Autor Téma: Pajero 3,5V6 automat, smoking aj gumáky  (Prečítané 2806 krát)

Jenki

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 2
  • Karma: +0/-0
Pajero 3,5V6 automat, smoking aj gumáky
« kedy: November 09, 2010, 02:31:56 popoludní »
Zdravím vás všetkých. Problémy v zásade nemám, ale myslím, že je fajn sa zoznámiť s inými majiteľmi podobného auta.
Toto fórum je pre mňa nové, ale Pajero mám už nejaký čas. Tak sa chcem podeliť o radosti, skúsenosti a novinky súvisiace s týmto skvelým autom. Je to moje tretie Pajero, zháňal som ho naozaj veľmi dlho, ale už je od apríla v mojich rukách a rozumieme si skvele. Je pravdepodobne posledné, lebo ďalšie modely už patria do inej kategórie a teda ležia mimo oblasť mojich záujmov.
Takže, prial som si terénne auto s poriadnym motorom a túžil som po automatickej prevodovke. Súčasne som chcel auto používať na civilnú prevádzku, t.j. dlhé cesty, dialnice, 1000km úseky ako samozrejmosť, používanie režimu 4x4 podľa mojich rozhodnutí bez zastavovania alebo výrazného spomaľovania za jazdy.

Takže nakoniec mám Mitsubishi Pajero model SWB r.v. 10/1997 (niekedy označované aj Gen 2,5) s motorom 3,5V6 24V (benzín) s automatickou 4-stupňovou prevodovkou. Som jeho 3. majiteľ a doviezol som si ho zo Švajčiarska osobne. Pôvodný (nový) dovoz/majiteľ bol Nemecko, 3 roky dozadu sa presťahovali do Bazileja/Švajčiarsko.
Od apríla sme spolu najazdili cca 15 000km, z toho v ťažšom teréne cca 200-300km vrátane offroad zrazov.
V lete používam pneumatiky Silverstone HT 778 Highway Terrain v rozmere 31x10.5x15 (267/76 R 15) na civilné jazdenie, do terénu si \"požičiavam\" pneumatiky z môjho Patrola GR Cooper Discovere STT 285/75R16, ale to len dočasne, kým Pajerko nedostane vlastné gumy 33x10,5x15 do terénu. Na aute som urobil úplnú výmenu všetkých kvapalín hneď po kúpe (servisná knižka bola k dispozícii a rozvody boli menené pri 160 000km) nasadil som textilný filter K&N a v lete som stihol ešte vymeniť pružiny a tlmiče za offroad sadu Ironman Foam Cell. Na tomto podvozku je auto ešte stabilnejšie aj na normálnej ceste, hlavne v zatáčkach. Nakoniec som doplnil rozširovacie podložky 30mm na kolesá, auto výrazne získalo na stabilite. V budúcnosti určite použijem disky v štandardnom rozmere 7x15, ale s ET cca -30 až -40, pretože auto je takto omnoho pohodlnejšie a stabilnejšie.
Takže zatiaľ toľko na predstavenie auta, postupne aj do galérie pridám fotografie z cestovania po Európe, keďže toto auto je súčasne aj mojím služobným vozom.
A koniec, dve tváre toho istého auta.

Jenki

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 2
  • Karma: +0/-0
Re: Pajero 3,5V6 automat, smoking aj gumáky
« Odpoveď #1 kedy: November 09, 2010, 02:39:28 popoludní »
Sorry, obrázky sa mi dáko nepodarilo vložiť...