Autor Téma: Check engine  (Prečítané 2706 krát)

Arvi

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 10
  • Karma: +0/-0
Check engine
« kedy: September 21, 2009, 10:34:55 popoludní »
Pri jazde sa mi rozsvietila kontrolka diagnostiky motora , po odstavení a cca 30min. prestávke , pri štarte sa po pár sec. rozsvieti diagnostika , otáčky nadol , motor zhasne , pridávanie plynu žiadna reakcia . Naštartoval som až pri studenom motore , prešiel pár km. a opäť kont. diagn.
Diagnostika v aut. servise > immobil. > odpojenie > test. > žiadna chyba

2 dni nato cesta do Košíc k obch. centru , potom k druhému , krátka odstávka cca 15min. , štart a znova tá istá chyba , počkal som kým motor vychladne , zašiel do servisu , opäť diagnostika a nič žiadna chyba , nevedia prísť na to kde je chyba , nemá niekto podobnú skúsenosť ?

Demol

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 5
  • Karma: +0/-0
Odp:Check engine
« Odpoveď #1 kedy: Október 16, 2009, 07:33:59 dopoludnia »
znamy mal nieco podobne na 1,8 a robil to snimac polohy vackoveho alebo klukoveho hriadela, auto islo kym bolo studene, ked sa nahrialo konec, stacilo ho vytiahnut a schladit. vyskusaj aspon prides na chybu.
alebo
ked ti to spravi skus si spravit diagnostiku sam, pozri do vivid workshop je tam navod. funguje to na 1,6 a 1,8 SOHC motory ked sa nemylim. staci spojit kontakty 1 a 4 v diagnostickej zastrcke a kontolka motora na pristrojovke ti vyblika chybu.

-Digit 1: Light pulse 1.5 seconds long, 0.5 second pause in-between.
-Pause 2.5 seconds light-off.
-Digit 2: Light pulse 0.5 second long, 0.5 second pause in-between.
-Pause 2.5 seconds light-off.
-After the first code is transmitted there is a pause (2.5 seconds light-off) and then the next code is transmitted.
-When all codes are transmitted there is a pause (4.5 seconds light-off) and then the sequence of error codes is repeated. The codes are repeated as long as terminal 1 is connected to terminal 4 in the diagnostic connector.

CODES
There are no faults when the \'check engine\' light pulses 0.5 seconds on and off continuously.
When the \'check engine\' light remains off, the ECU is faulty (error code 0).
11 Oxygen sensor, no change of signal.
12 Karman vortex air-flow meter.
13 Air temperature sensor, voltage too low or too high.
14 Throttle position sensor with idle switch.
15 Idle speed control motor position sensor.
21 Coolant temperature sensor.
22 rpm sensor.
23 TDC sensor.
24 Vehicle speed sensor.
25 Absolute pressure sensor.
31 Knock sensor.
32 MAP sensor.
36 Ignition correction connector (connector is connected to ground or there is a short circuit in wiring harness)
41 Injector.
44 Ignition module, ignition coil.
54 Start inhibitor.
55 Idle speed stepper or control motor.
61 Shift signal A/T.
63 Oxygen sensor (only types with 10-pin connector for the oxygen sensor)
71 Vacuum solenoid (TCS)
72 Ventilation solenoid (TCS)

Arvi

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 10
  • Karma: +0/-0
Odp:Check engine
« Odpoveď #2 kedy: November 09, 2009, 10:00:28 popoludní »
Demol vďaka Ti za radu , chybný bol snímač polohy vačkového hriadeľa . Jeden známy mechanik to síce tipoval na snímač teploty motora ( trocha sa sekol ) , v servise však nevedeli ktorý snímač objednať , tak som tam musel zájsť - moje šťastie , inak by som asi menil funkčný diel , v servise tentoraz nenechali nič na náhodu a skontrolovali takmer všetko a našli konečne chybu CODE 23 ZYL 1 niečo v tom zmysle , takže sa vymenil snímač vačkového hriadeľa a odvtedy sa micka správa ako má ( cca 500km )