Mitsubishi Club SK

Poradňa => Outlander => Téma založená: natka Júl 14, 2014, 06:51:56 popoludní

Názov: outlander 2.0did pumpac niekedy zastudena dymi
Prispievateľ: natka Júl 14, 2014, 06:51:56 popoludní
zdravim.vie niekto poradit co tomu moze byt.auto mi niekedy zastudena dymi na modro tak 2 3minuty a potom ziadny dym.najazdim cca 300 az 500km apotom to zase urobi,a ked je zohriaty pri prudkom zosliaprnuti cierny kudel dymu a potom ok.bol som na styroch diagnostikach aj vmitsubishi a vsetko je ok.len nikto nevie cez diagnostiku odmerat kolko mg davaju jednotlive vstrekovace.vo vw motoroch im to ukazuje.
Názov: Re:outlander 2.0did pumpac niekedy zastudena dymi
Prispievateľ: djbb Júl 14, 2014, 08:03:52 popoludní
skus blizsie specifikovat aky typ motora mas. Podla nazvu tvojho vlakna mas asi 2.0l od VW. Predpokladam ze BSY.  Obcas tu odchadzaju zhavice a to sa da na diagnostike zistit. To by mohol byt ten dym po starte za studena.  Ten dym je pri prudkom pridani pri naftaku normalny do urcitej miery. Ked je ho vela moze to byt cokolvek. Vadna tryska (pri VW tiez nie neobvyke), turbo....
Názov: Re:outlander 2.0did pumpac niekedy zastudena dymi
Prispievateľ: natka Júl 14, 2014, 09:24:39 popoludní
dakujem ti,je to 2.0 vw bsy,startuje na brnk,len hovorim niekedy mu za..be.egr som mal vonku cisty,naftu davam omw,aditiva castrol,olej tiez edge po10tis.menim,na tu vymenu splachne 0,7-1,0l,co je vraj normalne u tychto akoze podarenych motorov.ked som ho kupil bol priskrteny prietok na tej trubke co ide na egr ventil.vtedy mi vzime vyhodilo kontrolku motora,svitila cca800km vkuse.ked som zhasol motor tak po pol hodine zhasla.cestou spet nesvietila.diagnostika vygrcla plniaci tlak turba aegr ventil.chyby sa zmazali,tu blendu z egr som vyhodil.teraz uz 1,5roka odvtedy jazdim a ziadna chyba az na to obcasne zadymovanie.moze to mat nejaky suvis?auto je z NL z mitsubishi kupene ze by tu blendu dali tam,alebo ty co to doviezli na predaj.
Názov: Re:outlander 2.0did pumpac niekedy zastudena dymi
Prispievateľ: djbb Júl 14, 2014, 10:13:04 popoludní
Zrejme nie. Ta dierka na egr by mala mat cca 12-16mm. Skusil by som kontrolu zhavicou, kontrolu a nastavenie trysiek, potom uz len turbo a motor... :(  pokial viem tak tieto motory od VW bola zla volba od Mitsu. Boli casto poruchove a preto uz Mitsu montuje opat svoje.