Autor Téma: 2.0 DI-D  (Prečítané 23403 krát)

Peter Pesta

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 12
  • Karma: +0/-0
2.0 DI-D
« kedy: Január 09, 2011, 10:48:17 popoludní »
Ahojte


Viem ze podobna tema tu uz bola zalozena a boli tam aj nejake posty a odpovede na nu.
Momentalne som v situacii ked sa chystam menit vozitko a momentalne mam silny zaujem o Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D. Bolo uz co to popisane kolko to papalo v meste ci mimo a od cisiel okolo 6 6,5 som sa docital az na 9+trava okolo cesty. Viem ze to nie je klasicky DI-D motor od Mitsubishi, ale ze je to klasicne TDI od VW ktory sa montoval ci do passatov, audin ale aj skodovic.

Doteraz som pocul viac nepekych slov ako peknych a moc chvaly na adresu toho motora nepada.
Ak mate nejake skusenosti s tymto motorom o jeho spolahlivosti, efektivnosti, poruchovosti,
bol by som vam vdacny za poskytnute info. Viac menej by som chcel vediet ake je to napriklad
s poruchovostou (kedze je to od VW) ci tam neodchadzaju sondy a snimace ako na beziacom pase a pod.

Rocne najazdim od 20 do 30 000 km na nasich cestach, preto by bolo pre mna asi viac vyhodne
zamerat sa na dieslovu variantu.
Kazdy den vidno stovky takych motorov na nasich cestach pod roznymi logami automobiliek,
takze az take poruchove alebo nekultivovane byt nemozu, kedze stale behaju.
Bola tam mozno nejaka uprava motora od roku 2007 resp. 2008? Zeby boli niektore muchy vychytane?

Vyhliadnuta varianta je rocnik 2/08, 103KW(140PS) najazdenych 47 000km vo verzii sedan Intense.

Alebo by som sa mal skor priklonit k verzii 1.8 MIVEC a platit mozno o kus viac na spotrebe,
ale o to menej na servise a nahradnych dieloch?

Za vsetky informacie budem velmi vdacny.

Dik...:blush:

Čičo

Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #1 kedy: Január 10, 2011, 08:38:21 dopoludnia »
O tomto motore naozaj nájdeš na webe veľa, chvála to zrovna nie je... :laugh:  Je to jeden z najmenej podarených motorov poslednej doby! Skús si zadať 2.0 TDI do vyhľadávania napr. na http://forum.autobazar.eu a nájdeš veľa o vstrekovačoch, praskajúcich hlavách a pod. Skús. napr. aj toto: http://77.247.224.52/cicmanec/AO/Autoojetiny-VW_Passat_B6.pdf

1. Tie novšie by už mali byť lepšie.
2. V Mitsubishi či Dodge o nich až tak veľa negatívneho nepočuť.
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #2 kedy: Január 10, 2011, 09:27:31 dopoludnia »
ak naftu, tak urcite ten novy 1,8 diesel (150 koni),alebo potom 1,8 benzin...

Peter Pesta

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 12
  • Karma: +0/-0
Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #3 kedy: Január 10, 2011, 09:35:51 dopoludnia »
V prvom rade dakujem za odpovede.

Clanok som si este nestihol precitat, no pozrel som sa na forum, ako si ale pisal, niet asi co na tom motore chvalit. Cudujem sa ale ze v spojitosti s japonskou znackom som sa k podobnym problemom nevedel nikde docitat.

Rozmyslal som aj nad novou naftou, resp 1,8 litrovym agregatom. Hladam ale jazdenku a nie nove auto, kedze financie mi to moc nedovoluju. Tym padom je ten motor pre mna pase.

Bola by volba benzinoveho MIVEC motora tym padom lepsia? Ako som spominal hore vyssie, rocne najazdim vela km.

Mate niekto skusenosti s 6 stupnovym automatom s radenim pod volantom?

Dik.

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #4 kedy: Január 10, 2011, 11:09:06 dopoludnia »
No az mozem tak sa ktomu vyjadrím....ale na zaciatku musím upzornit na pisatelov ktorí nebudu suhlasit lebo maju ine skusenosti..ja napisem skusenost moju..a ty si vyberies...Ako som uz niekde uvadzal vlastnil som Mitsubishi carismu 1,6.GL..benzín...bol som velmi spokojný a auto sluzilo 9 rokov..bez jedinnej opravy..lenze prisiel cas na kupu noveho..opet som poskuloval po benzíne..opet1,6..benzín...mne to staci..nejazdím vela,tak..16 tis..rocne..ale co cert nechcel,dal som sa nahovorit na Seat Alteu 1,9TDI.nafta..clasicka pumpa..auto bolo krasne v neskutocnej vybave..no proste pecka...kupoval som ojazdenku..a tu je kamen úrazu...s pociatku som bol velmi spokojny a benzínove agregaty som zatratil pod ciernu zem..niekde blízsko pekla..auto malo silu,tah od spodu..a ta spotreba..neuveritelne hodnoty..no proste rozprávka....rozprávka sa zacala menil na tragediu v momente ked som v noci s partiou kamaratov ostal visiet pred Brnom..roztrhlo Turbo..cakali sme celu noc na odtah na Slovensko....auto som dal do kopy....cca30.000sk.ale este stale v pohode..ved kazdy vravel..turba zvyknu odchadzat...o par mesiacov mi odislo nejake blbé relatko...aj to bolo este v pohode...ale ked som ostal visiet v Chorvátsku s celou rodinou v paradnom daždi....posledna kvapka..vsak?aj bola....10.000sk oprava...senzor paliva v prdely...do oprav tohoto nestastneho auta som investoval cca 50000sk za dva roky...takze na zaver......ked vela jazdíš určite kup Naftu..ale nove vozidlo...naftove auta..ojazdené su mačka vo vreci..benzin 1,8mivec je proste uzasny motor..no v tvojom pripade budes tankovat v jednom kuse..7,5 litra je spotreba mimo mesta ked jazdis ako bezny clovek..predpisovo..a ked sa da tak troska po pridavas,povytačaš motor..da sa aj za menej ale budes spomalovač premávky...Moj nazor nikdy uz nekupim ojazdene naftove vozidlo..nikdy..nove ano..najazdim 120tis..a predam ho takemu hlupakovi ako som bol ja...       spominal si ze momentalne nemas na nove naftove..hmm...ked sa neda tak sa neda....skus este pouvazovat o tej 1,5mivec..

Peter Pesta

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 12
  • Karma: +0/-0
Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #5 kedy: Január 10, 2011, 03:24:57 popoludní »
Dakujem ze odpoved, i ked pre teba to asi nebola najkrajsia skusenost s dieslovymi motormi.

@cico_zh:
Dik za material o jazdenom motore 2.0TDI z passatu.
Vsetko co som prehladal, boli chyby motora u dieslov u \"konkurencie\", inymi slovami nestretol som sa s clankom o praskajucej hlave ci oleji v chladiacej susteve pod kapotou mitsubishi. Docital som sa ale ze to prevazne robia motory s oznacenim BMP, BKP a BMR.

Od predajcu som si nasiel VIN-ko a z neho som vylustil par info, no bohuzial to nie je nic zavratne. Motorove oznacenie pri tomto vozidle je BWC 2.0 T/C I/C.

Ak to niekomu co i len kusok hovori, vie toho viac ako ja :blush:

Kontaktoval som predajcu Mitsu v BA, mozno sa mi k tomu este podari ziskat nejake info.

Kazdopadne dakujem vsetkym za odpovede, ak by ste mali ovsem este nejake pripomienky, smelo do toho.

Dik.

Čičo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #6 kedy: Január 10, 2011, 03:34:32 popoludní »
Týka sa to prvých dvojlitrov PD, tie novšie (2007- ) sú lepšie, 2,0 TDI CR (rovnako 103 kW, aby ich laik nemohol hneď rozlíšiť) sú úplne iná trieda...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

djbb

  • Hosť
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #7 kedy: Január 10, 2011, 03:49:37 popoludní »
ked uz hovorite o dieslovom Lancri 2.0DI-D, na ten motor vela dobreho nikto nepovie. Vsak preco ano ked je to skur...VW. Chvala bohu Mitsu dostalo rozum a postupne nahradza aj VW aj PSA svojimi vlastnymi motormi na ktore ma patent. Uz sa montuju do ASX a Outlanderu a predpokladam, ze sa budu aj do Lanceru. Treba len pockat a potom si kupit 150k 1.8L.  Inak MIVEC je oznacenie ktore hovori o casovani ventilov a to je na novych diesloch od Mitsu uzasne oproti konkurenci, ze tento system dokazalo pouzit v svojich novych motoroch ako prvy na svete.

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #8 kedy: Január 10, 2011, 03:55:33 popoludní »
Ano..ano..suhlasím..ako keby som to napísal ja..

Peter Pesta

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 12
  • Karma: +0/-0
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #9 kedy: Január 10, 2011, 06:38:03 popoludní »
Dakujem Pani,

Ak by padla volba na 1,8 MIVEC benzin, mal by som tam zaujem o 6 stupnovu prevodovku.
Mate s tym nejake skusenosti? Ovladanie padlami pod volantom.

Ak k tomuto mate co prihodit, budem vdacny.

djbb

  • Hosť
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #10 kedy: Január 10, 2011, 06:57:02 popoludní »
kludne mozes mat (az ked bude v ponuke)aj 1.8DI-D Mivec, ale tam sa asi bude dat iba TC-SST prevodovka, co je dvojspojkova technologia pouzita v Evolutione. Je to pecka a poriadne sa s nou vyblaznis. Tie padla pod volantom su dost crazy, ale zvyknes si. B)

Peter Pesta

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 12
  • Karma: +0/-0
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #11 kedy: Január 10, 2011, 07:06:51 popoludní »
Tie modely uz v ponuke su, 1.8DI-D MIVEC 116 a 150PS motory. Aspon podla oficialnej straky mitsubishi motors slovakia. Jediny problem je cena, silnejsia verzia vo vybave Intense sa zacina pri sume 22 200 EUR, zakladna vybava slabsieho agregatu od 18 900 EUR a obe tieto sumy su nad ramec moznosti.

Keby boli prostriedky, tak nezakladam tuto temu ;) ale bez vahania by som bral tu 1.8 DI-D MIVEC verziu vo vybave Intense :)

djbb

  • Hosť
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 D
« Odpoveď #12 kedy: Január 10, 2011, 07:30:48 popoludní »
to mi je luto. Urcite by si prisiel na svoje. Tak mozno len pockat a potom doniest z vonku.

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #13 kedy: Január 10, 2011, 08:35:10 popoludní »
Posledna sanca kupit dobre auto so 105kw motorom:
http://www.tridiam.mitsubishi.sk/ggjo6cip/:/vozidla-na-odber/skladove-mitsubishi.xhtml

skoda ze nema to audio co intense

z 0 na 100 za 9,8s, tie nove maju za 10,4

skoda ze sa ta nova 1,6 nerobi vo vybave intense lebo dynamika je skoro ako u novej 1,8 a spotreba vyborna.

Peter Pesta

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 12
  • Karma: +0/-0
Re: Re: 2.0 DI-D
« Odpoveď #14 kedy: Január 10, 2011, 08:46:48 popoludní »
Citácia: \"Xaltotun\" post=6779
Posledna sanca kupit dobre auto so 105kw motorom:
http://www.tridiam.mitsubishi.sk/ggjo6cip/:/vozidla-na-odber/skladove-mitsubishi.xhtml

skoda ze nema to audio co intense

z 0 na 100 za 9,8s, tie nove maju za 10,4

skoda ze sa ta nova 1,6 nerobi vo vybave intense lebo dynamika je skoro ako u novej 1,8 a spotreba vyborna.


Sprav cenu a posledna sanca moze byt vyuzita. Audio dolezite nie je, vybava, spotreba a par malickosti.