Anketa

Čo uprednostnujete pri upravovaní auta?

Exteriér
37 (29.6%)
Interiér
19 (15.2%)
Motorové časti
25 (20%)
Exteriér-Motorové časti
16 (12.8%)
Interiér-Motorové časti
6 (4.8%)
Audio-video
13 (10.4%)
Neupravujem
9 (7.2%)

Celkom hlasov: 79

Autor Téma: Uprava Lancera  (Prečítané 265550 krát)

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #570 kedy: Jún 30, 2012, 11:17:01 dopoludnia »

 no, takze chlapci haw a yugi pre poriadok ked das komplet turbokit to neznamena ,ze na povodny motor das turbo  a ides..  meni sa tam vela veci vratane ostrejsia vacka ,kovane piesty atd.. tato uprava ako som studoval na nete urobi na motore od 60 do 70 ps ,ked sa ale k tomu prida aj komplet vyfuk plus sanie.. tak sa to pohybuje este o tych 40 ps na viac,ale tam uz sa potom menia aj brzdy atd.. tolko k turbu..
 
ja mam vyfuk od firmy fox z nemecka.. ceny sa pohybuju trochu vyssie ako u AMA. Ja som dal za to 1800 eur plus doprava,to bolo pred cca dvomi rokmi... nedavno si daval robit kamarat na mazdu 3 a vyslo ho to na 2100 eur!
dalsou vecou pri pridani vykonu je typ motora touto upravou sa da zvysit vykon o od 10 do 30% je jasne,ze z 1,8 ti to urobi vacsiu porciu ako pri 1,6..  ja odhadujem kedze to stale nemam zmerane a podla tvrdenia firmy fox,ze mi to pridalo okolo 40 koni,to auto ide ovela lepsie ako seria.. ale moze na to vplyvat viac veci kedze mam aj odlahcene disky kde na jednom disku som usetril 5 kg hmotnosti oproti serii a mam tam kn filter,ktory urobi ovela viac pri otvorenom vyfuku,ako pri serii.. a  nakoniec ratajte s tym,ze po vymene komplet vyfuku vam pojde spotreba hore a mne konkretne isla o liter a v meste sa to ukaze este viac..  :-\   

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #571 kedy: Jún 30, 2012, 11:56:08 dopoludnia »
tak potom AMA je este lacna :)
ja nad turbom a spol ani nerozmyslam..to uz by dal clovek tolko do uprav, ze si moze kupit rovno ralliart.
ja vymenim casom koncovi diel vyfuku, green uz mam nahodeny tak snad 5k mi to potom da :o)

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #572 kedy: Jún 30, 2012, 12:00:00 popoludní »
 ralliart by som nechcel to uz radsej jazdene evo.. alebo ralliart ,ale s manualom! ta prevodovka sst z toho ralliartu ubera tretinu vykonu..

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #573 kedy: Jún 30, 2012, 12:11:17 popoludní »
nj manual je manual, tiez by som nic ine nebral

Fireman54

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 168
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #574 kedy: Jún 30, 2012, 02:32:12 popoludní »


no neviem ci za 1100-1250e sa oplati kvoli cca 15konom.
vidim to tak, ze casom si tam dam spravit koncovy diel a bude. Skoro som objednal ulter sport, ale kedze sa tam hlucnost nedala nastavovat tak som to nebral (nechcem nic co by bolo o  moc hlucnejsie ako povodny, kedze jazdim hlavne dlhe trasy)

haw: ja mám UlterSport a jazdím aj dosť veľa diaľnice. Hluk oproti sérii nieje o moc vyšší.  Je taký hrubší, decentný a pri dlhej jazde v 3800ot/min. je to v interiéri počuť, ale nie o moc. Vozím aj malú dcéru a nemá problém v aute si pospať  ;) Takže s UlterSportom som spokojný čo sa "hluku" v aute týka. Nič strašné... Nieje to žiadny Ramus.
[/URL]

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #575 kedy: Jún 30, 2012, 03:31:29 popoludní »
vcera som sa vozil s kamosom co ma ulter, mne sa zda ze mu ubralo par koni oproti originalu, aj na sprinte ho dam dole. a ten hukot v aute co to robi je po case dost otravny, ani ten zvuk sa mi nejak extra nepaci.

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #576 kedy: Jún 30, 2012, 03:38:28 popoludní »
sice neviem aku dlhu zivotnost maju ostatne znacky ale ulter udava len 3-5r co sa mi zda malo..
a ten hluk vs dialnica sa najviac bojim, kedze vacsinou idem v kuse 4h...no uvidim este, teraz som bral prednu rozpernu tyc tak vyfuk este pocka.

Fireman54

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 168
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #577 kedy: Jún 30, 2012, 04:08:48 popoludní »
Ano, tá životnosť je zhruba taká ako píšeš. No mne sa nezdá nejak strašne hlučný. Ale  veď ako komu vyhovuje... Čo sa týka výkonu, nezdá sa mi aby uberal. To určite nie.  :o
[/URL]

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #578 kedy: Jún 30, 2012, 05:09:12 popoludní »

 ulter som mal dakedy tiez je pravda ,ze skor hrdzavie,ale jeho vyhoda je to ze je maly ,lahky a cierny,takze ho nevidno ako seriu.. vykon v ziadnom pripade neubera a konstatovat to na zaklade sprintu je trochu detinske.. tam zalezi hlavne na technike jazdy...  ;)

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #579 kedy: Jún 30, 2012, 05:17:04 popoludní »
vykon v ziadnom pripade neubera
A ty si toto konštatoval na základe čoho?
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #580 kedy: Jún 30, 2012, 05:23:27 popoludní »

  to snad srandujes ,ze sa ma to pytas prave ty.. :D   taky technicky znalec.. na zaklade toho,ze som take nic nepostrehol a ak by to nahodou aj ubralo napr. 1-2 ps ,tak to nic neznamena.. a koncovy tlmic nema s vykonom nic spolocne...

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #581 kedy: Jún 30, 2012, 05:29:54 popoludní »
na zaklade toho,ze som take nic nepostrehol
Aha, čiže rovnako „vedecky” ako Xaltotun, ktorému sa vysmievaš...

koncovy tlmic nema s vykonom nic spolocne...
Zaujímavé - keď mal svokor rozpadnutú výplň v ňom tak to nešlo viac ako 110...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #582 kedy: Jún 30, 2012, 05:34:11 popoludní »
 vysmievam? a na to si ako prisiel? ty uz fakt nevies co so sebou a potrebujes tu vyvolavat konflikty?? ten kto sa tu kazdemu vysmieva a do kazdeho rype si ty.. tak sa zobud.. neviem co na tom bolo vysmievave,ked som povedal svoj nazor,ze to na zklade sprintu nemohol zistit.. tento vyfuk ma uz kopu ludi a aj na zahranicnych forach ak take nieco citas a nikto nespomenul ,ze by mu tlmic uberal vykon.. cize aj zo skusenosti iních ludi.. clovece ty sa asi fakt velmi nudis..
« Posledná zmena: Jún 30, 2012, 05:36:03 popoludní od Majki »

Fireman54

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 168
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #583 kedy: Jún 30, 2012, 09:09:43 popoludní »
na zaklade toho,ze som take nic nepostrehol
Aha, čiže rovnako „vedecky” ako Xaltotun, ktorému sa vysmievaš...

koncovy tlmic nema s vykonom nic spolocne...
Zaujímavé - keď mal svokor rozpadnutú výplň v ňom tak to nešlo viac ako 110...

No veď samozrejme že až bude mať upchatý výfuk tak už to s výkonom bude mať VEĽA spoločného. Ale bavíme sa tu o výfukoch vhodných na použitie...
A tento výfuk mám tiež tak hovorím svoju skúsenosť. Ale ako som povedal, každý máme svoj vkus a je to na ňom. Dal som len svoje poznatky pre haw-a
[/URL]

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #584 kedy: Jún 30, 2012, 11:36:26 popoludní »
tak ist 4 hodiny konstantne 150 na dialnici co je cca 4k otacok, s tymto vyfukom to by ma asi rachlo a mal by som aj rozvod na krku :D
ako z vonku je ten zvuk zaujimave, vsimnes si ho ale vo vnutri mi to pride skor otravne ako cool