Autor Téma: Rallitronic power pack  (Prečítané 8758 krát)

Janci

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 49
  • Karma: +1/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #15 kedy: Január 13, 2010, 02:55:02 dopoludnia »
1. Ak chces vykon v nizkych otackach, kup si naftak.
2. Ak ti nestaci 1.8cka, kup si ralliart alebo evo.

...tu jednoducho nie je co riesit. Benzinovy motor ma inu krivku ako naftovy a s tym nic vyrazne neurobis.

caglio

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 29
  • Karma: +1/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #16 kedy: Január 13, 2010, 05:31:13 popoludní »
Mitsubishi naimplementovalo prechodove mapy medzi otvorenym a uzavretym cyklom.
Da sa s nimi pohrat aby si dosiahol co chces. Ale ako uz bolo spominane porusis Euro IV, V.

 

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #17 kedy: Január 14, 2010, 04:05:19 dopoludnia »
moc sice tomu grafu nerozumiem,ale vypada to zaujimavo  :)

caglio

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 29
  • Karma: +1/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #18 kedy: Január 14, 2010, 01:56:55 popoludní »
Riadiaca jednotka v uzavretom cykle robi vsetko preto aby udrzala pomer vzduch/palivo na urovni 14.7, co je chemicky vyvazeny pomer pri ktorom by sa nemali vytvarat skodlive splodiny iba voda a oxid uhlicity. Riadi prisun paliva aby sa tento pomer udrzal na zaklade odozvy prednej lambda sondy. Tento pomer je sice najlepsi z pohladu splodin ale nie je najvhodnejsi s pohladu energetickej vytaznosti (vykonu). Najvacsia energeticka vytaznost paliva je pri bohatsej zmesi. Tato mapa (funkcia) hovori pri akom prietoku vzduchu/zatazi sa ma opustit riadenie podla lambda sondy a prejst na riadenie podla palivovej mapy, ktora pre dane otacky a zatazi vobec nemusi byt 14.7(lambda 1).

Dufam ze je to jasnejsie :)

SELM

  • Hosť
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #19 kedy: Január 14, 2010, 04:02:54 popoludní »
Este jednoduchsie:
Drzat otacky 4000+ (podla horeuvedenej stupnice)a vtedy bude odpich :)

cookiee82

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 56
  • Karma: +0/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #20 kedy: Január 23, 2010, 07:11:58 popoludní »
caglio, a vies aj ako na to? aj mne to ide celkom na nervy, do 3000 rpm je zivsia aj moja stara felicita 1.3 bez MPI :)

caglio

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 29
  • Karma: +1/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #21 kedy: Január 24, 2010, 02:18:15 dopoludnia »
cookiee82 Napísal:
Citácia
caglio, a vies aj ako na to? aj mne to ide celkom na nervy, do 3000 rpm je zivsia aj moja stara felicita 1.3 bez MPI :)

asi takto, len kabel treba OpenPort2.0 lebo mas CAN zbernicu

djbb

  • Hosť
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #22 kedy: Február 17, 2010, 05:24:29 dopoludnia »
Tak pani, mam pre Vas vsetkych novinku. Mitsubishi zacalo ponukat supravu na zvysovanie vykona motoru Rallitronic uz konecne aj do benzinoveho motoru. Bohuzial zatial iba pre EVO 9. Inak vsetko je urcene iba pre diesel.

www.rallitronic.com

Snad pomoze v dileme.
Pekny den praje servisman

Čičo

Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #23 kedy: Február 17, 2010, 06:17:33 dopoludnia »
Ktovie prečo sa neponúka čipovanie atmosféricky plneného benzínu...  :whistle:
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)