Mitsubishi Club SK
Poradňa => Outlander => Téma založená: miguel81 Júl 12, 2019, 08:44:46 dopoludnia
-
Zdravím, začala mi svietiť kontrolka " skontroluj úroveň hladiny oleja v motore. Má s tým niekto skúsenosť ? Mám ešte taký pocit že mi aj začala pribúdať nafta do oleja - má to niečo spoločné ??? ( niečo som už čítal o tomto hlásení, ale už sa k tomu nemôžem dopátrať ) Je to motor 2,2 DI-D MIVEC.
-
DPF filter mal vela regeneracii. To ti zodvihlo hladinu oleja, alebo odpustit z olaje alebo kompletne vymeniť olej.
-
Ten olej už nie je olej, ale riedka brečka olejonafta, takže žiadne odpúšťanie, ale výmena! A samozrejme riešiť príčinu.
-
Olej som vymenil cca mesiac dozadu, na mierke bolo pod hornou ryskou a hlásenie stále ukazovalo. Odvtedy " oleja " pribudlo. Treba to hlásenie vymazať, či by malo zmiznúť samo ? ( keď bude olej v norme )
-
Je to kontrolka hladiny...
-
Pokazeny baruskop
-
Píše určite hladinu oleja v motore, ale najhoršie je že na motore ( resp. olejovej vani ) žiadny snímač hladiny nie je. Riešil som to už aj s origo servisom. Tam mi len potvrdil že na mojom aute sa snímač hladiny oleja nenachádza a riešiť to cez diagnostiku.
-
Boze, mal si vela oleja a po vymene sa neresetoval. Zajdi do origo servisu na reset cez tester a budes mat po probleme...
-
miguel81 ako si s tym dopadol, vyriesil si to?mam ten isty problem
-
Sorry že tak neskoro, ja som od vtedy na fóre nebol. Vyriešil som to asi tak že som bol v servise kde mi to vyresetovali a bol pokoj, az do minulého tyždna, kedy mi znovu zasvietilo CHECK ENGINE OIL LEVEL. Hneď som sa objednal do servisu a hlásenie medzi tým prestalo hlasit. V servise som bol akurát včera a ako som si myslel, tak samozrejme na nič neprišli, akurát mi chceli vymeniť olej, ze podla riadiacej jednotky je znehodnotený - do teraz mi to nejde do hlavy ako na to ten počítač prišiel, keď oleja vôbec nepribudlo a ani nemá nabehané kilometre na výmenu.
-
Že by napr. podľa počtu studených štartov, počtu krátkych jázd a pod.? To by ale podľa mňa malo písať niečo ohľadom výmeny či servisu a nie hladiny.
-
Nie som vyučený automechanik, ale podla mňa studeným štartom a krátkymi trasami sa len tak olej neznehodnotí - ak to nie je pravda tak ma opravte. Jedine že by začala do oleja pribúdať nafta z dôvodu viac po sebe ( neviem koľko by ich muselo byť ) neúspešných regenerácií DPF filtra. Mne momentálne nepribudlo nič od poslednej výmeny, olej je stále medzi +- na ryske. A do výmeny je ešte pár tisíc km.
-
Prečo je asi tak v každom návode k aute napísaný interval výmeny oleja a potom upozornenie, že pri sťažených podmienkach ho treba skrátiť. A v sťažených podmienkach vymenované presne to čo som spomenul?
-
Alebo máš proste chybný snímač hladiny/tlaku oleja. Ak nemáš hladinovy mal by tam byť tlakový.