Mitsubishi Club SK
Bazár, Inzercia užívateľov => Nepotrebujem - predám => Téma založená: Xaltotun Február 13, 2016, 04:13:01 popoludní
-
Zatial cisto informacne sa pytam. Mozno budem predavat svoj Lancer instyle bordova metaliza.
V prevadzke od 03/2010 najazdenych len necelych 61 tisic km - auto servisovane len v tridiame v KE.
Uplne plna vybava, zadne svetla vymenene za LED, nova bateria. 18" letne origo elektrony + falkeny, 16" zimne origo elektrony+ pirelly.
Som prvy majitel, uplna servisna historia. Raritne auto v ratitnej vybave - koza, xenony, 720W audio, vyhrievane sedadla, navi, komplet senzory...
Az na odpojene handsfree ktore vybijalo bateriu, 100% stav, 3cm suchnutie predneho naraznika temer neviditelne.
O auto sa staram ako o oko v hlave. Ak by bol zaujem skuste nejake cenove ponuky nech si spravim obraz, dakujem.
-
Ak by som svoje nemal a uvažoval o kúpe tvojho tak +- 9000€ by som ti bez váhania dal :) Samozrejme si povieš že: "Nove stálo skoro 3x toľko" no dnešný trh s autami je taký že autá sa predávajú pod cenu :) Ale to je len moje konštatovanie :)
-
Pre predstavu nejake foto, do auta neboli robene ziadne zasahy, ziadny nefabricky tuning, ziadne chipy..
(http://i65.tinypic.com/1zzn70p.jpg)
(http://i64.tinypic.com/2qlbgjq.jpg)
zimne kolesa su tieto, kupene v tridiame: (http://www.mitsubishi-motors.cz/modely/prislusenstvi/pneu-lancer-al.png)
Auto ma len nieco cez 60 tisic km, ziadna stocenka, ziadny dovezeny crep, je kupene a registrovane na slovensku.
-
Ak by som svoje nemal a uvažoval o kúpe tvojho tak +- 9000€ by som ti bez váhania dal :) Samozrejme si povieš že: "Nove stálo skoro 3x toľko" no dnešný trh s autami je taký že autá sa predávajú pod cenu :) Ale to je len moje konštatovanie :)
niekedy aj rozmyslaj kym nieco napises. nepoznam ziaden lancer, ktory by stal novy skoro 27 000. ty snad o nejakom vies? tak daj nejaky priklad.
-
Tak už poznáš.. Táto verzia za nova fakt stála toľko ;) nabudúce si najprv ty zisti koľko to stálo a potom píš
-
Ak by som svoje nemal a uvažoval o kúpe tvojho tak +- 9000€ by som ti bez váhania dal :) Samozrejme si povieš že: "Nove stálo skoro 3x toľko" no dnešný trh s autami je taký že autá sa predávajú pod cenu :) Ale to je len moje konštatovanie :)
niekedy aj rozmyslaj kym nieco napises. nepoznam ziaden lancer, ktory by stal novy skoro 27 000. ty snad o nejakom vies? tak daj nejaky priklad.
Ano predstav si cennikova cena auta bola 27, mna po zlave vyslo na 24800,- so zimnymi gumami na origo elektronoch.
Podotykam ze vybava instyle ma este aj fabricke odhlucnenie na rozdiel od vsetkych ostatnych.
-
fajn, moja chyba. 27 000eur za lancer by som nikdy nedal,aj keby bol v neviem akej vybave. vzhladom na to aka je cena dnes to bola prehnana cena. a je jedno ze to je 1.8 a nie 1.6.
-
Nový Lancer bol kedysi úplne niečo iné ako dnes. Napr taká škoda Octavia sa mu len ťažko mohla rovnať nehovorme o dizajnovej stránke. Kedysi bolo meno Lancer niečo dnes je to lacný sedan s jedinou dostupnou motorizáciou a chudou výbavou ale zase lákavou cenou.
-
Presne tak v roku 2010 ked som ho kupoval to bola uplne ine kava, jednak ten 143 konovy motor aj ide tak ako to auto vyzera a druhak ma vybavu za ktoru by sa ani dnes nehanbil novy Eckovy mercedes.
Nehovoriac o tom ze ma uplne iny podvozok a uplne ine sedacky ako tie 1,6 socky predavane dnes.
-
tak potom ak ho predáš, daj info za koľko si ho strelil... Sám som zvedavý,o koľko spadne cena oproti tomu za koľko si ho kúpil. To čo si do neho investoval - doplnky a pod. - si myslím,že sa ti nikdy nevráti.
-
Podľa mňa by bola taká rozumná cena max 10000€ aj to je už dosť veľa.
-
poviem ti to asi taktok... čo rok to 10% dole... a u nových áut zvlášť...
čiže za 6 ročné auto dostaneš tak 40% nákupnej ceny a to budeš rád...
tiež ma išlo poraziť, ked som svojho focusa predával po 5 rokoch za 7500 (17000) ale tak to bohužial je... a nikoho nezaujíma akú tam máš výbavu, tuning a podobne... tomu väčšina ludí aj tak nerozumie... proste vek, kilometre a možno stav... každý si pozrie inzeráty a šmitec
maximálne ak by si natrafil na nejakého nadšenca, ten by možno takú cenu dal...
-
Jj....moj názor je že v dnešnej dobe sa auto najmä s malým nájazdom ako ty ani neoplatí predavať.... Jedine ak si napr. podnikateľ a chceš nové s odpoctom DPH a samozrejme máš nato :D ja mám takto doma 15 ročný Peugeot 307 s nájazdom cca 150 000km a ktorý stál za nová cez 600 000Sk a teraz by som zaň dostal okolo 1500-2000€ čo je 10% kúpnej sumy....
-
No niekto si auto veľmi cení :D napr. tento http://mitsubishi-lancer.autobazar.eu/18-mivec-instyle-id7712317.html (http://mitsubishi-lancer.autobazar.eu/18-mivec-instyle-id7712317.html) bol pred pár mesiacmi na predaj za 15100€ a to už je na nete možno rok ;)
-
Ale v inzeráte má že za "prijateľnú" cenu :D :D :D
-
No veď pre neho tá cena prijateľná je :D
-
Skoro ako keď človek vidí inzeráty na autá od VW Group a ich prestrelene ceny :D
-
tiez sa pohravame s predajom svojho 1.6 inform socky ako pisete, ale aj keby som ho predal, tak depka ze co kupit.
???
inac len tak na margo, predavat auto, to je fakt smutny biznis kde ziska jedine kupca, ked vychyti model, inac
ja som kupil za 11200e 1.6 inform, povedzme invite cca 13 by stal a 1.8 by stala 15-16tis.
ale za 27tis ? tak to bolo kruto 10tis mega vybava ::)
-
len MMCS stojí 2700€ !!!
-
za 27tis ? tak to bolo kruto 10tis mega vybava ::)
no hlavne v roku 2010 boli trochu ine ceny ako v 2016, takze porovnavas neporovnatelne. a zakladny lancer zacina od 12500€ v SR.
ty si kupoval auto s tym ze na nom ides zarobit? tak to si si mal kupit ferari ;D
-
no samozrejme ale 10tis e?
to len mne pride ako dalsie auto?
proste niet divu ze to ludia nekupovali a postupne od tej znacky upustili.
-
No niekto si auto veľmi cení :D napr. tento [url]http://mitsubishi-lancer.autobazar.eu/18-mivec-instyle-id7712317.html[/url] ([url]http://mitsubishi-lancer.autobazar.eu/18-mivec-instyle-id7712317.html[/url]) bol pred pár mesiacmi na predaj za 15100€ a to už je na nete možno rok ;)
:o tak za 14 000 ho nikdy nepredá :o Ako bolo spomenuté, nové sa predáva za 12 500 - síce 1,6 a "socka" ako tu píšete. Ak mám pravdu povedať, tak aj v tej "socke " je vlastne všetko čo reálne potrebujete. Mám Inform aj ja a kupoval som ho zámerne. Rozdiel 1 450eur oproti Invite za ovládanie na volante, dažďový a svetelný senzor, autom.klímu som radšej investoval do utlmenia, ozvučenia s Alpine radiom, zadné krídlo, predný spojler, bočné prahy. Invite má naviac na prednej maske chrómové lišty, čo sa mi nie veľmi páči.
-
keby ludia kupovali auta z rozumu, tak na coby sa vyrabali rolls royce, maserati atd. atd.
to ze ty by si zato nedal tolko penazi neznamena ze sa nenajde niekto kto ochotny je
-
V roku 2010 bola celkom ina situacia, jednak lancer zacinal na 15 tisic za inform, 18 stal invite, a druhak velmi nebolo co ine kupit, koncern ponukal len TSI ktore stali za prd, na nete som necital nic ine len o zlych TSI motoroch, potom bola este moznost ist do vyssej triedy v strednej vybave ale ked som videl tento full lancer hned som sa zamiloval, kupa z rozumu by mozno bola mazda 6 ktoru som vtedy mohol mat s xenonami a bose za taku cenu, ale lancer je proste srdcovka. Dodnes ked niekde pridem a zaparkujem ludia si to auto obzeraju, aj ked vedla neho stal fungl novy bavorak, tak si ho nevsimnu (to bavo). Robil som aj sofera na svadbach kamaratom, ale hovorim to bola ina doba ako dnes, nemozete porovnavat 6 rokov rozdiel, tento lancer tu uz vobec nemal byt, davno sa mala predavat nova generacia.
-
Jj aj za mnou sa neraz obzrie nejaký okoloidúci :) Je to proste netradičné a pekne auto nie ako dnes kde sa pozrieš samý koncern :) osobne by som si takú Octaviu nikdy nekúpil už len kvôli tomu že je to tuctovka :)
-
Inac ozaj bol som pozriet v predajni v TT a ten facelift toho naraznika nieje zasa taky spatny... Na zivo to je celkom v pohode
-
Hlavne ta kazdy pozna, kedze priemerne co okres, to jeden Lancer v nom;)
Na parkovisku svoje auto hned najdes;)))
-
Tak v Kosiciach je to uz pomaly co ulica to Lancer, len u mna v robote na parkovisku stojime piati.
-
Kym som nepredal svoje, tak v ZV boli asi 3-4, v BB asi dalsie 3? Nemam absolutne prehlad, ale urcite ich je ako safranu :D
Keby si mal ochcavku, tak ju na parkovisku ani nenajdes :P
-
inac dovod predaja?
-
ten lancer je paradny, niet o com ale bohuzial realita na trhu s autami je taka ze nikoho nezaujima, ze ma vybavu co tu bezne nieje a ze stal 27k...z pohladu kupujuceho sa kazdy snazi znizit cenu co sa len da. Myslim si, ze by mohol ist za 15k ale zase na druhej strane to je pre 50% ludi nove auto - "socka" 1.6 lancer, fabie a pod...
auto je proste spotrebny material pre 95% ludi co si absolutne nedrzi nijak extra cenu.
takze asi budes musiet prehltnut to ze stratis natom 12-15k alebo si ho proste nechaj ked nemas extra mega dobry dovod na predaj.
-
Presne tak ak auto slúži a ty nemáš váždy dôvod na predaj radšej si ho nechaj zbytočne na tom stratíš v tvojom prípade ho nepredáš ani za 50% kúpnej sumy čo je škoda :) Ale ak chceš proste len zmenu vždy som toho názoru že ak niečo chceš choď do toho :)
-
Dovod predaja? kupil som si SUVcko a zena nebola ochotna chovat auto, ktore zere 8-9l.
Ked som sa pozrel na jej auto (lak, suchnutia) a predstavil si to na lanceri, radsej som ho pustil.
Zena brala auto ako prostriedok z bodu A, do bodu B...
-
uplne so zenou suhlasim, 8)
je to vec s 4 kolesami, kruto by mi bolo luto predat auto kupene za 27 za neaky saplavych 10. ked tak plachtu na neho, do garaze a o 20 rokov dat synovi.
-
zaujimava myslienka od niekoho kto predava auto po roku
-
1. Pytate sa na dovod predaja - chcem si kupit Subaru Levorg. Lancer milujem ale po 6 rokoch mam chut na zmenu.
2. Mam dost realnu predstavu kolko mozem za tento Lancer pytat a verte ze je to menej ako za novy inform.
3. Dnes som bol na STK a mechanik mi povedal ze 6 rocne auto v tak dobrom stave davno nevidel, ze by mu typoval tak dva roky.
4. Badam ze som mnohych urazil ked som oznacil dnesne 1,6 za socky, ale je to tak, pravda niekedy boli.
-
1. Pytate sa na dovod predaja - chcem si kupit Subaru Levorg. Lancer milujem ale po 6 rokoch mam chut na zmenu.
2. Mam dost realnu predstavu kolko mozem za tento Lancer pytat a verte ze je to menej ako za novy inform.
3. Dnes som bol na STK a mechanik mi povedal ze 6 rocne auto v tak dobrom stave davno nevidel, ze by mu typoval tak dva roky.
4. Badam ze som mnohych urazil ked som oznacil dnesne 1,6 za socky, ale je to tak, pravda niekedy boli.
ahoj, tak ten Levorg ti ja osobne schvaľujem a keby som mal možnosť dnes kúpiť si nové auto, tak hoci to nerád priznávam, ale Levorg by bol v rebríčku na 1.mieste. Myslím si, že keby tam bola trochu prijateľnejšia cena, tak Subaru s týmto modelom láme rekordy.
-
Ked si zoberies ze je to 170 konova permanentna symetricka stvorkolka s aktivnym vektoringom a za tu cenu co vsetko ma vo vybave, tak realne prakticky pre to auto neexistuje konkurencia.
-
V com je rozdiel v podvozku instyle oproti inform?
-
Miško chod sa najskôr previezť a uvidiš či má zmysel menit
-
Ten Levorg je fakt pekné auto a to combi vôbec nemusím :D ale tak nová Impreza sa dizajnovo fakt vydarila krásne auto :) Jedine tá CVT prevodovka tam podľa mňa je ten zádrhel.....
-
Miško chod sa najskôr previezť a uvidiš či má zmysel menit
Bol som, zmysel to nema, ale nudim sa...
Ta CVT prevodovka je zmena na ktoru si treba zvyknut, nie je to vyslovene zla vec, vozil som sa cca pol hodinu.
-
Miško chod sa najskôr previezť a uvidiš či má zmysel menit
Bol som, zmysel to nema, ale nudim sa...
Ta CVT prevodovka je zmena na ktoru si treba zvyknut, nie je to vyslovene zla vec, vozil som sa cca pol hodinu.
Ja som bol zase testovať Lancera 1.8 s CVT ešte keď som kupoval svojho....Ano radilo to dobre no nemalo to ten "ťah" oproti manuálu. Dôležitý faktor bude (možno nie u teba) skôr servis kedže každému je známe že variabilná automatika si proste pri určitom nájazde vyžiada tzv. "generálku" čo nieje lacná záležitosť :) Keby išlo o klasický dvojspojkový automat podobný tomu DSG u koncernu VW Group alebo podobne ako mal Rallliar/Evolution ešte aj s pádlami pod volantom nemám nič proti je krása na tom jazdiť dokonca oproti dvojspojkovému automatu aj manuál zaostáva ale osobne by som nad kúpou CVT dlhšie pouvažoval :)
-
Toto je trosku premakanejsia CVTcka, tiez ma padla pod volantom a ma 6 virtualnych stupnov v manualnom mode, pred zatackou sa da podradit, krasne to brzdi motorom a na vyjazde v sport mode SI drivu to riadne zaberie. Pocit samozrejme nie je taky ako ked tam clovek narve dvojku v 70tke s manualom, ale v konecnom dosledku celkova rychlost je niekde uplne inde. Nakoniec je to 470cm kombi, nie BRZ.
Jo a TC-SST co ma rallyart je poruchovy jak svina. DSG je uplne ina kava, bohuzial len v koncerne.
-
CVT v Mitsubishi nevyžaduje žiadnu generalku ani špecialnu starostlivost. je to velmi dobre urobený automat aj ked trosku lenivy v automatickom mode. Preto su pod volantom 2 padla a da sa vysantit.
-
Ked ti daju zanho 9tis tak budeš happy :)
-
ten subaru je krasavec, ale cenu radsej nepozeram,
tu tomu auto cajocka kruto naklada
https://www.youtube.com/watch?v=jvCLRxmI3N8 (https://www.youtube.com/watch?v=jvCLRxmI3N8)
-
na anglicanku celkom pekna
-
ten subaru je krasavec, ale cenu radsej nepozeram,
tu tomu auto cajocka kruto naklada
[url]https://www.youtube.com/watch?v=jvCLRxmI3N8[/url] ([url]https://www.youtube.com/watch?v=jvCLRxmI3N8[/url])
cajocka velmi nevie o com hovori, neviem preco to porovnava s premiovkymi ked ten levorg vo fullke stoji ako co ja viem audi bez vybavy (maximalne s manualnou klimou) a uz vobec nie 4x4, audi v takejto vybave a s automatom by stalo minimalne 2x tolko
inak co sa tyka modernych CVT, nie su to poruchove prevodovky
ked uz chces kukat na nejake testy: http://www.autotv.sk/subaru/subaru-levorg-1-6-dit/ (http://www.autotv.sk/subaru/subaru-levorg-1-6-dit/)
https://www.youtube.com/watch?v=153Jb9hTAxM (https://www.youtube.com/watch?v=153Jb9hTAxM)
ale whatever, vyzera to tak ze auto odo mna kupi otec, ktory nema potrebu mi dat drobne za auto s malo km v dobrom stave, takze bezpredmetne
-
je to pekne auto, nic v zlom, ale ten dedko minule chvalil do nebies renault scenic, rad si pozriem mnoho nazorov, ako ta cajocka spominala hluk od kolies, to aj bolo pocut, plasty, bolo vidiet, atd atd, nic konkretne nenadavala na auto, ale kazdopadne mas dobreho tatka, keby zhanal dalsieho alncera kric :-*
-
Inak sa popravde divim ked maju vyhrady na plasty, lebo to ma kvalitnejsi interier ako 90% aut co sa daju kupit do 30 tisic
(http://www.subaru-global.com/ebrochure/Levorg/2016my/EC/mobile/assets/images/thumbs/grid-item-3664.jpg)
dalsia vec je ze u nas je ta cena postavena velmi dobre, dokonca lepsie ako v zvysku EU
-
Inak sa popravde divim ked maju vyhrady na plasty, lebo to ma kvalitnejsi interier ako 90% aut co sa daju kupit do 30 tisic
([url]http://www.subaru-global.com/ebrochure/Levorg/2016my/EC/mobile/assets/images/thumbs/grid-item-3664.jpg[/url])
dalsia vec je ze u nas je ta cena postavena velmi dobre, dokonca lepsie ako v zvysku EU
to bude tým, že to nieje koncern... . Tou je prepáčené všetko. Ja som mal kedysi Lancra r.v.93 a ten mal vo vnútri palubovku celú mäkčenú a ani to sa im nepáčilo...
Ja si myslím, že ten interiér je jednoduchý, účelný a aj vkusný. Pamätám si jeden test, kde testovali EVO 8 a interiér na začiatku ho tak zhovadili, že hrôza a na záver skonštatovali, že interiér je praktický, jednoduchý, bez zbytočných blbostí a všetko čo vodič potrebuje má presne tam, kde to intuitívne očakáva a hľadá. Tak si potom vyberte :-\
-
Treba sa riadiť sám sebou a vybavené. Tie oficiálne testy nemôžu byť objektívne. Podliehajú kdejakým obchodným a marketingovým srackam a nikto si nemože pustiť hubu len tak navolno pokial je to niekym platene. Treba prezentovať a chváliť značky ktoré sa vyrábajú na slovensku, alebo v európskej unii, alebo pochádzajú z unie, aby sa podporoval nákup týchto aut, práca, domáca ekonomika... všetko ostatné je druhotné... si myslím, lebo tak to na mna vplýva.
-
neako podobne som sa ja rozhodoval medzi inform a invite ked som kupoval, prislo mi zbytocne preplacat za veci co mi netreba, clovek musi sadnut do auta a sam posudit a nie 300 testov co sa komu pacilo, tej cajocke by sa nepacilo ani v maibachu daco, tak hundrat bude stale
-
presne to som písal, keď som kupoval Lancer... ak by som mal dať na hodnotenie testujúcich novinárov, tak by som to vživote nekúpil...
a hľa aká dobrá kúpa sa z toho vykľula...
priestor nadpriemer, motor aj bez turboserepetičiek paráda, vzhľad a dizajn subjektívny ale rozhodne solitér, spoľahlivosť dúfam že potvrdí atmosferického japonca... čo viac chcieť za také peniaze...
-
clovek sam musi vediet, co chce a co potrebuje a tiez co je podstatne...
v jednoduchosti je krasa, benzinova atmosfera nepriame vstrekovanie, japonec - spolahlivost
dizajn pekny, sedan nadcasova klasika, jednoduchy interier
nejake drobne muchy to ma ale tak nic nie je dokonale
-
vcera som an bazosi videl evo 2009 na rpedaj za 25tis, zena s sedackou dieta na nom vozi :D
si hovorim, tam chceli aby dieta asi nemeskalo do skolky :D
no ale uz za evo by som dal 20, ale aj 1.8invite je socka na evo, tak stale neviem rpedychat cenu 27tis.
-
Dovolim si jednu off-topic otazku, kedze sa tu uz prebera vsetko mozne. Neskusal niekto Subaru WRX STI 2015? Tiez rozmyslam nad vymenou Lancera (mozno bud. rok) a celkom ma nove WRXko zaujalo. Taktiez sa stahujem do jednej nemenovanej hornatej krajiny, kde byva vela snehu, tak by 4x4 malo aj zmysel. Predok to ma ako uz spominany Levorg, vnutri to vyzera tiez celkom slubne a je to podla mna zaujimavejsie ako "stare" Evo. Tie som pozeral tiez, ale chcem skusit nieco ine.
Aby to nebolo uplne od veci, tak zelam Xaltotunovi skory predaj, ci uz do rodiny, alebo inde. :)
-
Na novom WRX-ku som si síce nezajazdil ale ohmatal som si ho naživo a len z toho pocitu odporúčam :) To auto je fakt krásne či už exteriér alebo interiér :)
-
vcera som an bazosi videl evo 2009 na rpedaj za 25tis, zena s sedackou dieta na nom vozi :D
si hovorim, tam chceli aby dieta asi nemeskalo do skolky :D
no ale uz za evo by som dal 20, ale aj 1.8invite je socka na evo, tak stale neviem rpedychat cenu 27tis.
instyle (nie invite) - bixenony s prisvecovanim do zakrut, 720W 8+1 audio, kozenny interier, dvd prehravac, 7" lcd, 40GB hudobny server, navigacia, dvojstupnovo vyhrievane sedacky, parkovacie senzory, kompletny fabricky tuning a odhlucnenie, sport podvozok, sedacky....
porovnavas cenu za 7 rocne evo a fungl novy lancer, btw mna visiel na 24800 s dvoma sadami gun ma origo elektronoch 18" a 16"
A evo pokial je len v zakladnej verzii nema ani xenony, jedine ten 300 konovy motor a 4x4 z neho robi supercar, vybava je socka tak ci tak. Ku nam sa dovazalo evo v poriadnej vybave len s automatom.
A opakujem neporovnavaj rok 2010 a sucastnost - bola celkom ina situacia, auta boli este asi o 10% drahsie.
-
Miško...kazde EVO ma xenony...vybava je minimalne ako Intense len naviax 4wd Recaro sedacky
-
Myslím že evo dovážané na svk malo každé jedno xenóny ale v niektorých krajinách mali evo aj bez xenónov.
-
no enchcel som tu niako dehonestovat nikoho vybavu,ani nic, mne jedine co v aute chyba je tempomat a sem tam po nom zatuzim,
xenony, vyhrievane sedadla, elektrony, kozu,atd atd by som velmi rad menil za vykon konikov naviac.
ale co clovek, to nazor,
-
Boze posledny krat zopakujem ze porovnavas 7 rocne evo a fungl nove ne-evo. Nove evo stalo 50 tisic.
A nie je pravda ze kazde evo ma xenony, ta verzia co sa u nas predavala roku 2010 s 5 st. manualom ma len halogeny a nema vybavu intense, len obyc. radio.
-
sak sa ukludni kamo, vobec neporovnavam ziadne nvoe evo a ani nic, pisal som vseobecne o vybave. kaaamo kruto vztahovacny si, klidek,
-
OK takze evo X GSR - 5 st. manual, 6 repro, obycajne svetla
-
8000€ ti za neho dám
V prípade sa ozvi na email
-
lol, pripadne sa ti urcite neozve :)
-
Boze posledny krat zopakujem ze porovnavas 7 rocne evo a fungl nove ne-evo. Nove evo stalo 50 tisic.
A nie je pravda ze kazde evo ma xenony, ta verzia co sa u nas predavala roku 2010 s 5 st. manualom ma len halogeny a nema vybavu intense, len obyc. radio.
Misko este raz....kazde u nas(SR) a mnou predane EVO od prvého maju Xenony...fotky mam stale v PC v robote.
PS kazde EVO X ci už nove alebo jazdene sa stava raritou a zberatelským kuskom, takze cena nielenže nepada ale naopak....rastie aj u jazdeniek..teda zachovalých
-
OK sedi vec.
To Gingik dakujem za ponuku, ale za tolko mozes mat tak intense so 120 tisic km.
Mam zatial ponuku za 11.
Do hry okrem Levorgu vstupilo mondeo, ktore sa mi brutalne paci.
Konkretne - presne v takejto podobe:
(http://static.etrend.sk/uploads/tx_media/2015/07/13/article_750_415/ford-mondeo-liftback-1-5-ecoboost-titanium-x.jpg)
-
Je to pekne mondeo ale iba v tejto farbe v tych ostatnych sa mi to nepaci.V plnej vybave je to delo ale za ty prachy bich si mohel kupit radeji nejake sportove auticko či sa pletu ?
-
Mohol, ale do 30 tisic jedine cupru, ktora sa mi:
1. nepaci (pre mna strasne dolezite)
2. jazdit 19" kolesa na nasich cestach je overkill
3. skoro 300 koni by mi bolo na dve veci, o pol roka mame na Slovensku 1400 automatizovanych radarov
To mondeo ma oproti levorgu neikolko vyhod:
1. ma manual
2. zerie menej
3. je vacsie, este viac vybavene a pritom lacnejsie
4. je fantasticky tiche aj vo vysokych rychlostiach, v Levorgu nad 130 je riadny hukot
-
aký objem by si bral mondeo?
-
Čo sa týka tých automatizovaných radarov tento rok sa nič diať nebude (osobné zdroje) ;)
-
ako bývalý forďák ti ho schvalujem... hodne priestorné auto...
-
ja ti nevim karle, ale mondeo alebo levorg?
ja som za levorg. dovody ma kazdy ine zrejme ale mondeo mi prislo stale trieda pasat superb a6 trieda tuctove. subaru je asi ten dovod preco si v svojej dobe siel do lancera,
mondeom asi kupou nic nepokazis, ale dovod c1 u teba bude smutny, kedze pacit sa ti isto nebude casom ako levorg.
na spotrebu ser, v mondeo isto je kvalitativne horsie a preplatis na servise.
-
Ved to ze keby mal ten Levorg manual, tak vobec nevaham a bol by este lacnejsi. Ta prevodovka je dobra, ale tak do 170 konoveho subaru proste patri manual. Trosku ma to stve, ze u lancra som mal uplne jasno ze ho chcem, teraz v podstate nie je auto ku ktoremu by som nemal vyhrady. V normal rezime je ta CVTcka uplne letargicka a jazdit nonstop v sport mode so spotrebou 12 litrov to fakt nezeriem.
Inak A6 je o triedu vyssie ako auta co si vymenoval a je aj dvakrat drahsie.
Mondeo 1,5ecoboost 160 koni, TitaniumX (uplna fullka) stoji o 2 tisic menej 1,6dit levorg a pri dynamickej jazde zerie polovicu.
Dalsia vyhoda pre mondeo je vyborne financovanie - napr. na stvrtiny bez navysenia. Subaru nema finacovanie prakticky ziadne.
-
ale pozeraj do buducna, resp to auto nebudes mat den dva, kamos s podobnym zmyslanim si kupil motorku kde sa vysalie a auta vidi len v spetaku a na presun s rodinou si kupil lacne bezpecne auto a stale mi tvrdi ako mega usetril a ze sportove auto je kruto predrazena vec. ja s nim uplne suhlasim, moje dalsie uto bude min 4x4 a dufam ze elektro, na tvojom mieste si dam vodicak A(ja mam) a taku napr hondicku za 5-6tis na zaciatok, a si vysmiaty,samozrejme lancer by som si nechal. tot moj nazor.a samozrejme kolko love vo vacku, pekne kupit 1izb a prenajimat. juj co vsetko sa da s peniazkami robit
-
Jednoizbovy byt vlastnim a prenajimam, cena u nas v KE za jednoizbak je minimalne 40 tisic, zisk z prenajmu mesacne sotva kilo, inak povedane nezarobis jeho cenu ani za 30 rokov, nie je to ziadne terno. A pokial to neni cukrikovy byt v top stave (chap dalsich 5 tisic do rekonstrukcie), tak prenajimas vacsinou samym sockam, ktory ti prestanu po troch mesiacoch platit a modlis sa aby vypadli.
K teme motorka - rad by som aby moje organy ostali v mojom tele.
Ake preplatenie na servise? Auto ma 5 rocnu zaruku.
Na subaru ma laka - ze je to subaru - v celom kraji ked ich bude 10 tak vela, ma 4x4 a aktivny vectoring, co ma ale fakt strasne serie je ta CVT prevodovka, asi sa pojdem este povozit.
O akom sportovom aute hovoris? Levorg je rodinne kombi 4,70m a mondeo je 5 metrova limuzina. Su to pohodlne rodinne daily drivre so sportovym nadychom.
-
kamo ja vzdy len konstatujem, na kopec veci si odpovedas sam. len ti vravim ze pre mna aj subaru van bude sportove auto. moze aj 10m . skus sa este povozit.
moj osobny nazor sa zaklada na mojom rozpocte a za tu cenu by som si ja kupil 2 auta, samozrejme ich nepotrebujem tak by som kupil len 1 a zvysne love nechal dcere do zivota na svadbu, napr, ale tak moja ma len 4mes ta este jej netreba ;D
-
Teraz som bol na skusobnu jazdu v novom mondeu, bol to 110kW diesel manual, take moje kratke postrehy:
1. z predu v cervenej farbe je to auto fakt krasne
2. diesel nechcem ani omylom, vibracie a celkove letargicky prejav v.s. benzinove auto
3. dotykovy displej nema chybu, nema ani lag ani na neho netreba tlacit a to mal foliu (neviem co teda dostali novinari na testy) a ma slusnych 8"
4. sedadla - asi najvacsie sklamanie, maju nejake to bocne vedenie, ale drzia len v bedrach a su dost makke, moj lancer ma tak 2x lepsie sedadla a levorg 3x
5. hodne citlivy brzdovy pedal, stlacite brzdu o centimeter a auto flekuje
6. velmi dobre odhlucnene auto, dobry podvozok - ale skor komfortny ako sportovy
7. volant dost maly, mohol byt hrubsi, vseobecne je obrovsky rozdiel v elektrickych posilovacoch v.s hydraulika co mam v lancri (celkove riadenie v lancri je neporovnatelne lepsie - ostrejsie, poslusnejsie, presnejsie). Posed je dost nizko, co je fajn. Levorg ma zas preposilovane riadenie co je uplne zbytocne.
8. Ked som sa potom vratil do lancru mal som pocit ze som v lepsom aute ako je mondeo a to sa mi teda vobec nepaci - reakcie na plyn, riadenie a posed niekde uplne inde. V mondeu mam pocit viac ako pasazier nez sofer.
9. celkovy dojem z interieru horsi ako v levorgu, 8 repro hraje slusne, miesta je tam az vela, clovek nevie co s lavou nohou. Plasty su makke vacsinou ale neposobia nijak luxusne, na to ze to ma byt akoze Titanium X.
10. prevodovka manualna - slusna, ale lancer ma lepsiu
Buduci tyzden vo stvrtok mam zahovorenu skusobnu jazdu v cupre 290, na to som fakt zvedavy.
Keby nemal Levorg tu poondiatu CVTcku ale manual, tak uz mam jasno.
Co mi vadi v autach strednej triedy je urcity pocit oddelenia od auta, cele je to prisposobene na hltanie dialnicnych kilometrov v polospanku.
-
Nakoniec zistis že Lancer je uzasny a tazko ho nahradis cimkolvek.
-
No to je pravda. Dufam ze aspon ta cupra vo mne prebudi nejaku tu emociu.
-
Vozil som sa v TSI-ckovom Golfe, rovnako aj v Seate Leon ST... neviem, prisli mi tie auta take "sterilne"... Tah maju tie motory dobry, ale ten zvukovy prejav je taky nijaky podla mna... proste bez emocii... tvrde podvozky vcelku dost, hlavne na 18-19 diskoch, na nase cesty zdaleka nie to prave... aj ked zase na nemeckej dialnici sa napr. Golf citil celkom dobre...
Asistenti pruhov a podobne srandy ma len hnevali, lebo furt kafraju do riadenia a nie je to moc prijemne :) Sedacky sice maju dobre vedenie, ale pri vystupovani napr. na Leone si clovek vyrobi modrinu na zadnej strane stehna, take je tam cosi tvrde... asi som uz moc "skomfortnel" :)
Leon ma po cca 15000 km uplne rozheganu radiacu paku (manual), z toho som bol prekvapeny, Golf na tom bol o nieco lepsie. V Seate maaaalo miesta a to mam len 175cm, tak niekto 190+ sa tam podla mna ani nezmesti (mozno je to panoramatickou strechou, ktora ubera cca 4-5cm z priestoru nad hlavou), celkovo som mal stiesneny pocit...
Tolko moje postrehy, urcite som zvedavy co povies na tu Cupru...
-
Xaltotun pisal si ze Cupra sa Ti nepaci ;) ale vsak vyskusaj
tiez mi napadlo ze nakoniec zostanes pri svojom lanceri, ved co tomu autu chyba (a to pisem ako clovek ktory cervenu farbu az tak neoblubuje), mozno Ta chut na zmenu pri dnesnych autach prejde, lancer je vymierajuci druh...
P.S. zavidim Ti ten hydraulicky posilnovac riadenia, nie tie play-stationy, co mame my
-
No to je pravda. Dufam ze aspon ta cupra vo mne prebudi nejaku tu emociu.
Som presvedcený že neprebudi ;)
-
Ak sa orientujem v tvojej cenovej hladine tak by som sa ešte pozrel na Volvo V40......začína niekde od 22 000€ :) Tiež je to veľmi pekné autíčko :)
-
V40 som pozeral, ked to ma aj nejaky motor tak 27 je minimum + vybava (ma to dost nelogicke stupne vybavy - je tam trebarz koza, ale nie je tempomat a poriadne svetla, ani len denne svietenie). Volvo je drahe a male + drahy servis. Este ma celkom zaujala mazda 3 sedan 2,2d fullka ma to 8,0s na 100 a kombinovanu papierovu len 3,9.
-
No potom ešte zaujímavou voľbou MB A180/A200 :)
-
Chlape mne príde že vôbec nevieš čo chceš :D najprv dáš levorg = veľké kombi potom mondeo = stále veľké auto, no a zrazu maličkú cupru a k tomu mini mazdu 3 a ďalší drbne MB triedy A.
Podľa mňa ani nepredáš lancera a proste si ho necháš :D
-
Ja viem presne co chcem. Chcem auto co bude rychlejsie, lepsie a novsie ako lancer a aspon trochu pekne a prestizne. Keby Levorg nemal CVT bol by jasny a uz by som nehladal, ked uz nic ine mal som z neho super pocit ako z celku. Neriesim kombi/hatch/triedu atd. Najradsej by som bol keby Levorg predavali ako sedan s tym 170 konovym motorom (ergo novu imprezzu).
Moja cenova hladina je do 30. Z A classe/CLA ma zaujima len verzia A200 a ta stoji 28 bez vybavy.
Je ale pravda ze servis je 6 rokov gratis a v cene je havarijna a zakonna na tri roky.
-
Mercedes to tak má stále ale napr. u audi si nemusíš platiť tú ich poistku proste ti to odpočítajú ;) ak chceš rýchlejšie auto tak auto ktoré má z 0-100km/h za 8s je stále prd platné lebo aj tvoj lancer nie je oveľa pomalší. rozdiel nepocítiš. Ak by to bolo za 6s tak už sa dá hovoriť o rýchlom aute
-
Rozdiel 1,6 sekundy je vela, hovori to o celkovej dynamike auta. V podstate aj sekunda je dost. Ved ked si vsimnes najslabsia motorizacia od tych drahsich sa castokrat lisi 0-100 len o sekundu-dve, ale v konecneom dosledku je to velky rozdiel. Dalej je dolezite trebarz zrychlenie 80-130 a to uz slabsie motory zvyknu mat biednejsie.
-
Ja hovorím o rozdiele pri zrýchlení z 0-100 za 10s a 9s a nie pri zrýchlení za 2,5s a 3,5s. Len hovorím že ak chceš pocítiť reálne to zrýchlenie tak tá sekunda ti pri týchto autíčkach nič neukáže. Písal si totiž že chceš rýchlejšie auto no z 0-100 za 8s nie je nič extra. Myslel som že chceš niečo čo to dá aspoň za 6s
-
Prakticky ziadne auto do 30 tisic neda stovku za 6s okrem cupry, 6 sekund je uz magicka hranica. Ale cupra je tak dobre spravena ze dokaze dat rovnaky okruhovy cas ako auta co idu za 5s, dokonca porazila vsetky Evolutiony.
-
za 6s to da este Peugeot 308 GTi a ten je tiez do 30 tisic :)
-
ešte chvylu počkaj a v ČR si kúpiš nový Ford Focus RS a budeš mať 350 k štvorkolku ;-)
a bude z teba "mista drifta"
-
len je z cenovkou "trochu" cez tych 30 tisic
-
za 6s to da este Peugeot 308 GTi a ten je tiez do 30 tisic :)
Myslel som ze na tomto fore sa bavime o autach ;D
-
Prakticky ziadne auto do 30 tisic neda stovku za 6s okrem cupry, 6 sekund je uz magicka hranica. Ale cupra je tak dobre spravena ze dokaze dat rovnaky okruhovy cas ako auta co idu za 5s, dokonca porazila vsetky Evolutiony.
Okrem tohoto specialu Eva
FQ-440 MR – Engine rated 450 PS (330 kW; 440 hp) Released in 2014 as a special edition with only 49 units available. It was available in only the Frost White colour priced at £50,000.
-
Neviem, ale obycajna seriova cupra 280 konova s prednym nahonom nalozila na vsetkych okruhoch FQ400vke co je 400 konove auto s S-AWD. Neviem ci ta verzia FQ440 davala tebarz Nurburgring. Cupra v !kombiku! dala rovnaky cas ako audi RS4 7:58. Najrychlejsi cas aky tam kedy dal lancer bolo Evo IX a cas 8:11.
-
Na okruhu top gear dalo evo IX o sekundu horší čas ako lambo murcielago ;)
-
časy 0-60 mph
Leon Cupra 290 - 5,8 sec
Evo FQ-440 MR - 4,5 sec
to hovori myslim za vsetko
-
A ešte jeden poznatok najrýchlejšie auto s predným náhonom na Nurburgringu je civic type R s časom 7:50:63 ;)
-
Nejde len o tie casy, bmw M6 napr. ma 3,6s na 100 na na specifickom okruhu ho dokaze cupra porazit. Civic dal najlepsi cas z predokoliek na NS, ale ten ma 330 koni .)
-
Myslim ze by si si na to cvt zvykol. Chvilku by si povypekal na sportovom mode a potom ta to aj tak omrzi a sulkal by si sa v normalnom. Aj padla pod volantom su navykove. Na playstatione som radil iba tym aj ked bol k dispozicii manual. Cas na okruhu nepustil. Ak je urobena ta cvt tak ze ti dokaze podrzat otacky tak si myslim ze nieje co riesit. Na uzivanie jazdy je motokara motorka caterham alebo lotus
-
Tak jasne mas pravdu, ved hovorim stale je ten Levorg favorit. Hlavne sanca ze ti ukradnu subaru je skoro nulova.
Jazdu si uzijes aj v 15 rocnom civicu, nemusis mat hned caterham, nejde len o rychlost.
-
jasne ze nejde o rychlost ide o vahu :)
-
Napriek vsetkym nesympatiam ktore chovam voci koncernu musim uznat dve veci:
1. DSG prevodovka je lepsia ako automaty co ponuka konkurencia a to vratane napr. mercedesu
2. 1,4 TSI v 140/150 konovej verzii dava 200km/hod za 30 sekund! 170 konovy levorg ci 156 konovy mercedes A s 1,6turbom za vysse 40 sekund. Fordacky 1,5 ecoboost za 37 sekund. Skoro ziadne ine auto do 150 koni neda 200 do 40 sekund.
1,8TSI je tak rychly ze auto s nim sa da uz prakticky povazovat za hot hatch. 200 km/hod dava za smiesnych 23 sekund. Pre porovnanie cupra da 200 za 20 sekund.
Nehovoriac o tom ze tie TSI motory vedia jazdit vzhladom na vykon za par litrov nad diesel. Proste priznavam to nerad ale koncern v tomto vsetkym usiel. O nespolahlivosti TSI nemusite pisat. Beriem motory robene po roku 2015.
-
O ktorých spoľahlivosti zatiaľ nevieme ani prd...
-
Aký ma zmysel porovnávať zrýchlenie z 0-200km/h? Pre mňa osobne je rozdiel niekoľkých sekúnd z 0-200km/hod irelevantný. Sú to iba čísla a 200km/h myslím nebudeš chodiť. Viac by ma zaujímal subjektívny subjektívny pocit z akcelerácie motora, správanie sa auta a samozrejme aj výzor auta. Auto ktoré má 0-200km/hod. hoci aj za 10sek. ale sa mi nepáči, tak na neho ani nepozerám. A ak chcem nejaké "delo" so super zrýchlením, tak ten rozpočet bude niekde inde.
-
Vyznam to ma v celku dost velky (pre mna) 1,4 a 1,8 TSI su daleko pruznejsie ako cokolvek co ponuka konkurencia.
Dynamiku Levorgu zabija ta nestastna CVT prevodovka, manualny mod je tam na dve veci, kedze pokial si clovek radi padlami virtualne stupne tak auto je este o 25% pomalsie ako ked ide na auto mode.
Uznavam ze pre vacsinu ludi su toto irelevante veci, ale pre mna je sviznost auta prioritna, by som povedal ze este viac ako dizajn.
170 konovy Levorg ide dlhsie 150-200 ako 180 konovy leon 0-200. Ten rozdiel v dynamike je proste obrovsky.
-
Aký ma zmysel porovnávať zrýchlenie z 0-200km/h?
rovnaky ako cela tato diskusia = ziadny
-
ta dynamika aj v lanceri nie je uchvatna, ale clovek pozera na rozpocet. pokial ho mas na 30baby, stale by som siel do motorky. ale ide o to co clovek to jazdec.
-
No to je pravda. Dufam ze aspon ta cupra vo mne prebudi nejaku tu emociu.
Som presvedcený že neprebudi ;)
Prebudila, je to vynakajuce auto (ako na bezne jazdenie, tak aj na blbnutie), kazdemu odporucam si ho ist vyskusat, jedine co mu chyba, je trochu agresivnejsi dizajn.
-
cupra objednana, mitsu ostava v rodine
-
260-tka alebo 290-tka?
-
265 kombik manual, dojde v july
(http://i68.tinypic.com/34e72af.jpg)
-
Tak gratulujem :) ako pre mňa je to dizajnovo nezaujímavé auto ale to je pre mňa seat všeobecne no ten motor by som si skúsil.
-
No lancer je krajsi, ale mne sa za 6 rokov okukal. Je to ale vobec najrychlejsie seriove kombi, naklada sekundy aj RS6 avantu.
-
Audi RS6 má 560 koní.. to sa mi nechce veriť že ho dáva tento prdík :D
-
Lancer je krajší a za 6 rokov sa ti okukal... Som zvedavý za ako dlho sa ti okuká Seat keď dizajnovo ničím neupúta...
-
Audi RS6 má 560 koní.. to sa mi nechce veriť že ho dáva tento prdík :D
staci pouzit google http://refresher.sk/26217-Seat-Leon-Cupra-ST-je-najrychlejsie-kombi-na-Nurburgringu-porazilo-aj-M5-Touring-ci-RS6-Avant (http://refresher.sk/26217-Seat-Leon-Cupra-ST-je-najrychlejsie-kombi-na-Nurburgringu-porazilo-aj-M5-Touring-ci-RS6-Avant)
265 je ten isty motor co 280/290, kozmetickym chipom za 200€ mozes mat 300+ koni, keby ti 265 nestacilo, aj ked co s nimi boli na brzde, tak pod 280 nemala ziadna 265tka
Lancer ide otcovi, mozem sa na nom kedykolvek povozit keby ma velmi bolelo srdiecko, len uz ma to po cupre asi nebude moc bavit
-
Ma ta Cupra AWD?
-
Gratulujem. Som celkom zvedavy na spolahlivost po case ak sa sem zastavis
-
Tak prvu servisku maju az po dvoch rokoch a full zaruka je na 6 rokov, takze si celkom veria
-
mozes kusa rozpisat po 2 rokoch? s mojim malym najazdom 30t rocne tam akoze by som siel po 60tis km? na 1servisku menit olej?
len sa pytam no.
-
Prva prehliadka je po dvoch rokoch alebo 40 tisic km, podla toho, co je skor. Kto chce moze si dat vymenit prvy olej po 5-10 tisic km, ale vraj je to uplne zbytocne, ze sa tak vypusta z auta cisty, prakticky neposkvrneny olej.
-
40 tisíc na jeden olej ???????????? Ešte ak by išlo o nejaký "ECO" motor tak pochopím ale na tak výkonnom aute ? Neverím ???
-
Normálne mením olej po cca 15 000km pri zabehnutom aute. No a u Seatu prvá výmena po 40 000km??? Asi soudruzi od Seatu vymysleli asi niečo prevratné keď motoru neublíži výmena oleja až po 40 000km....
-
VW koncern už dávnejšie má interval 30 000 km alebo 2 roky
ale u športového auta u ktorého sa predpokladá vyššia záťaž... no čo ja viem...
samozrejme kvalita spracovania motorov je dnes niekde inde, aj ten olej niečo vydrží... tieto 1 ročné a 20 000 km považujem tiež skôr za biznis ako nutnosť...
v malotraktore čo mám... som dal raz čo mi zostalo z auta Castrol Magnatec 5W-30 a je tam už 5 rokov a stále vyzerá ako nový, čistý... a to tam ani nie je žiadny filter nič...
-
uz vidim, ze natom nebudes jazdit jak dedko...cize vytacanie a 150km/h+...
ak tam nechas olej 40tis km tak sa ti naozaj za 6r neokuka :)
-
Myslim ze nahliadnutie do manualu auta hned objasni ze to je interval ked auto stoji v garazi. Potom tam je aj kolonka zvysena zataz co znamena bezna premavka a to uz budu ine cisla
-
http://moje.auto.cz/Aischylos/lev.html (http://moje.auto.cz/Aischylos/lev.html)
-
Mna ta CVTcka odradila uplne a taktiez aj nulove financovanie. Levorg ma sice perfektny podvozok, ale vdaka tej prevodovke vobec nie je sportovy a 170 koni sa strati v mixery na orechy zvanom CVT + co ma stve, ze keby mal poctivy manual, tak je o 2000€ lacnejsi. Az budem jednou nohou na geriatrii, alebo mi aspon skonci druha puberta, potom mozno budem uvazovat o niecom ako je CVT.
-
Idea do toho mondea ci?
-
asi nie ked mu dojde v juli Seat ;)
-
Tak jak hovori vlad, uz som objednal cupru.
-
Omg ja blbec :D este som pisal ze pri 40k vymene oleja sa ti ani neznudi a nasledne napisem ci si objednal mondeo...
Skrat :D
-
Tak do akehokolvek auta ked som sadol a vratil sa potom do lancru mal som pocit ze lancer je porovnatelny alebo lepsi, u cupry to bolo naopak a to ma presvedcilo.
A este jeden vseobecny poznatok: Neist dnes do turbomotora od 1,4 vyssie je blbost, taha to, nezere to, ma to 250 Nm prakticky od volnobeznych otacok - treba skusit.
-
ahojte... zaregistroval som sa len z toho dovodu, lebo aktualne zhanam nove ci zanovne auto... a velmo moc som poskuloval po lanceri, povodne po jazdenkach (no je ich ako safranu) no i po novych, ale ked som si spocital 2+2 tak mi vyslo jedine a to, ze mitsubishi na lancera spachal atentat tou hnusnou 1.6 kubaturou!!!
uz len to meno "lancer" by v ludoch co sa aspon trocha vyznaju do aut malo evokovat nieco sportove co o 1.6 86kw sragotke sa povedat teda rozhodne neda..
niekde som tu cital, vraj ho ludia beru preto, lebo ma nizku cenu... no to je snad vtip?! natu uuubohu vybavu 1.6 je aj zakladna cena 13500 set sakra vela!!! ..v porovnani s konkurenciou!!! jedine co lanceru ostalo je este ako taky dizajn... tot vse... zial...
dokonca som si aj povedal, ze vem to cert 1.6 bude mat aspon lepsiu spotrebu.. a sak vybavu si dokupim... haha no to som si len myslel.. listujem listujem katalok a nakonec zistim, ze ani len trapny TEMPOMAT co uz ma pomaly aj posledna fabia sa ani len dokupit neda!!! ved toto je tragedia!!! a mam taky dojem ze asi aj konec lancera!!!
zrovna teraz som studoval kia stranku... (tak to neberte ako reklamu) taka ceeeda cca 14000 euro vybava o ktorej sa lanceru uz zial moze len snivat dokonca i vykon ma vacsi s rovnakim motorom... to uz co je?! :o ??? ::) :P :-[ :-\ :'(
-
Tak si kúp ceed a nevylievaj si tu svoje boľavé srdiečko ;)
-
Tak zial peto ma pravdu z legendarneho auta nam tu uz ostala len zastarala socka, ktoru naviac poskodil aj facelift ked domrvili dizajn. Ma jedinu obrovsku vyhodu oproti konkurencii a to je viacprvkova zadna naprava. Okrem toho je lancer jedine auto v triede co nema pozdlzne nastavitelny volant.
Zas na druhej strane za 13 ani 14 tisic sa poriadne auto kupit neda, ked chces solidne auto so solidnym motorom chce to 20+.
-
ahojte... zaregistroval som sa len z toho dovodu, lebo aktualne zhanam nove ci zanovne auto
ved toto je tragedia!!! a mam taky dojem ze asi aj konec lancera!!!
a co mala byt tvoja otazka???? ked sa ti nepaci kup si fabiu 1.0 TSI a budes spokojny. Alebo si si myslel ze za 14000 kupis EVO?
-
tmepomat sa da dakoupit v CR, vyhrievane sedadla ti urobi hociaky garazista, zadne senzory to iste. ale mas recht preplacaj to v inych znackach. sak aj elektrony je super vybavaa to ze to cloveku nesluzi je len druhorade,hlavne ze sa pochvali susedom.
mne osobne kruto chyba dynamika a odpich, predsa len je to starsi motor ale vsadil som na spolahlivost a velkost, za tu cenu co som to kupil nove 11tis v CR som nic lepsie nevidel. aj teraz by som za tu cenu nic lepsie nekupil,
ps tempomat v CR montuju za 500e.
-
Ano, za taku cenu je to dobre, priestranne a spolahlive auto.
-
Tak si kúp ceed a nevylievaj si tu svoje boľavé srdiečko ;)
sorry ale dost ma to vytocilo... z nadherneho sportovo ladeneho auta spravit toto vybava takmer ziadna a za tie love, no velke sklamanie premna a potom sa este cuduju ze im nejdu predaje, no bodajkby aj isli.. ludia su sice blby ale zjavne az tak nie...
ahojte... zaregistroval som sa len z toho dovodu, lebo aktualne zhanam nove ci zanovne auto
ved toto je tragedia!!! a mam taky dojem ze asi aj konec lancera!!!
a co mala byt tvoja otazka???? ked sa ti nepaci kup si fabiu 1.0 TSI a budes spokojny. Alebo si si myslel ze za 14000 kupis EVO?
nic, len som sa potreboval vyrozpravat... ??? a nie nemyslel som si ze za 14tisic kupim EVO ale ked to clovek porovna s konkurenciou tak kupa noveho lanceru je asi nemyslitelna... zial... :'(
a nie ani ziadnu TSI FSI a podobne hovadiny neplanujem kupovat... len klasicku atmosferu... 8)
-
tmepomat sa da dakoupit v CR, vyhrievane sedadla ti urobi hociaky garazista, zadne senzory to iste. ale mas recht preplacaj to v inych znackach. sak aj elektrony je super vybavaa to ze to cloveku nesluzi je len druhorade,hlavne ze sa pochvali susedom.
mne osobne kruto chyba dynamika a odpich, predsa len je to starsi motor ale vsadil som na spolahlivost a velkost, za tu cenu co som to kupil nove 11tis v CR som nic lepsie nevidel. aj teraz by som za tu cenu nic lepsie nekupil,
ps tempomat v CR montuju za 500e.
no u lanceru to "preplatis" a vybavu nemas... ;D
-
Lancer nie je športové auto.. Lancer evolution je športové auto. Kedysi keď sa vyrábalo viac výbav tak bol plán urobiť z toho auta niečo ako "limuzínu" no tie drahé výbavy sa neujali. Takisto sa neujali ani dieslové motory.
-
Tak este euro4 1,8cka bola celkom fajn a podvozok, brzdy a riadenie radilo auto medzi to sportovejsie co sa dalo kupit, vzhlad ani nehovorim. Dnes kupis za 15 tisic auta co maju stovku za 8 sekund.
-
a nie ani ziadnu TSI FSI a podobne hovadiny neplanujem kupovat... len klasicku atmosferu... 8)
[/quote]
tak to chcem potom vidiet ako kupis nieco nove do 13500 v atmosfere a bude to sportove ;D si ma zas pobavil
-
Pre mňa je tiež nepochopitelne, prečo do súčasneho lanceru invite nemontuju z vyroby tempomat s ovladaním na volante.Ked to ide do ASX-ka pri rovnakom motore (1,6) a vybave invite..hold blbá firemná strategia.Ono je síce pekne, že niekde v čechách ti tempomat namontuju,ale kde v čechách? na morave,v stredných čechách,západných...? chce to človek zo zapadneho SK,stredneho,východneho?Tie otázky asi preto,lebo k tým tkzv. 500e si treba pripočítať náklady na PHM podla toho ako daleko je to od bydliska človeka.Dalej spoplatnenia ciest,dialnic,ak nechce ist dotyčný po okreskách atd.Nehovoriac o čase,ktorý si na to musí ten človek vyčleniť.(najpravdepodobnejšie den,dva dovolenky). Dalej by bolo dobre vedieť ako sa ten dorábaný tempomat ovláda.Ak na volante, ako u starších 1,8-čkových invitoch tak OK,ale ak su to nejake dorobky páčok pod volantom,tak dakujem neprosím.Mal som na niekolkych autach tu možnosť vyskúšať tempomat "páčkový",ale oproti nášmu na volante je to podstatne nekomfortnejšie.Neviem či by som si zvykol na ine ovladanie tempomatu,kedže využívam počas jazdy tempomat velmi aktivne,či už na dialniciach alebo prejazdom obcí.
-
Ten tempomat ti dorobia presne tak ako origo v mitsu :) je pekne na volante len ževraj nevedia pripojiť kontrolku cruise pri budikoch tak to riesa led diodov nikde na volante.
-
lenze na inform asi packa len :(
v USa som jazdil tempomatom styl zapol som a siel a neriesil som dalej, sem tam som si skusal pridat ubrat ale prestalo ma to bavit s packami a gombikmi a tak som len dal rychlost a kukal prirodu a spinky v plavkach
-
tak to chcem potom vidiet ako kupis nieco nove do 13500 v atmosfere a bude to sportove ;D si ma zas pobavil
ja neviem... ty to fakt nechapes alebo to proste nechces pochopit???
ja nehladam zavodny special a moj limit nieje 13500... a vobec, nejde o nic z toho...
ide oto, ze tie 1.6 maju slabucky vykon su takmer bez vybavy ktora sa neda ani len dokupit!!! a zato chcu looove ako konkurencia za porovnatelny ci silnejsi motor s daleko vacsou vybavou, ktoru ked aj nema tak sa da DOKUPIT snad v kazdej automobilke, len u mitsubishi to jaksik nieje mozne..!!!
ps.: moj strop je 15 tisic ak uz to musis vediet...
toto auto sledujem uz od konca minuleho roka.. to este bola v ponuke i 1.8 ked som sa bol nato informovat, bolo mi oznamene, ze 1.8 uz niesu ani nebudu ze su len 1.6 to bolo prve sklamanie tak som sa s tym jaksik zmieril a odisiel domov premyslat..
vies poviem ti pravdu, mam 27 doteraz som nikdy nove auto nekupoval a na tych starych som nikdy ziaden tempomat nemal, i ked som chcel, preto som si povedal ze ak raz kupim nove auto tak tempomat bude podmienka! ...tak si vies asi predstavit to ked som si teda isiel znova ocekovat tu 1.6 kde som sa dockal 2. sklamania ked mi oznamil ze sa neda ani len dokupit..
-
A ktora konkurencia ma silnejsi motor za provnatelnu cenu? Corolla? Mazda 3? Obe auta su drahsie. Alebo tymi silnejsimi motormi myslis rozne 1,0 alebo 1,2 nadupane turbom? Dakujem neprosim.
-
priklad som uz daval, nechcem sa opakovat a robit reklamu.. citaj vyssie... to lentak na priklad.. a ked trocha pohladas, najdes i dalsie.. a nie ziadne TSI FSI a podobne hovadiny to niesu ale klasika atmosfera...
a znova sa opakujem, (uz ma to prestava bavit) tu nejde len o motor ale aj vybavu, ktoru ked aj nejake auto nema tak snad vsade sa ta dokupit!
ide mi len oto, ze ked uz silou mocou chceli zlikvidovat motor 1.8 a nahradit ho 1.6 , tak mohli ponechat aspon vybavu... a nie ze sa neda ani len priplatit... to ma natom rozculuje najviac..
-
Ak ide o výbavu, niekedy boli dodávané stupne Inform, Invite, Intense, Instyle - objednať doplnkovú výbavu nie je možné (to platí všeobecne skoro u všetkých japonských výrobcoch, alespoň vyrobené v Japonsku). Rovnako pri modernizácii jestvujúcich modeloch sú japonci
divní konzervatívni. Napr. v Európe CC kazety do magnetofónov už bol problém kúpiť, v japonských autách do jestvujúcich áut ešte stále montovali autorádiá s kazetovým magnetofónom.
Spomínaný ASX je podstatne novší model, má tempomat, 1,6-kový Lancer práve pre túto tvrdohlavosť tempomat z výroby nikdy nebude mať.
Terajšia výbava na tú cenu je dobrá, možno napr. porovnať s rovnako veľkou Škodovkou - Octaviou. Najlacnejšia verzia Active 110k (1,2 TSI :P) je nad 16 tis. €, menší Rapid Ambition (110k, má mech. klímu) 14,5 tis. €. Ak by pri dovoze by sme nemuseli platiť európske ochranné clo, by bol rozdiel ešte vyšší.
Čo sa týka výkonu, na auto, ktoré sa volá športsedan, príp. športback, je naozaj nízky. Moderný novovyvinutý atmosférický motor 1,6 litrov už má napr. 132k ako v novom Kia Sportage.
Žiaľ, v Európe boli (či sú) preferované dieselové a malé turbomotory, ponuka atmosférických motorov je malý.
-
pocuvaj peto166 ty si asi fakt mimo okrem toho ze si tu ziadnu "konkurenciu" nespomenul, tak jediny kto ma vykonnejsi atmosfericky motor ako lancer 1.6 86kW je ceed 1.6Gdi 99kW za 14190,- alebo auris 1,6 97kW Valvematic 16 990 € + 300€ za tempomat a tu ta tvoja konkurencia konci. Takze auris sa ti uz akosi nezmesti do rozpoctu.
takze mas dve moznosti bud chces novy lancer a das si tempomat dorobit alebo nechces a kupis si tu tvoju konkurenciu.
pripadne kupis jazdenku 1.8 - mozno ti preda Xaltotun svoje vo full vybave, pisal ze ma ponuku okolo 11 tisic, pripadne sa pozri na autobazar.eu a tam ich tiez par najdes
PS: ak sa potrebujes vyrozpravat chod radsej na SME-čko
-
Čo sa týka výkonu, na auto, ktoré sa volá športsedan, príp. športback, je naozaj nízky. Moderný novovyvinutý atmosférický motor 1,6 litrov už má napr. 132k ako v novom Kia Sportage.
ceed ma 1.6 vyladenu na 135 koni a nemyslim si ze tych 18 koni spravi s tym autom zazraky. pre porovnanie pri 4500 otackach maju obidva motory cca rovnaky výkon - 100 koni. Maximum 135 k dostanes pri 6300 otackach. Ako casto tocis motor cez 6000 ?
a naviac porovnavat motor ktory bol v podstate vyvinuty pred 8 rokmi asi nema vyznam. Hold mitsu momentalne s nicim novym nepride a musime sa s tym zmierit
-
Moje ide otcovi ked mi pride cupra (do konca maja vraj bude)
Inak za 15 by som bral novu astru 1,4turbo 150 koni (8 sekund na 100), vo vybave enjoy uz ma tempomat a v podstate vsetko potrebne. Jazdil som v tom aute, je velmi svizne za svoju cenu a zerie +/- 6 litrov, ma moderny interier a konektivitu, celkove kvalitne spracovanie, slusne odhlucnenie.
-
ale on chce atmosferu :D
-
Tak to 1,4turbo ide podstatne lepsie ako dvojlitrove atmosfery a s polovicnou spotrebou. On si mysli ze chce atmosferu, lebo este nevyskusal 150 konovy turbomotor.
-
Mozem potvrdit ze nova Astra s 1.4 Turbo benzinom je slusna. Jazdil som na nej vcera cely den (BA-Praha a s5) Tej dynamike moze vdacit aj znacnemu odlahceniu auta vzhladom na predchadzajucu generaciu... Priestorovo je to mensie ako Lancer, ale napr. sa da na monitor v aute "premietat" obsah telefonu (Android), t.j. napr. navigacia ide priamo z mobilu ako aj hudba atd... slusne.
Otazka je spolahlivost tychto motorov, ale tu ukaze az cas :)
Osobne mi trochu vadil zvuk motora - rovnaky ako VW TFSI, taky nemastny, neslany, ale co sa tyka zatahu, citit ho slusne :)
-
Ja som mal na tej astre skusobnu jazdu a ked som potom sadol nazad do lancru ktory ma temer zhodny pomer vykon/hmotnost tak som si uvedomil o kolko lenivejsi je atmosfericky aj ked 143 konovy lancer voci tej astre. A hlavne na to aby lancer isiel tak 4000+ otacok musi mat co samozrejme ide rapidne do spotreby, ta astra lieta v 2000 otackach tak, ze ani nema zmysel sliapat viac na plyn.
No a hlavne absencia 6.prevodoveho stupna ked 5. je urobeny tak, ze clovek ma 2000 otacok uz pri 60 km/hod a pri dialnicnej rychlosti toci 4000 otacok a ukazovatel benzinu vam doslova pada pred ocami, tak to uz tiez neprosim.
A ano napr. ten full link/mirror link - premietanie telefonu na obrazovku je presne to o com hovorim, v roku 2016 je to nieco co v aute ma byt, spolu s takou banalitou ako je USB.
-
nuz preto je mitsubishi "polomrtva" znacka lebo nevedia / nechcu prist s nicim novym. Pomaly 10 rokov predavat 1 model bez zasadnej zmeny je smutne
-
Chlapci ste trošku na omyle :D Mitsu nie je polomŕtva značka.. Až príliš sa sústredíte na jeden model teda Lancer. Pre mitsu je lancer len taká "bokovka" to ča sa reálne predáva sú ASX, Outlander, Pajero a L200. A tieto autá im reálne niečo aj zarobia.
-
no to je dost uzka ponuka vozidiel v porovnani s konkurenciou. A samozrejme ze Lancer nemoze robit ziadnu podstatnu cast predajov pri tak "zastaralej" technike a minimalnej vybave.
a Outlander asi na Slovensku tiez uz nebude ziaden predajny HIT
-
Tak mitsu na Ázijskom trhu má širšiu ponuku vozidiel ale tie by si nechcel ani zadarmo :D
-
este ze nie sme na azijskom trhu, tie male kocky su fakt vhodne len pre japoncov :D
ale cudujem sa ze sem neposlu napr. MIRAGE / SPACE STAR kedze malym autam sa celkom dari
-
Space star mal Noro v KE v Tridiame :D
-
Tak v Tridiame maju vselico co inde nemaju :) ale v oficialnom cenniku nieje, zatial som ho videl len v AT, DE, CH tak mozno casom dorazi aj sem
-
Treba si uvedomiť, že Európa nie je pre Mitsubishi najdôležitejší trh...
-
tak podla ich ponuky modelov je pre nich dolezite asi len Japonsko, pripadne Azia a aj tak si nemyslim ze by s tymi malymi krabicami eK WAGON / CUSTOM / SPACE / SPACE CUSTOM / MINICAB-MiEV uspeli niekde na zapade
-
By ste sa cudovali kolko lancerov 9g jazdi aj na tak malom ostrove ako je mauricius :)
-
Mitsubishi ma v Indickom oceane ovela lepsie "pokrytie" ako v Europe. Trebarz v takej australii sa predava vela lancrov aj so silnejsimi motormi a aj tuningove firmy tam maju co tunia hlavne japonske auta. Ale zas aj u nas v KE je vela lancrov, denne vidim na kazdom kroku nejaky.
-
Presne ako hovorí Čičo: Mitsubishi sa nezameriava na Európanov. A prečo ? Lebo Náš starý kontinent je proste až chorobne natlačený Dieslom ktorý je tak obľúbený a presadzovaný že u nás je zbytočné tlačiť na trh výkonnejšie benzínové motory >:( Napr. v takých spojených štátoch máte Lancera na výber vo výbavách ES/SE/SEL/GT a to ešte aj na výber z pohonom 4x4 a s motormi budto 2.0 alebo 2.4 a potom pre fajnšmekrov je na ponuke ešte Lancer Evolution ktorý je vo výbavách GSR/MR/FE :) Proste sme slabý trh kde sa všetci blbci naháňajú za tými troma magickými písmenami "TDi" :D
-
Tak vies, je rozdiel ci ti auto zere 6 litrov na dialnici alebo 10, ked niekto vela najazdi tak jedine turbodiesel. Lancer 2,4i s vybavou by bol u nas taky drahy, ze by to skoro nikto nekupil a aj kvoli spotrebe. V USA stoji benzin polovicu.
-
Tak vies, je rozdiel ci ti auto zere 6 litrov na dialnici alebo 10, ked niekto vela najazdi tak jedine turbodiesel. Lancer 2,4i s vybavou by bol u nas taky drahy, ze by to skoro nikto nekupil a aj kvoli spotrebe. V USA stoji benzin polovicu.
"Keď niekto veľa najazdí"............to je ale strašne subjektívne napr ja najazdím v priemere okolo 1500km mesačne ale do dieslu by som nešiel :) A ako hovoríš u nás by 2.4i nikto nekúpil HLAVNE kvôli spotrebe lebo to sa v celej EU presadzuje :) Ved mám kolegu ktorý dochádza do práce 3km a má diesel :D Len aby "ušetril" čo je vonkoncom aj tak blbosť lebo priemernú spotrebu má na cca 7L/100km plus ten servis čo do toho napchal :D Jeho posledná investícia ho začala konvertovať na to aby šiel do benzínu čo mi pred dvoma rokmi ešte tvrdil že nikdy by do benzínu nešiel :)
Čo sa týka cien benzínu v USA tak poprvé USA patria medzi ropné veľmoci a podruhé v USA máš na výber medzi Regular/Midgrade/Premium benzínom a ich oktánové čísla sú 87/89/91 (vyššie oktánové čísla sú len málokde a aj to ich cena je o dosť vyššia) čo má tiež svoj vplyv na cenu ale aj ich autá sú na tom ináč ako naše ;)
-
Nie je oktánové číslo ako oktánové číslo...
-
Nie je oktánové číslo ako oktánové číslo...
No ved jasné ved napr. merania z 6/2015:
OKTAN, a.s., Slavkovská 9, 060 42 Kežmarok
Čerpacia stanica: OKTAN Brezno
Druh paliva: BA Super 95
Počet nedodržaných parametrov: 1
Parameter:
- oktánové číslo motorovou metódou: 84,4
:D
-
Myslel som niečo iné, ale nevadí...
-
k tomu oktanovemu cislu EU vs USA (v anglictine): https://www.youtube.com/watch?v=zf-OYXlhJis (https://www.youtube.com/watch?v=zf-OYXlhJis)
-
Ja mám zase niečo iné: https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI (https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI)