Autor Téma: otacky  (Prečítané 5479 krát)

dodo111

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 13
  • Karma: +0/-0
otacky
« kedy: Máj 02, 2012, 07:23:04 popoludní »
cavte pri stani na neutrály mi klesajú a narastajú otacky neviete prečo? nedrzia na jednom bode

djbb

  • Hosť
Re:otacky
« Odpoveď #1 kedy: Máj 03, 2012, 09:08:06 dopoludnia »
Skus vycistit sktiacu klapku, ale nekrut s nicim! Zaloz a jazdi. Malo by sa to stabilizovat. Inak do buducna blizsie specifikuj vozidlo. Carisma je dost malo.

dodo111

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 13
  • Karma: +0/-0
Re:otacky
« Odpoveď #2 kedy: Máj 03, 2012, 02:45:12 popoludní »
1,8 benzin
rok 1998
92 kw
neviem ci to nerobi kladka ale niesom si isty...

djbb

  • Hosť
Re:otacky
« Odpoveď #3 kedy: Máj 03, 2012, 07:27:10 popoludní »
Tipujem, ze by mohla byt zanesena skrtiaca  byt klapka, ale mohlo by to byt vela veci. Najlepsie by bolo zajst na tester. Podla realnych dat z auta sa da diagnostikovat najlepsie

dodo111

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 13
  • Karma: +0/-0
Re:otacky
« Odpoveď #4 kedy: Máj 03, 2012, 08:39:09 popoludní »
dik skúsim niečo poriesit teda :)

Čičo

Re:otacky
« Odpoveď #5 kedy: Máj 03, 2012, 09:16:44 popoludní »
Kolísanie otáčok na GDI je snáď najpreberanejší problém na všetkých Mitsu fórach. Na českom napr. nájdeš môj návod na čistenie klapky aj s fotkami...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

dodo111

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 13
  • Karma: +0/-0
Re:otacky
« Odpoveď #6 kedy: Máj 04, 2012, 02:42:56 popoludní »
a to pomoze? lebo fakt sa nedá  ani pohnut bes plynu ...

Čičo

Re:otacky
« Odpoveď #7 kedy: Máj 05, 2012, 10:47:20 dopoludnia »
A prečo by si sa mal pohýnať bez plynu?!  :o
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

dodo111

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 13
  • Karma: +0/-0
Re:otacky
« Odpoveď #8 kedy: Máj 05, 2012, 09:44:07 popoludní »
sak na parkovisku a tak nech všade  nehucim stým vyfukomm co tam mam :D

Čičo

Re:otacky
« Odpoveď #9 kedy: Máj 06, 2012, 10:15:42 dopoludnia »
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

dodo111

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 13
  • Karma: +0/-0
Re:otacky
« Odpoveď #10 kedy: Máj 06, 2012, 10:19:22 dopoludnia »
 8) ;D

StanoLC

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 18
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:otacky
« Odpoveď #11 kedy: Máj 22, 2012, 05:28:10 popoludní »
Nazdar. Presne to aj ja riešim. Mám motor 1,8 GDI.  Nikto mi nevie poradiť. Vlani som kúpil jedno auto na ND a vymenil som celé vstrekovanie, lebo pri 2500 ot. začalo vynechávať a do kopca nešlo´. Na diagnostike ukázalo chybu senzora tlaku paliva. Tak som to vymenil, ale otáčky kolísali až do zhasnutia, najmä keď je motor zohriaty,  len nešklbalo ako pri tom pôvodnom vstrekovaní. No a od minulého týždňa som tam, kde som bol vlani. Zas mám ten istý problém. Ledva som dnes došiel z RS do LC. Ten senzor stojí cez 200 € - nový. No vieš ako sa mi chce investovať do toho toľko peňazí... keď na AutobazarEU bola slušná Carisma za 1090 € nedávno ... No, ak zistíš čo to ti blblo, ozvi sa. Každá rada dobrá ...
« Posledná zmena: Máj 22, 2012, 05:35:41 popoludní od StanoLC »

StanoLC

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 18
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:otacky
« Odpoveď #12 kedy: Máj 22, 2012, 05:30:11 popoludní »
... ešte pripomínam, že čistenie klapky ani výmena sviečok ani filtrov (palivového , vzduchového) NEPOMÁHA !!! Ani lambda sondu keď vymeníš nič sa nezlepší ....
« Posledná zmena: Máj 22, 2012, 05:31:53 popoludní od StanoLC »

Čičo

Re:otacky
« Odpoveď #13 kedy: Máj 23, 2012, 03:13:05 popoludní »
A čo takto vysokotlaké čerpadlo?
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

StanoLC

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 18
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:otacky
« Odpoveď #14 kedy: Máj 24, 2012, 04:14:58 popoludní »
Ano, súvisí s tým. Ja som vyskúšal vymeniť senzor tlaku paliva (je na čerpadle z predu 2 šróbami chytený), motor išel bez problémov (kým sa mi to nepokakalo teraz zase). Tak že čerpadlo je asi ok, len ten senzor .... A kvôli čomu kolíšu otáčky, fakt neviem.