Ja Som mal octavku 2,Oi do ktorej bol namontovaný splynovač po najazdených cca:40000km odvtedy svietila kontrolka diagnostiky motora všade v servise ma presviačali že sa nič nedeja že sa iba biju počítače.Maximalne mi závadu odstranili tak že kontrolku vypli no po pár km sa zase rozsvietila.Po asi 70 000km mi odišiel vstrekovaci ventil a po asi 80 000km aj katalizátor a lambasonda.Takže to čo som ušetril na palive som investoval do opráv,ba možno aj viac.Mal som namontovany jeden z najkvalitnejších splynovačou.Keby ešte raz auto na plyn tak jedine priamo od výrobcu,ale do svojho MICKA určite nie.
dufam že sa to už nestane, kde to tebe robili? v tom hlohovci mi povedali že je to bežny jav u takychto typov aut, ztoho dovodu že je tam kopu elektroniky a každu zmenu to hlasi čo je pre nich dobré aj pre samotné nastavenie, keby som to nechal len vynulovať tak by to mohlo po nejakej dobe opať rozsvietiť, lenže ked sa to nastaví tak je problem odstranený, a malo by to fungovať bez problemov, v podstate je to dobré že to rozsvieti tu kontrolku, ty to už maš OK?