Anketa

Čo uprednostnujete pri upravovaní auta?

Exteriér
37 (29.6%)
Interiér
19 (15.2%)
Motorové časti
25 (20%)
Exteriér-Motorové časti
16 (12.8%)
Interiér-Motorové časti
6 (4.8%)
Audio-video
13 (10.4%)
Neupravujem
9 (7.2%)

Celkom hlasov: 79

Autor Téma: Uprava Lancera  (Prečítané 239148 krát)

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #495 kedy: Máj 06, 2012, 05:23:47 popoludní »
kazdopadne aj ked si clovek kupi na auto stavitelny podvozok treba ho este dat aj nastavit a to stoji tiez pekelne peniaze, ja by som sa tiez priklonil k seriovemu tuhsiemu aj tak to na bezne jazdenie nieje vyuzitelne ten sportovy

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #496 kedy: Máj 06, 2012, 08:00:36 popoludní »
to si treba v prvom rade uvedomit ze ta 1,8 nie je ziadny zazrak, co sa tyka toho ako to auto ide a netreba sa snazit spravit z neho zavodak, lebo stejne to clovek uz nikam neposunie. ruku na srdce ked to auto fakt ide tak je to v otackach kde spotreba prevysuje papierovu dvojnasobne. Vymeny filtrov a podobne kraviny su vyhodene peniaze.

MatoAna

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 366
  • Karma: +1/-3
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #497 kedy: Máj 06, 2012, 08:35:07 popoludní »
Aj ja suhlasim že ta 1.8 nieje ziadny zazrak..mozno ked to prislo na trh ale teraz je to priemer. Keby ten motor japonci prekopali a nadupali tak to by bolo ine kafe....to už by sme isli aj cez 200k...

MMirec

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #498 kedy: Máj 07, 2012, 05:16:35 dopoludnia »
to áno, ale asi by bol trochu problém zmestiť sa aj do euro2  :( . Boli časi keď MIVEC začínal a 1,6-tka mal 170 koní ;D (podotýkam bez turba), ale to sa písal tuším rok 1993-94. Zlaté 90-te roky :'( :'( :'(
Mitsubishi Lancer 2,0 WAGON SPORT r.v.2004 (99kw / 136k)
Mitsubishi ECLIPSE 3,0 V6 - AT (160kw / 217k) r.v.2003

Fireman54

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 168
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #499 kedy: Máj 09, 2012, 05:41:34 popoludní »
Môže u toho Motul 8100 X-cess ostať výmenný interval 20tis.?
[/URL]

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #500 kedy: Máj 09, 2012, 06:58:47 popoludní »
ak sa nemýlim tak je robený na predĺžený interval.tak či tak ja som skrátil interval vymeny na 15.000km

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #501 kedy: Máj 10, 2012, 12:41:06 popoludní »
ja som pozeral kadejake testy a nazory na vymenu oleja, vacsinou panuje nazor ze prvy olej treba vymenit najneskor na 15k (vyrobne necistoty a podobne), ale potom ze kvalitny olej vydrzi kludne aj 100k, ze vymena oleja je fama a tazky biznis pre servisy.

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #502 kedy: Máj 10, 2012, 12:49:32 popoludní »
To si teda fakt zaujímavé názory čítal len čo je pravda...

1. po 15-20 tis. km sú všetky prísady fuč, hlavne u dnešných moderných A1/B1, A5/B5 a pod. špecialitkách, ktoré majú problémy samé so sebou a
2. vieš koľko má tento filter/olej? :




Ale každý svojho šťastia škodcom...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Yugi00

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #503 kedy: Máj 10, 2012, 03:26:38 popoludní »
Napisem to sem radsej aby to bolo vseobecnejsie :)
Neviem ci sa tu uz rozoberalo ale s mojou 1.6 som celkom spokojny co sa tyka spotreby, ale poslednu dobu uz nejak citim ze ten vykon je nejaky maly pre taku velku karoseriu :P
Rozmyslal som ze casom asi prve upravy predsa spravim skorej na vykone ako na vyzore. Na inych tuning forach som cital ze najlacnejsie a najdostupnejsie zvysovace vykonov su: vymena vyfuku, Vzduchoveho filtra a nasadenia chipu co by celkom mohlo pomoct aj o 30koni co by aj celkom stacilo. Len co sa tyka chipu tak som uz cital vselico mozne aj dobre aj zle ale vobec chip pre benzinovy lancer je takmer nemozne zohnat (zatial iba diezel je dostupny)  :o nemate s takymto tuningom skusenosti?

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #504 kedy: Máj 10, 2012, 03:33:41 popoludní »
Čo chceš čipovať na atmosférickom motore? Výfuk tak 10 koní MAX, keď ho ale vymeníš KOMPLET, nie len zadný diel! A to už je troška viac euríčiek a ešte za cenu zníženého akustického komfortu (ver mi, že po príchode do Chorvátska by si ho dal v najbližšom tamojšom servise vyhodiť). A vzduchový filter? Od neho tiež zázraky nečakaj...

Najlacnejšie zvyšovanie výkonu je kúpiť rovno také, ktoré ten výkon má!
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

MatoAna

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 366
  • Karma: +1/-3
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #505 kedy: Máj 10, 2012, 03:48:35 popoludní »
To su vsetko vyhodene peniaze. Na tu vahu čo ma lancer treba aspon tolko koni čo ma ralliart. Len to trebalo skôr o tom uvažovat ako teraz ked už mas nove auto :)...ja mam 1.8 a je to malo.....smiešna fabia TSI  ide tak jak lancer.....takže môj nazor ralliart alebo evo..to už hej :)

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #506 kedy: Máj 10, 2012, 03:52:23 popoludní »
smiešna fabia TSI  ide tak jak lancer
Smiešna Fabia TSI má turbo takže to nemôžeš porovnávať. A o spoľahlivosti tých TSI by som tiež pomlčal... :-)
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Yugi00

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #507 kedy: Máj 10, 2012, 03:57:51 popoludní »
Uz aj tych 10koni by bol pokrok  ;D

MatoAna

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 366
  • Karma: +1/-3
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #508 kedy: Máj 10, 2012, 04:38:30 popoludní »
Ja viem že fabia ma turbo. To so tym chcel povedat že teraz už aj male auta su nadupane vykonom. A desat koni je malo. Možno keby si dal turbo,nove zvody atd..taaak potom by to bolo o niečom inom. ale zas by to stalo kopu penazi a životnost motora by sa skratila.

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #509 kedy: Máj 10, 2012, 05:01:13 popoludní »
myslim ze nieje nad cim plakat treba radsej skusit dosiahnut limity slabsieho auta ako neskrotit silne, vykonu je tam dost len keby sa dal presunut niekde na spod, a nepomaha tomu ani elektronicka skrtiaca klapaka je tam hlucho na zaciatku