Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: caglio Marec 11, 2009, 10:21:04 popoludní
-
Nazdar Elo,
Pri akceleracii detekuje detonacny sensor detonaciu a stahuje predzapal.
Rozvody su v poriadku. Tlakovy sensor je v poriadku.
Byvaju u 4G18 problemy s upchanim predneho katalyzatora - prehrievanie vyfukovych ventilov?
Alebo je to problem EGR ventilu ze nestihne upravit uroven pri rychlom
slapnuti na pedal a riadiaca jednotka mylne kompenzuje chudobnu zmes?
Caglio (http://www.mitsubishi-club.sk/media/kunena/attachments/legacy/images/detonacie.JPG)
-
napis co za konkretny model a rok mas....
-
CS3W
-
je to lancer novy?? 2007 ??
-
Novy Lancer je 4B11 2008-,
Ano novsi 2003-2007
Ale 4G18 montovali aj do Space Star-u tak som si myslel
ze uz budu nejake skusenosti
-
takze to je 1834ccm GDI?? sak to napis...
-
Nie 1.8 GDI (to je 4G93),
Je to 1.6l 4G18 CS3W - otvor WinCaps alebo Mitsubishi ASA
V podstate 4G15 ale zvacseny objem valca (4G1x seria)
-
to som potreboval... ja to typujem na klapku sania..EGR?? asi nie...ale ci je v poriadku detonacne cidlo... to ho skusit vymenit ...lebo uz som mal problem s nim ale na inom modeli..ale aj pozriet ci nahodou nie je nejaka kabelaz a hlavne kostra uvolnena..ale ak chces tak ja doporucujem ist na mut a hlada sa potom lahsie..
-
Problem je ze detonacny sensor nehadze ziadne chyby.
Bud su tie detonacie falosne (Klapka, vyfuk, uvolnene cidlo)
Alebo si uz viem predstavit len EGR a katalyzator.
Myslis uvolnenu klapku? ze tam hrkoce? Skusim.
Co bolo s cidlom? Nemeralo?