Autor Téma: Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?  (Prečítané 70684 krát)

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« kedy: September 23, 2013, 09:43:49 dopoludnia »
Aktuálne prebehla Frankfurtská motor show a Mitsubishi snad ako jedina znacka nepredviedlo novinku, ani len nejaky turbo motor, proste nic
Ze vraj novy lancer planovany na 2014 ani nebude a namiesto toho ma prijst novy Galant, no uprimne hnusnejsie auto som davno nevidel, ved to je dizajn jak z pred 20 rokov


je to hnus velebnosti, je mi z toho ako fandovi znacky smutno

lancerman

  • Hosť
Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #1 kedy: September 23, 2013, 10:22:35 dopoludnia »
Miško maš stare foto.
Chysta sa toho viac ako dosť.
Počkaj si na TOKIO (doma je doma)
Galant, Lancer, Pajero sport, Space Star, VAN (v Japonsku je to Delica D5) a nova L200 NEW OUTLANDER a new ASX

showroom bude naprataný, ale postupne 8)
« Posledná zmena: September 23, 2013, 10:24:33 dopoludnia od lancerman »

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #2 kedy: September 23, 2013, 11:09:10 dopoludnia »
No nechajme sa prekvapiť......ale celkovo keď sa tak človek zamyslí tak Mitsubishi nepatrí medzi inovatívne značky...troška života,flexibility a fantázie by im nezaškodilo...

Cyanide_Power

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #3 kedy: September 23, 2013, 02:27:57 popoludní »
Ja myslím že Japonci sa zobúdzajú a prinášaju k stolu to, čo iný ani nevideli. GT-R(Nissan), Brz/86 (Subaru/Toyota), Nova WRX STi (Subaru)... Dúfam, že Mitsubishi prinesie niečo revolučné do 4 rokov :). Predsalen automobilka u nich nieje ich hlavná divízia...

Cross

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #4 kedy: September 24, 2013, 08:50:59 dopoludnia »
Ja som postrehol tak isto nejaké zmeny no všetko je postupne. Ostatné automobilky podľa môjho názoru urobia jednu vec a potom ju kopírujú vo všetkých modeloch, Mitsu ako aj Subaru si dajú záležať na každom svojom modely. Môj názor. A k tej fotke mi nedá sa nevyjadriť. Možnože dizajn je spred 20 rokov, no vtedy mali ešte autá svoju dušu, svoje pekné tvary. Dnes je to skôr o nadupaní auta elektronikou, agresívne tvary, ktoré sa len kopírujú a nič nové to nie je a o tom, kto dokáže vyrobiť také auto, ktoré sa pokazí tesne po záruke, náhradné diely sa nedajú opraviť, len vymeniť a je to len smutné, že to ide len o biznis a veľké peniaze. Ja v mojom Galante (r.v. 1997) mám ešte plnú kopu vecí s japonskými znakmi a pod tým je v angličtine made in japan. Čiže všetko je originál a drží to do dnes! Autá by sa mali vyrábať pre potešenie a výdrž, nie pre servis a nervy majiteľov, ktorí ani cez zahraničné fóra nevedia prísť na to, čo sa vlastne z ich miláčikom stalo...

Čičo

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #5 kedy: September 29, 2013, 08:28:27 popoludní »
1. autá nie sú hlavným výrobným artiklom koncernu a
2. je Európa len taký doplnok k oveľa väčším = dôležitejším trhom
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Yugi00

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #6 kedy: September 30, 2013, 11:15:12 dopoludnia »
1. autá nie sú hlavným výrobným artiklom koncernu a
2. je Európa len taký doplnok k oveľa väčším = dôležitejším trhom
jj presne tak. Aj ked sice z velkej casti na vine je EU a hlavne Nemecko co urcuje ake auta sa smu dovazat. Kebyze v EU boli Lancre ktore su v USA (motory 2.0 alebo 2.4) tak by velmi konkurovali prave Nemcom ako VW, audinam alebo aj Mercedesom C triedy ak nie aj vyssie a tym padom by boli tieto znacky v EU mierne stratove.

sajmon

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #7 kedy: September 30, 2013, 12:06:18 popoludní »
nikto neurcuje AKE auta sa smu dovazat, existuju kvoty na celkove mnozstva emisii z predanych aut a preto si ich mitsu radsej "setri" na predaj velkoobjemovych pajer a uzitkovych aut, to je aj dovod dlheho vahania s nastupcom eva .. ak by chcelo mitsubishi konkurovat nemcom, tak by museli primarne ponukat rozumnejsiu paletu sadzometov aby zaujali bezneho spotrebitela .. par nadsencov ktori by sli do benzinu nieje statisticky zaujimavych
pozor, ja som fanusikom znacky, ale zase treba vidiet veci realisticky nie zaslepene ..

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #8 kedy: September 30, 2013, 02:20:45 popoludní »
Servus.úplne súhlásím s vyjadrením ktoré presne trafil ...sajmon.....

lancerman

  • Hosť
Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #9 kedy: September 30, 2013, 04:38:13 popoludní »
predaj velkoobjemovych pajer a uzitkovych aut už nie e pre Mitsu zaujimavých.  ;)
Priam naopak najviac penazi investuje do ekologickych aut.
Dokonca ani Evo už nieje pre nich zaujimave.
Vid priklad I-miev, Outlander PHMEV... a v Japonsku omnoho viac.
Mitsu ma dost modelov, ale v Azii

Velkým problemom je že Europa a ani Amerika niesu zaujimavé trhy a už vobec nie tieto sproste Euro normy, ktore okolite kontinenty nezaujimaju.
Mitsu je jednickou v Rusku a okoli.

A hlavne. Vyroba a predaj aut je iba okrajova zalezitost pre Mitsubishi Corporation a vobec nie stratova
« Posledná zmena: September 30, 2013, 04:39:59 popoludní od lancerman »

sajmon

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #10 kedy: Október 01, 2013, 08:14:31 dopoludnia »
To ze je Europa nezaujimavy a presyteny trh je fakt ktory podtrhuju statistiky klesajucich predajov za posledne 4 roky (pracujem v automotive u T1 suppliera)
Amerika na druhej strane stale zaujimavy trh je, ale Mitsu je tam tragicke, okrem Eva nemaju zaujimavy model, predavaju hrstky Outlanderov a ASX (RVR)
Podla mna by v Europe vedeli zaujat prave azijskymi modelmi, otazkou je preco nema ziaden JP vyrobca tendenciu ich predavat mimo azie, ci ide o tak rozsiahle rozdiely v legislativnych poziadavkach, alebo za tym stoji nazor nejakeho obchodneho oddelenia ze by nebol zaujem ...

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #11 kedy: Október 03, 2013, 12:01:18 popoludní »
1. autá nie sú hlavným výrobným artiklom koncernu a
2. je Európa len taký doplnok k oveľa väčším = dôležitejším trhom
jj presne tak. Aj ked sice z velkej casti na vine je EU a hlavne Nemecko co urcuje ake auta sa smu dovazat. Kebyze v EU boli Lancre ktore su v USA (motory 2.0 alebo 2.4) tak by velmi konkurovali prave Nemcom ako VW, audinam alebo aj Mercedesom C triedy ak nie aj vyssie a tym padom by boli tieto znacky v EU mierne stratove.

stare 2,0 a 2,4 ktore zeru aj travu pri ceste nemaju najmensiu sancu konkurovat VW, a vlastne ani nicomu novemu z EU, znamy ma noveho leona 1,8TSI ma za 7s stovku a jazdi za 7 litrov v meste. 1,2TSI ma rovnaku dynamiku ako 1,8mivec euro5 a jazdi s polovicnou spotrebou a taha od 1500 otacok. Jedine schopne atmo motory momentalne na trhu su skyactiv od mazdy.

Čičo

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #12 kedy: Október 03, 2013, 07:43:00 popoludní »
Nech sa známy ozve keď sa mu ten slávny TSI pototo...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #13 kedy: Október 03, 2013, 09:49:36 popoludní »
to uz davno neplati ze by sa sypali, su to vychytane motory aj tie neslavne 1,2 a hlavne on to nekupoval na 10 rokov takze mu je jedno kolko to vydrzi

Yugi00

Re:Úvaha.. mitsubishi mŕtva značka?
« Odpoveď #14 kedy: Október 08, 2013, 02:33:28 popoludní »
Novinky co zverejnia na TokYO Motor Show #43

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) will unveil three world premiere concept cars at the 43rd Tokyo Motor Show 2013*1. Incorporating a new design identity that symbolizes the sense of security and functionality of an SUV, the three models highlight @earth TECHNOLOGY, MMC's next-generation advanced technologies that embody the concepts of environmental responsibility, driving pleasure, and toughness & safety.

The first of the three concepts, the MITSUBISHI Concept GC-PHEV*2 is a next-generation full-size SUV that uses a high output PHEV (plug-in hybrid electric vehicle) system. The MITSUBISHI Concept GC-PHEV offers both dynamic drivability of an SUV and class-leading environmental performance. MMC's S-AWC (Super All Wheel Control) integrated vehicle dynamic control system delivers superior handling, stability as well as the all-terrain capability an SUV offers. The MITSUBISHI Concept GC-PHEV is a "connected car" that also offers next-generation preventive safety technology and driver support technology through wireless connectivity.

The MITSUBISHI Concept XR-PHEV*3 is a next-generation compact SUV loaded with a lightweight and highly efficient PHEV system with dramatically enhanced environmental performance. The MITSUBISHI Concept XR-PHEV offers nimble drivability and a body style resembling a sport coupe.

The MITSUBISHI Concept AR*4 is a next-generation compact MPV (multi-purpose vehicle) that offers both the mobility of an SUV and the occupant space of an MPV. The latest fuel efficiency technologies adopted in the MITSUBISHI Concept AR include the use of a downsized direct-injection turbocharged engine. The MITSUBISHI Concept AR provides a relaxing space for occupants through its enveloping interior design and a range of seat arrangements that provide comfort for all passengers.