Mitsubishi Club SK
Poradňa => Outlander => Téma založená: cosar Marec 07, 2014, 04:45:15 popoludní
-
Ahojte,
môj outlander 2.0 DiD Kúpené 4/2010 najazdených 164 000 km pri poslednej jazde cca 400 km, vyšiel z priemernej spotreby okolo 6.8 na 10 l. a nijako som to nevedel upraviť, ani pomalšou jazdou ani nižšími otáčkami, stále 10 l. K tomu sa pri zastavení na benzinke pridalo zle štartovanie.motor dlho pretáča a buĎ nechyti vôbec alebo až po hodnej chvíli. Stáva sa to ale nie vždy, niekedy štartuje ako hodinky inokedy ani za ten svet. Ďalšiu servisku mám o 2500 km. Ďalší problem ktorý sa objavuje je pri zapnutí tempomatu sa tento vypni po 3-5 km resp. po pár minutach a následne sa neda už vobec zapnuť. Viete mi poradiť?
-
treba ist na diagnostiku. Tempomat ti vypina koli nejakej chybe v motore. Problem moze byt aj vo vstrekovacoch, pripadne skrt.klapke. Odporucam diagnostiku a potom uvidíme..
-
Presne takyto problem so startovanim maju aj asx aj lancre - sa to tu uz na fore rozoberalo
-
a je na to riesenie. staci povymienat par poistiek. ked to najdem tak to mozem prelozit a hodit sem. sam sa na to chystam
-
no podarilo sa ti nieco vypatrat?
-
kurna hladal som to hodne dlho ale popatram, ak ti nerobi problem anglictina mrkni na 9glancers.com a skus.
-
Ahojte, pozeral som tú stránku, ale už nieje :D
Podarilo sa vám to zistiť? Ja mám 2,2 PSA a teraz mi začal žrať skoro o 3L navyše. Poskočil som z 9 na 12L >:(
Skúsim vyčistiť EGR. Možno to pomôže, ale tá výmena poistiek by ma zaujímala :) Xaltotun, turbo32?