Autor Téma: Problém s motorom 2.0 DID  (Prečítané 190 krát)

tomy6541

Problém s motorom 2.0 DID
« kedy: August 28, 2019, 12:49:03 popoludní »
Ahojte ľudia,
akosi sa mi poslednú dobu začali zbierať problémy tak sa chcem opýtať či neviete čo by to mohlo spôsobovať:
1. problém je že pri naštartovaní prvý krát za deň to je jedno či je von teplo či zima sa auto nejako trasie ale naskočí na prvú šupu bez problémov a z výfuku ide dosť veľký biely dym. Keď sa už rozbehnem auto sa už netrasie a ide v pohode. A nestava sa to každý deň ale len sem tam niekedy naskočí bez dymu bez trasenia.

2. problém je že pri pridávaní plynu na 5-ke 6-ke približne na tých 2000-2100 otáčok sa začne triasť auto. Deje sa to len keď pridávam plyn a niekedy to potrasie 3-4 krát a prestane ...ale včera to akosi nechcelo prestať a z ničoho nič auto stratilo výkon a išlo max 80 km/h ako keby sa zapol núdzový režim keď niečo také existuje. Ale odstavil som auto nabok vypol zapol a auto išlo úplne v pohode ani sa nestriaslo ani nič. A tak isto sa to nedeje stále ale len občas.

Ja do toho nevidím takže ma napadlo či 1 problém nesúvisí s 2 problémom. Tak vopred ďakujem za rady ...chystám sa najbližšie dni do servisu tak chcem vopred vedieť či si mam pripraviť peňaženku  ;D   
« Posledná zmena: September 01, 2019, 02:42:40 popoludní od PatkO »

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 692
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +4/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Problém
« Odpoveď #1 kedy: August 28, 2019, 05:16:51 popoludní »
Biely dym môže značiť veľa vecí ale najčastejšie to býva voda v spaľovacom priestore. Kedže máš pod kapotou motor z dielne VW (a to jeden z najhorších aký kedy vyrobili) môže to byť niečo bežné ako vadné turbo, zanesený filter pevných častí a podobne až po niečo také ako je prasknuta hlava alebo blok čo sa u týchto motorov stávalo :) Skontroluj či nemáš mastnotu v chladiacej kvapaline alebo biely sliz v motore čo značí prasknuté tesnenie hlavy alebo samotnú hlavu to je taký rýchly a jednoduchý test ak nebudeš badať niečo také tak to bude pravdepodobne vadné turbo alebo problém s DPF.... ale ideálne je to hodiť do servisu  ;)

Čičo

Re:Problém
« Odpoveď #2 kedy: August 31, 2019, 10:46:06 dopoludnia »
Výstižný názov témy. Škoda, že vystihuje ďalších 300 tém na fóre...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)