkach?
Názov: Re:Ozubené kolečko
Prispievateľ: Jax December 08, 2019, 12:04:31 popoludní
Pokud si s vytahanym retezem jezdil a auto se zacalo chovat zvlastne, kolisani otacek pri volnobehu, tak ano je treba se podivat co vsechno je zasazene a vymenit za nove. Prodrazi se to samozrejme, ale pokud chces s Lancerem najezdit jako ja pres pul milionu kilometru, tak se to vyplati. :xD

Patko zatim drzi rekord ma nalitano rikal snad uz 240TKM(rozvody nechal udelat kompletni se vsim vsudy plus poradnej proplach motoru), a zatim co slysim, tak si na nic nestezoval, jen meni pravidelne olej a leje benzin a uziva si auto jak to jde. :x)
Názov: Re:Ozubené kolečko
Prispievateľ: PatkO December 14, 2019, 02:24:21 popoludní
Ozubené kolečka mi ale nemenili :) Oproti novým neboli nijak poškodené ani vybrúsené :) Auto už má skoro 250 tisíc a ide pekne ticho, reťaz je pevná, motor čistý, kompresia dobrá :) Určite odporúčam vymeniť celý rozvodový kit ale ak niesu kolečka poškodené alebo vybrúsené nieje to potrebné :) Nieje to predsa motor zo škodovky ktoré majú vydreté kľuky po 200 tisícoch :D
Názov: Re:Ozubené kolečko
Prispievateľ: Čičo December 15, 2019, 06:56:12 dopoludnia
Škodováckym/VW motorom by sa dalo vyčítať kadečo, ale vydreté kľuky?
Názov: Re:Ozubené kolečko
Prispievateľ: PatkO December 15, 2019, 02:39:00 popoludní
Keď zavítaš na škoda fóre tak sa to celkom dosť často skloňuje u mechanikov že posledná generácia TDi motorov vykazuje po 200 tisícoch km nezvyčajné vibrácie ktoré vychádzajú od kľuky kvôli nadmernej vôli :) Sám poznám servisáka od škody ktorý jazdi na japoncovi práve kvôli tomu že vidí kvalitu koncernu :D