Autor Téma: Spotreba  (Prečítané 2173 krát)

t.j.silence

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 234
  • Karma: +0/-0
Spotreba
« kedy: Január 29, 2008, 08:53:19 popoludní »
Keï idem z kopca so zaradeným rýchlostným stupòom, tak by sa malo palivové èerpadlo odpája a spotreba by tak mala by nulová že? Mohol by mi to niekto nejak bližšie vysvetli ako to funguje?
MITSUBISHI GALANT 2000 2.5L V6 24V 163HP

autocepko

  • Hosť
Odp.:Spotreba
« Odpoveď #1 kedy: Január 30, 2008, 01:01:29 dopoludnia »
palivove èerpadlo stale ide. to riadiaca jednotka riadi palivo vo vstrekoch kedy ma da a kolko ma da. a pri zatvorenej škr. klapke èiže ked nedržíš plyn a otáèkach nad 1800 palivo nedáva vôbec lebo to ani nema zmysel. Preto je el. vstrekovanie úspornejšie. Keï klesnu otáèky pod 1800 alebo pridáš plyn palivo ide

t.j.silence

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 234
  • Karma: +0/-0
Odp.:Spotreba
« Odpoveď #2 kedy: Január 30, 2008, 07:36:22 popoludní »
Takže ak som to pochopil správne, tak keï idem dole z kopca na rýchlosti tak palivo zaène ECU podáva až keï otáèky klesnú pod 1800. Kým sú nad 1800 tak palivo nepodáva.
MITSUBISHI GALANT 2000 2.5L V6 24V 163HP

autocepko

  • Hosť
Odp.:Spotreba
« Odpoveď #3 kedy: Január 30, 2008, 07:59:59 popoludní »
ano ale len kym nedržíš plyn.A tie otáèky som pnapísal priemer lebo každe auto vypina pri inych otáèkach. rozsah od 1500-1800 nizkootáèkove motory napr. 2,5i a rozsah 1650-1950 vysokootáèkove napr 2,0i

autocepko

  • Hosť
Odp.:Spotreba
« Odpoveď #4 kedy: Január 30, 2008, 08:08:45 popoludní »
ano ale len kym nedržíš plyn.A tie otáèky som pnapísal priemer lebo každe auto vypina pri inych otáèkach. rozsah od 1500-1800 nizkootáèkove motory napr. 2,5i a rozsah 1650-1950 vysokootáèkove napr 2,0i