VYRIESENE. S jednou elektrikou bol problem v tom, ze ECU sa nepacil imobilizer v aute, preto neprestal svietit motor a nenastartoval vobec. S drohou elektrikou bol problem taky, ze ona mala povodne snimac polohy vacky na strane rozvodov, na vacke, no motor mal ten snimac na druhej strane vacky, teda na strane spolusediaceho. Preto logicky sa to tocilo opacne. Zistilo sa ze zapalovanie na 2 valce je riesene z snimaca kluky, dalsie 2 z prave tohto nasho opacneho snimaca polohy vacky. Tak teda sme dali snimac polohy vacky aj na druhu stranu - na stranu rozvodov a motor chytil na 4 valce a uz siel normalne.
Mam teraz trosku iny problem. Zhanam tie regulatory podtlakov, ktore riesia podtlaky od klapky a podobne, ide do nich trojuholnikovy konektor.
Dalej zhanam snimace na prevodovke, konkretne ten, co je pri zadnom uchyteni silentboku..
Potom mam otazku, ci neviete preco mi svieti kontrolka oleja, aj ukazovatel tlaku oleja neukazuje nic. kablik je na nom zapojeny, uz som to skusal aj vymenit, no nic. Aspon myslim ze to bol ten pravy snimac tlaku oleja- ten na vymenniku oleja pri filtri.. Pritom po nakruteni mechanickeho meraca na tlak oleja na hlavu ukazoval dostatocny tlak.