Autor Téma: Dymivost v technickom  (Prečítané 2262 krát)

Tonick9999

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 3
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Dymivost v technickom
« kedy: Jún 19, 2018, 11:20:44 dopoludnia »
Ahojte,

mam Outlander 2008, motor 2.0 DI-D. Kazde dva roky je problem s EK. Auto technicky nevykazuje ziaden problem. Diagnostika nic nehlasi. V medzichladici ani v sani nie je olej. Turbo nema velku volu. V normalnej premavke nedymi.

Tento motor je VW 2.0 TDI s nalymi upravami. Myslim, ze v Octavii je uvedena dymivost pre tento motor 1.0. Ja mam 0.6.

Auto bolo dovezene pred 10 rokmi. Mohol nastat problem pri tvorbe technicaku? Udaje o dymivosti zadavaju z technicaku, alebo to natahuje system podla kodu motora?
Pokial ma byt fakt 0.6, tak to pekne soudrozi z japonska pokazili.

Moja je vzdy tak 0.66, 0.68. Skratka tesne nad, ale vzdy je problem to podliest.


« Posledná zmena: August 07, 2018, 10:18:59 popoludní od Tonick9999 »

Čičo

Re:Dymivost v technickom
« Odpoveď #1 kedy: Jún 20, 2018, 10:22:14 dopoludnia »
Pozri aj čo máš na VIN štítku na karosérii. A že diagnostika nič nehlási a z výfuku nepadajú brikety ešte nič neznamená.
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Tonick9999

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 3
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Dymivost v technickom
« Odpoveď #2 kedy: Jún 20, 2018, 01:37:45 popoludní »
Mozno blba otazka, ale kde ten stitok najdem? Viem kde mam VIN. Pri jednych dverach je zatazenie naprav a pri druhych predpisany tlak v pneu.

Inak uz ste niekto skusal repas vstrekov? Ako to dopadlo. Je mozne, ze je nejaky jemne chyteny, ale to by som cakal fakt prejavy aj v premavke (vykon, viditelna dymivost, spotreba, nepravidelny chod, atd...)

 

Čičo

Re:Dymivost v technickom
« Odpoveď #3 kedy: Jún 20, 2018, 10:21:56 popoludní »
Niekde na stĺpiku stednom, prednom... tam kde sú údaje o hmotnostiach - celkovej, užitočnej atď., nie zaťaženie náprav. :-)
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Tonick9999

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 3
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Dymivost v technickom
« Odpoveď #4 kedy: August 07, 2018, 10:13:36 popoludní »
Tak vyzera, ze problem sa podarilo identifikovat. Mozno to bude pre niektorych prekvapenie, ale motor 2.0 DI-D (BSY) sa vyrabal s filtrom pevnych castic aj bez. Pokial je bez, ma mat dymivost 1,5. S DPF 0,6. Inak nejde o klasicky DPF. Je to akasi vlozka vo vyfuku (ta rozsirena cast za katalyzatorom). Vypalovanie nie je riadene, ale v podstate ma prebiehat pri sviznejsej jazde. Ide o "bezudrzbovy" system. No... Uplne nie. ten moj bol riadne zaneseny. V casti vyfuku pred nim boli doslova kusy sadzi, ako z pece. Vysalo sa to a vyskusam este editivum na DPF na precistenie tej vlozky.

Snad tato info niekomu pomoze. Pre mna osobne to bolo prekvapenie, ze 2.0 DI-D ma DPF.

Posielam foto:
« Posledná zmena: August 07, 2018, 10:19:18 popoludní od Tonick9999 »