Autor Téma: Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual  (Prečítané 24855 krát)

hawkeye

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #30 kedy: Február 18, 2016, 02:41:57 popoludní »
ten lancer je paradny, niet o com ale bohuzial realita na trhu s autami je taka ze nikoho nezaujima, ze ma vybavu co tu bezne nieje a ze stal 27k...z pohladu kupujuceho sa kazdy snazi znizit cenu co sa len da. Myslim si, ze by mohol ist za 15k ale zase na druhej strane to je pre 50% ludi nove auto - "socka" 1.6 lancer, fabie a pod...
auto je proste spotrebny material pre 95% ludi co si absolutne nedrzi nijak extra cenu.

takze asi budes musiet prehltnut to ze stratis natom 12-15k alebo si ho proste nechaj ked nemas extra mega dobry dovod na predaj.

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #31 kedy: Február 18, 2016, 05:29:58 popoludní »
Presne tak ak auto slúži a ty nemáš váždy dôvod na predaj radšej si ho nechaj zbytočne na tom stratíš v tvojom prípade ho nepredáš ani za 50% kúpnej sumy čo je škoda :) Ale ak chceš proste len zmenu vždy som toho názoru že ak niečo chceš choď do toho :)

Lisiak

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 3
  • Karma: +0/-0
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #32 kedy: Február 18, 2016, 09:25:37 popoludní »
Dovod predaja? kupil som si SUVcko a zena nebola ochotna chovat auto, ktore zere 8-9l.
Ked som sa pozrel na jej auto (lak, suchnutia) a predstavil si to na lanceri, radsej som ho pustil.
Zena brala auto ako prostriedok z bodu A, do bodu B...

velkepeni

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 258
  • Karma: +1/-4
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #33 kedy: Február 19, 2016, 10:09:36 dopoludnia »
uplne so zenou suhlasim, 8)
je to vec s 4 kolesami, kruto by mi bolo luto predat auto kupene za 27 za neaky saplavych 10. ked tak plachtu na neho, do garaze a o 20 rokov dat synovi.

vlad

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #34 kedy: Február 19, 2016, 10:55:30 dopoludnia »
zaujimava myslienka od niekoho kto predava auto po roku

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #35 kedy: Február 19, 2016, 02:12:24 popoludní »
1. Pytate sa na dovod predaja - chcem si kupit Subaru Levorg. Lancer milujem ale po 6 rokoch mam chut na zmenu.
2. Mam dost realnu predstavu kolko mozem za tento Lancer pytat a verte ze je to menej ako za novy inform.
3. Dnes som bol na STK a mechanik mi povedal ze 6 rocne auto v tak dobrom stave davno nevidel, ze by mu typoval tak dva roky.
4. Badam ze som mnohych urazil ked som oznacil dnesne 1,6 za socky, ale je to tak, pravda niekedy boli.

MMirec

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #36 kedy: Február 19, 2016, 03:03:48 popoludní »
1. Pytate sa na dovod predaja - chcem si kupit Subaru Levorg. Lancer milujem ale po 6 rokoch mam chut na zmenu.
2. Mam dost realnu predstavu kolko mozem za tento Lancer pytat a verte ze je to menej ako za novy inform.
3. Dnes som bol na STK a mechanik mi povedal ze 6 rocne auto v tak dobrom stave davno nevidel, ze by mu typoval tak dva roky.
4. Badam ze som mnohych urazil ked som oznacil dnesne 1,6 za socky, ale je to tak, pravda niekedy boli.

ahoj, tak ten Levorg ti ja osobne schvaľujem a keby som mal možnosť dnes kúpiť si nové auto, tak hoci to nerád priznávam, ale Levorg by bol v rebríčku na 1.mieste. Myslím si, že keby tam bola trochu prijateľnejšia cena, tak Subaru s týmto modelom láme rekordy.
Mitsubishi Lancer 2,0 WAGON SPORT r.v.2004 (99kw / 136k)
Mitsubishi ECLIPSE 3,0 V6 - AT (160kw / 217k) r.v.2003

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #37 kedy: Február 19, 2016, 03:21:33 popoludní »
Ked si zoberies ze je to 170 konova permanentna symetricka stvorkolka s aktivnym vektoringom a za tu cenu co vsetko ma vo vybave, tak realne prakticky pre to auto neexistuje konkurencia.

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #38 kedy: Február 19, 2016, 04:49:34 popoludní »
V com je rozdiel v podvozku instyle oproti inform?

insider

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 248
  • Karma: +4/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #39 kedy: Február 19, 2016, 06:18:28 popoludní »
Miško chod sa najskôr previezť a uvidiš či má zmysel menit

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #40 kedy: Február 19, 2016, 09:37:34 popoludní »
Ten Levorg je fakt pekné auto a to combi vôbec nemusím :D ale tak nová Impreza sa dizajnovo fakt vydarila krásne auto :) Jedine tá CVT prevodovka tam podľa mňa je ten zádrhel.....
« Posledná zmena: Február 19, 2016, 09:44:22 popoludní od PatkoDuda »

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #41 kedy: Február 20, 2016, 12:43:45 popoludní »
Miško chod sa najskôr previezť a uvidiš či má zmysel menit

Bol som, zmysel to nema, ale nudim sa...
Ta CVT prevodovka je zmena na ktoru si treba zvyknut, nie je to vyslovene zla vec, vozil som sa cca pol hodinu.

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #42 kedy: Február 20, 2016, 07:59:48 popoludní »
Miško chod sa najskôr previezť a uvidiš či má zmysel menit

Bol som, zmysel to nema, ale nudim sa...
Ta CVT prevodovka je zmena na ktoru si treba zvyknut, nie je to vyslovene zla vec, vozil som sa cca pol hodinu.

Ja som bol zase testovať Lancera 1.8 s CVT ešte keď som kupoval svojho....Ano radilo to dobre no nemalo to ten "ťah" oproti manuálu. Dôležitý faktor bude (možno nie u teba) skôr servis kedže každému je známe že variabilná automatika si proste pri určitom nájazde vyžiada tzv. "generálku" čo nieje lacná záležitosť :) Keby išlo o klasický dvojspojkový automat podobný tomu DSG u koncernu VW Group alebo podobne ako mal Rallliar/Evolution ešte aj s pádlami pod volantom nemám nič proti je krása na tom jazdiť dokonca oproti dvojspojkovému automatu aj manuál zaostáva ale osobne by som nad kúpou CVT dlhšie pouvažoval :)

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #43 kedy: Február 20, 2016, 11:55:53 popoludní »
Toto je trosku premakanejsia CVTcka, tiez ma padla pod volantom a ma 6 virtualnych stupnov v manualnom mode, pred zatackou sa da podradit, krasne to brzdi motorom a na vyjazde v sport mode SI drivu to riadne zaberie. Pocit samozrejme nie je taky ako ked tam clovek narve dvojku v 70tke s manualom, ale v konecnom dosledku celkova rychlost je niekde uplne inde. Nakoniec je to 470cm kombi, nie BRZ.

Jo a TC-SST co ma rallyart je poruchovy jak svina. DSG je uplne ina kava, bohuzial len v koncerne.
« Posledná zmena: Február 21, 2016, 12:00:52 dopoludnia od Xaltotun »

insider

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 248
  • Karma: +4/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #44 kedy: Február 22, 2016, 08:04:57 dopoludnia »
CVT v Mitsubishi nevyžaduje žiadnu generalku ani špecialnu starostlivost. je to velmi dobre urobený automat aj ked trosku lenivy v automatickom mode. Preto su pod volantom 2 padla a da sa vysantit.