Autor Téma: Problém s motorom 2.0 DID  (Prečítané 845 krát)

tomy6541

Problém s motorom 2.0 DID
« kedy: August 28, 2019, 12:49:03 popoludní »
Ahojte ľudia,
akosi sa mi poslednú dobu začali zbierať problémy tak sa chcem opýtať či neviete čo by to mohlo spôsobovať:
1. problém je že pri naštartovaní prvý krát za deň to je jedno či je von teplo či zima sa auto nejako trasie ale naskočí na prvú šupu bez problémov a z výfuku ide dosť veľký biely dym. Keď sa už rozbehnem auto sa už netrasie a ide v pohode. A nestava sa to každý deň ale len sem tam niekedy naskočí bez dymu bez trasenia.

2. problém je že pri pridávaní plynu na 5-ke 6-ke približne na tých 2000-2100 otáčok sa začne triasť auto. Deje sa to len keď pridávam plyn a niekedy to potrasie 3-4 krát a prestane ...ale včera to akosi nechcelo prestať a z ničoho nič auto stratilo výkon a išlo max 80 km/h ako keby sa zapol núdzový režim keď niečo také existuje. Ale odstavil som auto nabok vypol zapol a auto išlo úplne v pohode ani sa nestriaslo ani nič. A tak isto sa to nedeje stále ale len občas.

Ja do toho nevidím takže ma napadlo či 1 problém nesúvisí s 2 problémom. Tak vopred ďakujem za rady ...chystám sa najbližšie dni do servisu tak chcem vopred vedieť či si mam pripraviť peňaženku  ;D   
« Posledná zmena: September 01, 2019, 02:42:40 popoludní od PatkO »

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 694
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Problém
« Odpoveď #1 kedy: August 28, 2019, 05:16:51 popoludní »
Biely dym môže značiť veľa vecí ale najčastejšie to býva voda v spaľovacom priestore. Kedže máš pod kapotou motor z dielne VW (a to jeden z najhorších aký kedy vyrobili) môže to byť niečo bežné ako vadné turbo, zanesený filter pevných častí a podobne až po niečo také ako je prasknuta hlava alebo blok čo sa u týchto motorov stávalo :) Skontroluj či nemáš mastnotu v chladiacej kvapaline alebo biely sliz v motore čo značí prasknuté tesnenie hlavy alebo samotnú hlavu to je taký rýchly a jednoduchý test ak nebudeš badať niečo také tak to bude pravdepodobne vadné turbo alebo problém s DPF.... ale ideálne je to hodiť do servisu  ;)

Čičo

Re:Problém
« Odpoveď #2 kedy: August 31, 2019, 10:46:06 dopoludnia »
Výstižný názov témy. Škoda, že vystihuje ďalších 300 tém na fóre...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Ďuro

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 1
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Problém s motorom 2.0 DID
« Odpoveď #3 kedy: November 16, 2019, 12:11:21 popoludní »
Mal som podobné príznaky...plus regulátor tlaku turba, kolísanie otáčok , atď... Až som nakoniec strávil pol dňa pod autom vybral každým milovaný DPF filter dal ho vyčistiť potom pol dňa všetko poskladať a ide ako hodinky :)

tomy6541

Re:Problém s motorom 2.0 DID
« Odpoveď #4 kedy: November 25, 2019, 03:42:17 popoludní »
No kedže som nemal čas to riešiť a v servise som bol pred par dnami. Mastnota ani sliz sa nenašiel. Auto bolo na diagnostike ...a jedine čo im ukázalo je turbo ale servisak hovoril že turbo nemám riešiť to že sa mi zapol asi 3x núdzový režim od kedy mam auto nieje nič hrozne a trasenie to určite nespôsobuje a auto ťahá bez problémov ... tak hľadali chybu inde a zhodli sa na tom že problém bude zrejme v dvojhmotovom zotrvačníku ...takže ma moc nepotešil kedže to nieje najlacnejšia položka  :(