Anketa

Čo uprednostnujete pri upravovaní auta?

Exteriér
37 (29.6%)
Interiér
19 (15.2%)
Motorové časti
25 (20%)
Exteriér-Motorové časti
16 (12.8%)
Interiér-Motorové časti
6 (4.8%)
Audio-video
13 (10.4%)
Neupravujem
9 (7.2%)

Celkom hlasov: 79

Autor Téma: Uprava Lancera  (Prečítané 249795 krát)

hawkeye

Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #270 kedy: Január 24, 2012, 02:58:51 popoludní »
väčšie ako 215 nepotrebujú úpravu na aute? na elektróny.cz majú info že bez úpravy blatníkov max 215

Majki

Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #271 kedy: Január 24, 2012, 03:15:56 popoludní »
nie nepotrebuju ziadnu upravu!

hawkeye

Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #272 kedy: Február 05, 2012, 02:21:12 popoludní »
nema niekto na aute Dotz Mugello? ak jj nejake foto by bodlo :)
dik

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #273 kedy: Február 07, 2012, 09:13:17 dopoludnia »
ahojte,
koľko môže pomôcť k lepšiemu výkonu vymena vzduchového filtra?
napr za K&N filter?
www.sportovniautodoplnky.cz/k-n-air-intake-system-mitsubishi-lancer-ii/
a tam filtre majú pre 1.8

resp čo všetko sa dá na motore vymenit, takéto obyčajne bez nejakého väčšieho zásahu a relatívne lacné čo by trocha pomohlo výkonu?
dik

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #274 kedy: Február 07, 2012, 11:04:22 dopoludnia »
Filter pomôže lepšej reakcii na plyn odspodu, s koňmi veľmi nepočítaj. Zopár by ich mohol pridať výfuk...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #275 kedy: Február 07, 2012, 12:49:52 popoludní »
no moc som áno necakal, že by to pridalo kone,skôr tu reakciu na plyn,ak by to pomohlo vnizsich otáčkach tak to by zato stalo, lebo ako vieme do 3000ot to asfalt netrhá:-)
a čo skorej K&N alebo Blitz?

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #276 kedy: Február 09, 2012, 02:12:44 popoludní »

  daj si urobit vyfuk s komplet zvodmi od motora a vymen vzduchovy filter za KN a bude to ovela zisvsie..

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #277 kedy: Február 19, 2012, 04:30:37 popoludní »
no tak na K&N filter sa asi vykaslem...co som na nete ponachadzal veci, tak K&N prepusta o dost viac spiny ako klasicky papierovy filter a problem pri cisteni resp pri preolejovani moze byt dost velky ak sa to pototo...MAF senzor moze odist atd.
tak som rozmyslal nad nejakym lepsim vzduchovym filtrom: purolator

akurat ked som pozeral pod kapotu nebol som si moc isty co vsetko treba dat prec aby som bol schopny filter vymenit..
zistil som ze urcite nestaci dat dole horne 2 klipsne alebo ako by som to nazval :) co vsetko treba dat dole pri vymene?

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #278 kedy: Február 19, 2012, 05:04:55 popoludní »

 to ,co si sa docital o KN je hovadina.. to plati ked mas hrusku a povodny airbox vybraty von.. tu sa bavime o vlozke Kn na miesto povodneho ,ktora je ovela lepsia a ziadne necistoty ti neprepusti.. dokonca ti o nieco klesne spotreba a ten filter mas do konca zivotnosti auta po 20 tisic ho vyperes nastriekas a ides dalej cize aj usetris..

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #279 kedy: Február 19, 2012, 05:23:41 popoludní »
praveze to bolo o filtroch do origo airboxu (aj problem s preolejovanim)

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #280 kedy: Február 19, 2012, 05:27:16 popoludní »

  tak potom neviem.. nehadam sa.. ale na KN som este nepocul nic zle.. ani,ze by to dakomu posramotilo neaky snimac.. :-\

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #281 kedy: Február 19, 2012, 05:46:26 popoludní »
najdem clanok kde K&N robilo test s jednym typkom v laboratorciach K&N
a vysledok cca: papierovy filter zachytil cca 750mg spiny a K&N cca 250

tu to je
· Cumulative efficiency of the K&N filter improved from 96.8% in Mr. Spicer’s report to 98.74% in testing performed while Mr. Spicer was visiting K&N.

· Dust holding capacity of the K&N filter improved from 211 grams in Mr. Spicer’s report to 276 grams in testing performed while Mr. Spicer was visiting K&N.

· Cumulative efficiency of the paper filter decreased from 99.93% to 99.57% in the test performed at K&N while Mr. Spicer was present.

· Dust holding capacity of the paper filter increased from 573.9 grams to 792.84 grams in the test performed at K&N while Mr. Spicer was present.

post 26
http://www.clubfrontier.org/forums/f8/k-n-air-filter-good-bad-69726/index3.html

este nejake testy
http://home.roadrunner.com/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm

cez K&N prechadza viac spiny ako cez OEM
« Posledná zmena: Február 19, 2012, 05:48:41 popoludní od haw »

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #282 kedy: Február 19, 2012, 05:49:56 popoludní »

 no tak co uz.. ale myslim,ze do nasej premavky ten Kn bude ok.. ale zalezi na tom v akom prostredi jazdis.. ci v prasnom.. atd..

SELM

  • Hosť
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #283 kedy: Február 19, 2012, 06:45:32 popoludní »
Tu je vlákno kde sme sa kedysi venovali vzduchovým filtrom:
http://www.mitsubishi-club.sk/lancer/vzduchovy-filter/msg8144/#msg8144

Tibko

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 71
  • Karma: +0/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #284 kedy: Február 19, 2012, 08:24:15 popoludní »
Vôbec sa toho KN neboj, je to jedna z najlepších svetových, značiek filtrov, a keď chceš dávať len vložku do airboxu tak to ani nerieš, ja ti ešte môžem odporučiť, SIMOTU, majú aj vložku, do airboxov a aj origo sania na lancera na stranke simota.cz