Tak dvojliter je na prd(som sa slusne vyjadril)....čo kamos usetril na nafte ta vrazil do opravi a este viac a hlucny je jak zetor. A ten zvysok je o peniazoch a pasovat by ti to malo len či to aj sediet bude presne
Zdravím. Chcel by som kúpiť Lancer r.v 2008-11 , 1.8 benzín s MMCS vo výbave, no je veľký problém ho zohnať a tak sa chcem opýtať či ten motor 2.0 DI-D je vážne tak kazový a hlučný ako všade čítam ? + ďalšia otázočka auto by som si chcel upraviť na Evo vzhľad bude to pasovať ?http://www.tuning-in.sk/mitsubishi-lancer-08-11-predny-naraznik-styl-evo.htmlhttp://www.tuning-in.sk/mitsubishi-lancer-08-11-zadny-naraznik-styl-evo.htmlČo sa týka auta tak najviac ma zaujalo toto:http://mitsubishi-lancer.autobazar.eu/20-di-d-intense-id7255707.htmlVaše názory, rady, skúsenosti ? Ďakujem
1,8 s MMCS t.j. vybava instyle je extremna rarita, mam to stastie ze jednu vlastnim, na buduci rok ho chce odkupit otec odo mna.Mas este moznost kupit intense a dokupit nejaky DIN2 system trebarz od alpine, ale stejne nebudes mat xenony napr.2,0DID je klasicky TDI PD motor od VW ktore maju extremne zlu povest.Tie narazniky sediet budu, ale rataj s tym ze s lakovanim ta to vide pekne cez tisicku a este bude problem trafit farbu ku 5-6 rocnemu zvysku.Inak za ten 7 rocny lancer je 9000 vela, za taku cenu sa da kupit trebarz bmw 320D pre porovnanie, alebo kolega teraz kupil za 9300 mondeo kombi 2,0TDCi r. 2011, 160 tisic najazdene.pripadne nieco taketo: http://audi-a4.autobazar.eu/27-tdi-premium-style-id5827407.html (neodhovaram ta od lancera, len pre porovnanie)
Ten lancer je na predaj už dosť dlho a aj keď vyzerá super je tam ten posr.tý 2,0 DID od VW!! A 9000€??? tak to radšej to audi ako bolo spomenuté. Ak chceš Lancer tak jedine BENZÍN!!! A MMCS je ti načo ak sa môžem opýtať? To len preto že ten display dobre vyzerá? Ako už spomenuli kolegovia pokojne si môžeš kúpiť iný "display"
Citácia: MatoAna Máj 11, 2015, 09:11:17 popoludníTak dvojliter je na prd(som sa slusne vyjadril)....čo kamos usetril na nafte ta vrazil do opravi a este viac a hlucny je jak zetor. A ten zvysok je o peniazoch a pasovat by ti to malo len či to aj sediet bude presne Povedz mi prosim Ta ake poruchy sa pri 2,0 D vyskytli, ja mam na tom aute odnova najazdene 155 tis a nemal som ziadnu poruchu. Preco si myslis ze dfojliter je na prd. Ak mozes, presne zadefinuj.
A že je benzín lenivý?? To máš odkiaľ? Veď zrýchlenie dvojlitra je porovnateľné s 1,8-mičkou. Ja mám 1,6 a autá obieham bez problémov stačí poriadne podradiť a vytočiť motor do vyšších otáčok nakoľko je to atmosférický benzín a nič mu v nižších otáčkach nepomáha ono to totiž zaberá až pri nejakých 4000 rpm ( to sú presne tie otáčky na ktorých tvoj diesel končí )
hmmm... možno trošku matematiky... k tomu zátahu vocpódu...1,6 benzín 117 k váha 1300/1750 (prázdny/ložený)1,8 benzín 140 k váha 1400/18502,0 dízel 140 k váha 1500/19501,6 ku 1,8 ku 2,089 k/t ku 100 k/t ku 93 k/t v prázdnom stave67 k/t ku 76 k/t ku 73 k/t v plne loženom stave...to len toľko k tej pocitovej dynamike... nie je nad ten kráááásny zvuk motora keď na 3ke ťaháš vpred od 50 do 130
To ze ma pre teba vacsiu hodnotu je jasne (tak isto ako nase lancre pre nas) ale to proste nemoze zdvihat tolko cenu. Ja svoje by som za trhovu cenu alebo pod cenu nepredal ,radsej by som si ho nechal....Btw asi si ten benzin na skusobnej jazde netocil a ked si jazdil styl diesel (max 3000ot) tak si mal realne k dispozicii okolo 70k