Mitsubishi Club SK
Poradňa => Pajero => Téma založená: milanPN Apríl 15, 2008, 03:51:35 popoludní
-
zdravim, neviete mi niekto poradit? mam Pajero 3.2 DID r.v. 2000. Predchadzajuci majitel uz menil cerpadlo, lebo autu zacali pocas jazdy kolisat otacky az preslo do nejakeho nudzoveho rezimu a uplne zastavilo. svietila kontrolka motora, ktora po znovunastartovani zhasla a auto islo dalej a po chvili sa to opakovalo.nechce sa mi verit, ze by odislo dalsie cerpadlo, auto ma original 117.000km.
-
ja som mal tiez pajero 3.2 DiD 2003. to je asi to iste. a ked malo okolo 140tis zacalo ho sem tam dusit na nizsich otackach,aj filter sa menil aj cerpadlo a niè. nakoniec to bol zotrvaènik,ktory je spolu zo spojkou.Stalo to zo zlavou 96tis.Dufam,že to maš aj ty,lebo kamoš èo robi v mitsubishi my hovoril,že to na nich po tychto km èasto odchadza.Mal som manuál.Ak máš automat,tak sa a to netyka.S tym èerpadlom sa mi to nevidi,kd bolo menene.Kedze je to dost drahe dá sa to zohna z ineho.Chlapik z Púchova to nosi.On robi len mitsubishi už roky.Hlavne si to aj poriadne pozret,nech nemeniš Èo netreba,;) CHarli
-
cau, ja mam automat, takze to je nieco ine, ako hovoris. to cerpadlo, co tam bolo menene bolo prave od toho chlapika z Puchova. Nemas nahodou na neho kontakt? mozno by on vedel pomoct.Dik
-
Este pre upresnenie, ono ho nedusi na nizsich otackach. ked jazdim na kratke vzdialenosti, tak je vsetko OK, stava sa to iba, ked idem suvisle dlhsie vyssou rychlostou (napr. po dialnici)a zacne to sekanim a kolisanim otacok. stava sa aj, ze otacky potom na volnobehu vyletia do maxima a motor huci na neutrali. zda sa mi to skor na nejaku elektronicku zavadu. ked mate niekto nejakeho odbornika, poradte!!! dik
-
TO CISLO JE 0905348907.A AK BOLO TO CO SI MENIL UŽ POUŽITE,BOHVIE KOLKO MALO UŽ ZA SEBOU.
-
a NEBUTE TO LAMBDASONDA?
-
ak mozem do toho vstupit ----
nespekulujte co to moze byt ... treba s tym ist na tester.. a skor to vyzera na klapku alebo egr ventil...:laugh: :laugh:
-
a viete poradit nejaky dobry servis?
-
este napiš odkal si, aby sa ti lahšie radilo, alebo je to jedno kde na SR?
-
z Piestan.dik
-
mam tam kamosa z byvaleho mitsubishi... sidli za pumpou neviem aka to je ale asi slovnaft smerom z pn po starej ceste na trnavu... vola sa roman...:laugh:
-
Este pre upresnenie, ono ho nedusi na nizsich otackach. ked jazdim na kratke vzdialenosti, tak je vsetko OK, stava sa to iba, ked idem suvisle dlhsie vyssou rychlostou (napr. po dialnici)a zacne to sekanim a kolisanim otacok. stava sa aj, ze otacky potom na volnobehu vyletia do maxima a motor huci na neutrali. zda sa mi to skor na nejaku elektronicku zavadu. ked mate niekto nejakeho odbornika, poradte!!! dik
Predpokladám že ti asi pribúda v motore olej. Únik nafty je cez prepady s trisiek alebo gufero na vstrekovacom čerpadle.Keď ideš po dialnici rýchlejšie tak sa horuce výpary s nafty dostanú cez odparovanie motora do sánia čo má za následok spomínaný jav. Treba to ihneď odstrániť lebo rozmlátiš motor.Prípadne moje opravy vstrekovacích čerpadiel (som s Púchova čo repasujem tie čerpadla) sú všetky zo zárukov a prípadne nedostatky určite vyriešime.
-
Tak, chalanko sa po vyse 3rokoch konecne dockal odpovede :woohoo:
-
Odpovede sa dočkal, ale ide o to aby moja odpoveď niekomu pomohla vyriešiť jeho problém........