Autor Téma: Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual  (Prečítané 24976 krát)

vlad

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #150 kedy: Apríl 05, 2016, 07:04:18 popoludní »

a nie ani ziadnu TSI FSI a podobne hovadiny neplanujem kupovat... len klasicku atmosferu...  8)
[/quote]

tak to chcem potom vidiet ako kupis nieco nove do 13500 v atmosfere a bude to sportove  ;D si ma zas pobavil

mikro

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 124
  • Karma: +2/-0
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #151 kedy: Apríl 05, 2016, 09:20:46 popoludní »
Pre mňa je tiež nepochopitelne, prečo do súčasneho lanceru invite nemontuju z vyroby tempomat s ovladaním na volante.Ked to ide do ASX-ka pri rovnakom motore (1,6) a vybave invite..hold blbá firemná strategia.Ono je síce pekne, že niekde v čechách ti tempomat namontuju,ale kde v čechách? na morave,v stredných čechách,západných...? chce to človek zo zapadneho SK,stredneho,východneho?Tie otázky asi preto,lebo k tým tkzv. 500e si treba pripočítať náklady na PHM podla toho ako daleko je to od bydliska človeka.Dalej spoplatnenia ciest,dialnic,ak nechce ist dotyčný po okreskách atd.Nehovoriac o čase,ktorý si na to musí ten človek vyčleniť.(najpravdepodobnejšie den,dva dovolenky). Dalej by bolo dobre vedieť ako sa ten dorábaný tempomat ovláda.Ak na volante, ako u starších 1,8-čkových invitoch tak OK,ale ak su to nejake dorobky páčok pod volantom,tak dakujem neprosím.Mal som na niekolkych autach tu možnosť vyskúšať tempomat "páčkový",ale oproti nášmu na volante je to podstatne nekomfortnejšie.Neviem či by som si zvykol na ine ovladanie tempomatu,kedže využívam počas jazdy tempomat velmi aktivne,či už na dialniciach alebo prejazdom obcí.

MarcelX

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #152 kedy: Apríl 06, 2016, 06:17:03 dopoludnia »
Ten tempomat ti dorobia presne tak ako origo v mitsu :) je pekne na volante len ževraj nevedia pripojiť kontrolku cruise pri budikoch tak to riesa led diodov nikde na volante.

velkepeni

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 258
  • Karma: +1/-4
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #153 kedy: Apríl 06, 2016, 12:49:20 popoludní »
lenze na inform asi packa len  :(
v USa som jazdil tempomatom styl zapol som a siel a neriesil som dalej, sem tam som si skusal pridat ubrat ale prestalo ma to bavit s packami a gombikmi a tak som len dal rychlost a kukal prirodu a spinky v plavkach

peto166

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #154 kedy: Apríl 06, 2016, 05:42:12 popoludní »

tak to chcem potom vidiet ako kupis nieco nove do 13500 v atmosfere a bude to sportove  ;D si ma zas pobavil

ja neviem... ty to fakt nechapes alebo to proste nechces pochopit???
ja nehladam zavodny special a moj limit nieje 13500... a vobec, nejde o nic z toho...

ide oto, ze tie 1.6 maju slabucky vykon su takmer bez vybavy ktora sa neda ani len dokupit!!! a zato chcu looove ako konkurencia za porovnatelny ci silnejsi motor s daleko vacsou vybavou, ktoru ked aj nema tak sa da DOKUPIT snad v kazdej automobilke, len u mitsubishi to jaksik nieje mozne..!!!


ps.: moj strop je 15 tisic ak uz to musis vediet...
toto auto sledujem uz od konca minuleho roka.. to este bola v ponuke i 1.8 ked som sa bol nato informovat, bolo mi oznamene, ze 1.8 uz niesu ani nebudu ze su len 1.6 to bolo prve sklamanie tak som sa s tym jaksik zmieril a odisiel domov premyslat..
vies poviem ti pravdu, mam 27 doteraz som nikdy nove auto nekupoval a na tych starych som nikdy ziaden tempomat nemal, i ked som chcel, preto som si povedal ze ak raz kupim nove auto tak tempomat bude podmienka! ...tak si vies asi predstavit to ked som si teda isiel znova ocekovat tu 1.6 kde som sa dockal 2. sklamania ked mi oznamil ze sa neda ani len dokupit..
« Posledná zmena: Apríl 06, 2016, 06:00:52 popoludní od peto166 »

RoyKeane

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #155 kedy: Apríl 06, 2016, 06:39:39 popoludní »
A ktora konkurencia ma silnejsi motor za provnatelnu cenu? Corolla? Mazda 3? Obe auta su drahsie. Alebo tymi silnejsimi motormi myslis rozne 1,0 alebo 1,2 nadupane turbom? Dakujem neprosim.

peto166

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #156 kedy: Apríl 06, 2016, 07:16:24 popoludní »
priklad som uz daval, nechcem sa opakovat a robit reklamu.. citaj vyssie... to lentak na priklad.. a ked trocha pohladas, najdes i dalsie.. a nie ziadne TSI FSI a podobne hovadiny to niesu ale klasika atmosfera...

a znova sa opakujem, (uz ma to prestava bavit) tu nejde len o motor ale aj vybavu, ktoru ked aj nejake auto nema tak snad vsade sa ta dokupit!

ide mi len oto, ze ked uz silou mocou chceli zlikvidovat motor 1.8 a nahradit ho 1.6 , tak mohli ponechat aspon vybavu... a nie ze sa neda ani len priplatit... to ma natom rozculuje najviac..
« Posledná zmena: Apríl 06, 2016, 07:38:03 popoludní od peto166 »

Varju1

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #157 kedy: Apríl 06, 2016, 09:10:53 popoludní »
Ak ide o výbavu, niekedy boli dodávané stupne Inform, Invite, Intense, Instyle - objednať  doplnkovú výbavu nie je možné (to platí všeobecne skoro u všetkých japonských výrobcoch, alespoň vyrobené v Japonsku). Rovnako pri modernizácii jestvujúcich modeloch sú japonci divní konzervatívni. Napr. v Európe CC kazety do magnetofónov už bol problém kúpiť, v japonských autách do jestvujúcich áut ešte stále montovali autorádiá s kazetovým magnetofónom.
Spomínaný ASX je podstatne novší model, má tempomat, 1,6-kový Lancer práve pre túto tvrdohlavosť tempomat z výroby nikdy nebude mať.
Terajšia výbava na tú cenu je dobrá, možno napr. porovnať s rovnako veľkou Škodovkou - Octaviou. Najlacnejšia verzia Active 110k (1,2 TSI  :P) je nad 16 tis. €, menší Rapid Ambition (110k, má mech. klímu) 14,5 tis. €. Ak by pri dovoze by sme nemuseli platiť európske ochranné clo, by bol rozdiel ešte vyšší.
Čo sa týka výkonu, na auto, ktoré sa volá športsedan, príp. športback, je naozaj nízky. Moderný novovyvinutý atmosférický motor 1,6 litrov už má napr. 132k ako v novom Kia Sportage.
Žiaľ, v Európe boli (či sú) preferované dieselové a malé turbomotory, ponuka atmosférických motorov je malý.

vlad

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #158 kedy: Apríl 07, 2016, 07:52:05 dopoludnia »
pocuvaj peto166 ty si asi fakt mimo okrem toho ze si tu ziadnu "konkurenciu" nespomenul, tak jediny kto ma vykonnejsi atmosfericky motor ako lancer 1.6 86kW je ceed 1.6Gdi 99kW za 14190,- alebo auris 1,6 97kW Valvematic 16 990 € + 300€ za tempomat a tu ta tvoja konkurencia konci. Takze auris sa ti uz akosi nezmesti do rozpoctu.

takze mas dve moznosti bud chces novy lancer a das si tempomat dorobit alebo nechces a kupis si tu tvoju konkurenciu.

pripadne kupis jazdenku 1.8 - mozno ti preda Xaltotun svoje vo full vybave, pisal ze ma ponuku okolo 11 tisic, pripadne sa pozri na autobazar.eu a tam ich tiez par najdes

PS: ak sa potrebujes vyrozpravat chod radsej na SME-čko
« Posledná zmena: Apríl 07, 2016, 10:28:12 dopoludnia od vlad »

vlad

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #159 kedy: Apríl 07, 2016, 09:39:24 dopoludnia »
Čo sa týka výkonu, na auto, ktoré sa volá športsedan, príp. športback, je naozaj nízky. Moderný novovyvinutý atmosférický motor 1,6 litrov už má napr. 132k ako v novom Kia Sportage.

ceed ma 1.6 vyladenu na 135 koni a nemyslim si ze tych 18 koni spravi s tym autom zazraky. pre porovnanie pri 4500 otackach maju obidva motory cca rovnaky výkon - 100 koni. Maximum 135 k dostanes pri 6300 otackach. Ako casto tocis motor cez 6000 ?

a naviac porovnavat motor ktory bol v podstate vyvinuty pred 8 rokmi asi nema vyznam. Hold mitsu momentalne s nicim novym nepride a musime sa s tym zmierit
« Posledná zmena: Apríl 07, 2016, 10:26:01 dopoludnia od vlad »

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #160 kedy: Apríl 07, 2016, 02:05:57 popoludní »
Moje ide otcovi ked mi pride cupra (do konca maja vraj bude)

Inak za 15 by som bral novu astru 1,4turbo 150 koni (8 sekund na 100), vo vybave enjoy uz ma tempomat a v podstate vsetko potrebne. Jazdil som v tom aute, je velmi svizne za svoju cenu a zerie +/- 6 litrov, ma moderny interier a konektivitu, celkove kvalitne spracovanie, slusne odhlucnenie.

vlad

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #161 kedy: Apríl 07, 2016, 02:09:13 popoludní »
ale on chce atmosferu  :D

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #162 kedy: Apríl 07, 2016, 05:04:13 popoludní »
Tak to 1,4turbo ide podstatne lepsie ako dvojlitrove atmosfery a s polovicnou spotrebou. On si mysli ze chce atmosferu, lebo este nevyskusal 150 konovy turbomotor.

Mato666

Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #163 kedy: Apríl 07, 2016, 07:42:05 popoludní »
Mozem potvrdit ze nova Astra s 1.4 Turbo benzinom je slusna. Jazdil som na nej vcera cely den (BA-Praha a s5) Tej dynamike moze vdacit aj znacnemu odlahceniu auta vzhladom na predchadzajucu generaciu...  Priestorovo je to mensie ako Lancer, ale napr. sa da na monitor v aute "premietat" obsah telefonu (Android), t.j. napr. navigacia ide priamo z mobilu ako aj hudba atd... slusne.

Otazka je spolahlivost tychto motorov, ale tu ukaze az cas :)

Osobne mi trochu vadil zvuk motora - rovnaky ako VW TFSI, taky nemastny, neslany, ale co sa tyka zatahu, citit ho slusne :)

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Lancer instyle 2010 1,8 105kW manual
« Odpoveď #164 kedy: Apríl 07, 2016, 11:54:48 popoludní »
Ja som mal na tej astre skusobnu jazdu a ked som potom sadol nazad do lancru ktory ma temer zhodny pomer vykon/hmotnost tak som si uvedomil o kolko lenivejsi je atmosfericky aj ked 143 konovy lancer voci tej astre. A hlavne na to aby lancer isiel tak 4000+ otacok musi mat co samozrejme ide rapidne do spotreby, ta astra lieta v 2000 otackach tak, ze ani nema zmysel sliapat viac na plyn.
No a hlavne absencia 6.prevodoveho stupna ked 5. je urobeny tak, ze clovek ma 2000 otacok uz pri 60 km/hod a pri dialnicnej rychlosti toci 4000 otacok a ukazovatel benzinu vam doslova pada pred ocami, tak to uz tiez neprosim.

A ano napr. ten full link/mirror link - premietanie telefonu na obrazovku je presne to o com hovorim, v roku 2016 je to nieco co v aute ma byt, spolu s takou banalitou ako je USB.