Autor Téma: Rallitronic power pack  (Prečítané 8752 krát)

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Rallitronic power pack
« kedy: Január 09, 2010, 05:11:04 popoludní »
Cavte.
Neviete ci sa robi nieco podobne ako rallitronic aj pre benzinove motory.Pripadne nejaky iny legalny chip

1norbert

  • Hosť
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #1 kedy: Január 09, 2010, 10:39:48 popoludní »
dusanhomer Napísal:
Citácia
Cavte.
Neviete ci sa robi nieco podobne ako rallitronic aj pre benzinove motory.Pripadne nejaky iny legalny chip

Pokial viem tak len chipom nie. Ale daju sa pridavat ine komponenty, ale za kopec eurikov  ;)

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #2 kedy: Január 10, 2010, 03:15:22 dopoludnia »
Napriklad?

Čičo

Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #3 kedy: Január 10, 2010, 07:03:00 dopoludnia »
Čipovanie atmosférického motora? Zabudni! Vyhodené peniaze...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #4 kedy: Január 10, 2010, 06:39:39 popoludní »
len som zvedavy ake su moznosti

Pistique

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 58
  • Karma: +0/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #5 kedy: Január 10, 2010, 07:30:02 popoludní »
Dusan, pokial chces robit s autom xujoviny, kup si koncernovu karu, zajdi na ich forum a tam najdes kazdeho jedneho z nich, ako dodatocne upravuje, steluje, chipuje, meni sania, zvody, proste vsetko, co sa len da. Maju take navody na chipy a vselico mozne, ze sa cloveku hlava pozastavuje. Preco ked chcete vyssi vykon, tak si nekupite vykonnejsiu motorizaciu :unsure:

Ludia, ktori si kupuju MM, rozmyslaju snad inac a maju iny pristup k autam... Aspon v to verim a preto som si vybral auto, ktore ma tak malo ludi a nemusim sa za nich hambit...

Jednu radu ti ale zato dam...chod do EVO 2.0 MIVEC Turbo a snad necelych 300 koni by ti malo stacit, co povies? Ci aj to by si chcel este chipovat, lebo 5 a pol sekundy na 100km/h je strasne vela?  :P
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 1999

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #6 kedy: Január 10, 2010, 08:30:22 popoludní »
No tak pri evo X by nebolo co riesit,teda aspom pre mna,no na to bohuzial nemam.
Nejake pretekarske ambicie nemam,sem tam to vytocim,alebo poskusam nieco na letisku.Na ten chip som sa pytal preto,lebo aj pri vypnutom protismykovom system,sa mi ta jednaosmycka zda ako keby reakcie na plyn boli stale nejako obmedzene

Pistique

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 58
  • Karma: +0/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #7 kedy: Január 10, 2010, 09:00:57 popoludní »
Tak ano, to urcite sposobuje riadiaca jednotka...

Neviem, ci je to mozne bezne upravit na ine hodnoty. Mozno skusit dobry kabel a soft a mozno by s tym slo nieco vyladit pre svoje potreby.

Nemam skusenost, iba som pocul...treba popozerat zahranicnych, tam beha takychto aut viac a viac sa upravuju.
soft aj kable su, no ci tym ide upravit iba EVO alebo aj bezny Lancer, to netusim...
http://www.limitless.co.nz
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 1999

1norbert

  • Hosť
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #8 kedy: Január 11, 2010, 02:10:28 dopoludnia »
dusanhomer Napísal:
Citácia
Napriklad?

Napríklad ho dat prestavat cez firmu Ralliart alebo Blitz.
Ale to stojí kooooopec penazí :laugh:

Ale ja osobne by som do toho nesiahal a kupil radsej Ralliart alebo EVO

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #9 kedy: Január 11, 2010, 03:12:10 dopoludnia »
skusim nieco pozriet o tej riadiacej jednotke,ci nieco nenajdem.

lukas.luko

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 60
  • Karma: +0/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #10 kedy: Január 11, 2010, 05:48:12 dopoludnia »
do aut sa velmi nerozumiem ale citam tu ze chip na tento motor sa neoplati.....preco vlastne?
Mitsubishi Lancer 1,8 105kw/143k

SELM

  • Hosť
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #11 kedy: Január 11, 2010, 06:42:58 popoludní »
Podla mna sa neoplati preto, lebo tam mas maly narast vykonu pri atmosferickom stvorvalci.
Este tak mozno pri nejakom lahsom aute, kde je citit aj 15 koni, ale pri 1.400kg a 18\" kolesach ti 15 koni nepomoze.
Tych 15 koni je len moj odhad co by asi cisto len chip mohol dat.

Ale podla mna dostat z 1.8 R4 143koni je pekna hodnota. Otazka je ako ten priebeh vyzera v 3D mape (otacky, výkon, krutak).

Ina vec je. ci ten chip spravy nieco s odozvou na plynovy pedal. Mam skusenost z Feliciou 1.6MPI, tam po nachipovani bola reakcia sktiacej klapky pruznejsia. Ale to bol uplne iny software a uplne iny motor.

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #12 kedy: Január 12, 2010, 03:07:23 dopoludnia »
S plynovou odozvou by to hadam mohlo nieco spravit,ktora je dost taka tupa.Mozno je to tak nastavene od vyrobcu aj kvoly spotrebe,ktora je uz sama o seba trochu vyssia
105kw si myslim ze nie je zly vysledok,ale krutak 180Nm je zase dost malo

Čičo

Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #13 kedy: Január 12, 2010, 05:16:51 dopoludnia »
Ani nie tak kvôli spotrebe, ako kvôli emisným normám - takmer žiadne moderné auto spĺňajúce Euro 4 alebo 5 ťa nepustí na odpichy s plynom na podlahe. Teda pedál pustí, ale nič sa nedeje - auto zrýchľuje tak, ako RJ uzná za vhodné pretože najvyššie emisie sú práve v týchto režimoch.

A čipovanie atmosféricky plneného motora podľa mňa nepridá ani tých 15 koní, 8-10 je maximum. Tajomstvo čipovania je totižto vo zvyšovaní plniaceho tlaku turba...

A ten krúťak nemôžeš porovnávať s dieslom...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

lukas.luko

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 60
  • Karma: +0/-0
Re:Rallitronic power pack
« Odpoveď #14 kedy: Január 12, 2010, 06:52:53 dopoludnia »
a ako sa da pomoct vykonu lancera v nizkych otackach?
Mitsubishi Lancer 1,8 105kw/143k